|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 11:45 | |
| - Hollypaw schreef:
En mensen die mij op MSN hebben, kun je me daar volspammen of zo o3o Oh gosh I will, NO DOUBTS xD |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 11:56 | |
| Ik ken het gevoel Hollypaw, dat je denkt dat je het eigenlijk niet goed hebt gedaan terwijl dat wel zo is! Ik ben blij dat je de reacties hebt kunnen doorlezen en dat je, je weer wat beter voelt.
|
| | | Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 11:58 | |
| Dat gevoel ken ik ook ^^, Ben ook moderator, op een andere site, En soms krijg je het gevoel dat je overbodig bent.. Maarja, we zullen je missen , Hopelijk zul je ooit terug komen |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 12:09 | |
| Daaww
Ik hoop dat je er snel uitkomt, en dat je je weer beter voelt ^^
-hugzz-
ook al ken ik je eigenlijk niet :3 |
| | | Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 12:12 | |
| Ik ga je missen D: Je was echt een goede mod voor ons geweest^^ Leef vrolijk verder zou ik zeggen :33
Mvg Holly |
| | | Iro en in ons hart ook Laura 55
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 14:03 | |
| Ahhhhhwwwww, erg jammer! Ik ken je ook niet echt, maar het zal wel wat leger worden op WC zonder je D: |
| | | 443
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 15:15 | |
| Noor! :3 Ik zal je op msn helemaal volspammen >D Of u nu protesteert of niet Gelukkig spreek ik je nog :3 Echt super dat je hier was, je bent een geweldige Mod! Ik ben echt heel blij dat ik je niet hoef te missen <3 ~Justine |
| | | 177
| |
| Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw za 26 nov 2011 - 15:55 | |
| Noor, stoppen? Ik ga je echt missen hoor, Je bent grappig, gezellig, maakt leuke opmerkingen en bent behulpzaam. Je hebt je taken als Moderator geweldig vervult. Je bent al Moderator sinds ik me kan herrinneren. Daar gaat een kostbaar stukje Team&Warrior Cats. Je bent eigenlijk een voorbeeld voor me geweest, op de een of andere manier. Ik hoop je nog genoeg te spreken. xJoos, I'm gonna miss you.. |
| | | | Onderwerp: Re: Bedankt, Hollypaw | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |