Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Eline's Absence di 16 jul 2019 - 22:11 | |
| Ik ben van morgen t/m zaterdag bij mijn vriend (langeafstandsrelatie), dus ik zal dan amper of helemaal niet posten. Ik kom wel nog af en toe even koekeloeren, dus pm's worden gewoon beantwoord als je me op mijn main (Amare bericht). Op de Discord kan ook, maar dan moet je me wel even een @ geven. Anders krijg ik geen melding. Tot zondag!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Eline's Absence ma 22 jul 2019 - 10:37 | |
| Van 28 juli t/m 8 augustus ben ik op vakantie. Ik neem mijn laptop hoogstwaarschijnlijk mee, maar hoe het met de wifi zit is nog onduidelijk. Dus ga er maar van uit dat ik in die tijd niet of heel weinig kan posten.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Eline's Absence do 12 sep 2019 - 21:19 | |
| Nu school weer is begonnen zal ik een stuk minder actief zijn dan afgelopen maanden. Zeker nu ik in mijn examenjaar zit. Natuurlijk komen er nog steeds topics en posts, maar gewoon heel wat minder dan eerst. 10 posts per dag zit er voor nu even niet meer in ^^
|
|
Eline 883 Actief B*tch don't kill my vibe
| |
| Onderwerp: Re: Eline's Absence wo 4 maa 2020 - 11:11 | |
| De laatste toetsweek, examens en vakanties komen eraan. Toch wil ik mijn karakters (vooral) Amare, Dawnwhisper en Hermitkit op een laag pitje alsnog actief houden. Ik hou teveel van het schrijven op dit forum om volledig te verdwijnen (zoals afgelopen maanden, oeps). Als er iets is wat ik de afgelopen tijd over het hoofd heb gezien, pb me of stuur een berichtje op Discord!
|
|
| Onderwerp: Re: Eline's Absence | |
| |
|