|
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 aug 2019 - 21:55 | |
| - Sabrefur schreef:
- Sabrefur dictionary:
Een snotaap - Een kat onder de 12 manen die nog kitten of apprentice is. Joch - Vervelende kater, meestal een vertakking van het woord snotaap, gemiddeld tussen de 6 en 10 manen oud Bij Panther valt Tallstar respectievelijk ook nog onder snotaap. |
|
| |
xxx 17 Actief you labeled me. i'll label you. so i dubb thee UNFORGIVEN
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 aug 2019 - 21:55 | |
| zoveel knappe katten! oh en wat een schatje, ghostpaw. jammer dat dieren zo gedumpt worden :c |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 aug 2019 - 22:02 | |
| - .Darkpaw schreef:
- zoveel knappe katten!
oh en wat een schatje, ghostpaw. jammer dat dieren zo gedumpt worden :c Darkpaw heeft een mentor ^.^ |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 aug 2019 - 22:26 | |
| - .Darkpaw schreef:
- zoveel knappe katten!
oh en wat een schatje, ghostpaw. jammer dat dieren zo gedumpt worden :c Ja echt wel! Want het is echt een schatje! Lekker actief maar kruipt absoluut niet in zijn schild als je hem op pakt of zijn hoofdje/neusje aan raakt. Hij was alleen nogal magertjes maar hij zit nu lekker bij vrienden van ons die zelf 3 schildpadden hebben en nu zit hij bij hun op vakantie tot wij weer terug zij. (We vertrekken morgen) en dan krijgt Chucky een forever home bij ons |
|
| |
xxx 17 Actief you labeled me. i'll label you. so i dubb thee UNFORGIVEN
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 aug 2019 - 22:49 | |
| - Stallionstar schreef:
- .Darkpaw schreef:
- zoveel knappe katten!
oh en wat een schatje, ghostpaw. jammer dat dieren zo gedumpt worden :c Darkpaw heeft een mentor ^.^ yush, ik had 't gezien, zal zo snel mogelijk even reageren |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 14:24 | |
| Werkt discord bij meer mensen niet? Ik krijg alleen een zwart scherm als ik de app probeer te openen. |
|
| |
Dine <3 97 Actief “When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 15:26 | |
| I have no self discipline |
|
| |
Renske 628 Actief You glow differently when you're actually happy
| CAT'S PROFILEAge: 38 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior (?) Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 15:34 | |
| Oh wat een knapperd! Welke Clan ga je um stoppen? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 15:35 | |
| IDK yet. Het is zoooo lastig! |
|
| |
Renske 628 Actief You glow differently when you're actually happy
| CAT'S PROFILEAge: 38 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior (?) Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 15:45 | |
| Gooi hem in een clan die je nog niet hebt! c: |
|
| |
San 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 16:06 | |
| - Barnpaw schreef:
- IDK yet. Het is zoooo lastig!
Ik vind windclan of shadowclan wel passen hehe <3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 aug 2019 - 16:56 | |
| In WindClan is de kans om een kerkuil tegen te komen waarschijnlijk het grootst, dus wat dat betreft past Barn daar misschien wel bij? |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2019 - 14:33 | |
| |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 aug 2019 - 20:18 | |
| |
|
| |
Sean 51 Actief Nothing is safe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2019 - 13:16 | |
| |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2019 - 18:29 | |
| Hmm na twijfelen Grizz toch maar in RC gestopt maar heb nog wat twijfels over welke ava. Deze die ik nu heb of deze: - xxx:
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2019 - 18:49 | |
| - Grizzlypaw' schreef:
- Hmm na twijfelen Grizz toch maar in RC gestopt maar heb nog wat twijfels over welke ava.
Deze die ik nu heb of deze:
- xxx:
Yes RiverClan <3 Beide ava's zijn mooi c: Die je nu hebt past iets beter in het imago van RiverClan denk ik, maar ik mag niet praten want Panther is ook een korthaar cx |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 aug 2019 - 18:59 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Grizzlypaw' schreef:
- Hmm na twijfelen Grizz toch maar in RC gestopt maar heb nog wat twijfels over welke ava.
- xxx:
Yes RiverClan <3 Beide ava's zijn mooi c: Die je nu hebt past iets beter in het imago van RiverClan denk ik, maar ik mag niet praten want Panther is ook een korthaar cx Ja dat was dus mijn eerste gedacht ook maar toen zag ik die andere en bruin past natuurlijk beter bij de naam :'D Maar vond RC wel het beste voor Grizz wantja beren eten vis dus Grizz is gewoon weggelegd voor RC :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 aug 2019 - 9:39 | |
| - Grizzlypaw' schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Grizzlypaw' schreef:
- xxx:
Yes RiverClan <3 Beide ava's zijn mooi c: Die je nu hebt past iets beter in het imago van RiverClan denk ik, maar ik mag niet praten want Panther is ook een korthaar cx Ja dat was dus mijn eerste gedacht ook maar toen zag ik die andere en bruin past natuurlijk beter bij de naam :'D Maar vond RC wel het beste voor Grizz wantja beren eten vis dus Grizz is gewoon weggelegd voor RC :3 Ik houd van jouw logica :'D |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 aug 2019 - 9:44 | |
| - Barnpaw schreef:
- Grizzlypaw' schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Grizzlypaw' schreef:
- xxx:
Yes RiverClan <3 Beide ava's zijn mooi c: Die je nu hebt past iets beter in het imago van RiverClan denk ik, maar ik mag niet praten want Panther is ook een korthaar cx Ja dat was dus mijn eerste gedacht ook maar toen zag ik die andere en bruin past natuurlijk beter bij de naam :'D Maar vond RC wel het beste voor Grizz wantja beren eten vis dus Grizz is gewoon weggelegd voor RC :3 Ik houd van jouw logica :'D Hahaha <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|