|
|
Chi 243 Actief Make improvements, not excuses. Seek respect, not attention.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:29 | |
| Thanks both!< 3
Heel dom gegaan, wou uitwijken voor een auto die te snel voorbij reed en fietste zo tegen zo’n grote bloembak aan die ze in straten zetten. Vind het vooral lastig omdat ik niks kan doen... nouja opzich gaat het wel met de pijn maar het is niet ideaal zo te gaan werken of laat staan naar stal te gaan :’).. en van niks doen word ik lastig hahah. |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:29 | |
| Ik mis discoooord :C
Like seriously, overleggen in PM lijkt mij hel hahahaha |
|
| |
12 269 Actief My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:33 | |
| Oof veel beterschap Chi! Heb eergisteren ook tot 1u op de spoed moeten zitten, like mega oof. Het is belgen-gaan-neer-week, wie is de volgende? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:34 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- Ik mis discoooord :C
Like seriously, overleggen in PM lijkt mij hel hahahaha Is. Het. Ook. Zoveel coole dingen die nooit het daglicht zullen zien omdat Cynth en ik de pm's kwijt zijn xD En wow Chi das indd zo'n vervelend ongeluk waar je flink van baalt omdat t lastig te voorkomen was :c Nog netflix series nodig om te bingen? Kan je samen met Bo doen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:36 | |
| - Brittlekit schreef:
- Oof veel beterschap Chi! Heb eergisteren ook tot 1u op de spoed moeten zitten, like mega oof.
Het is belgen-gaan-neer-week, wie is de volgende? Hahah kmoest echt even lachen met die opmerking xD dat zeiden ze gisteren ook al, dat ze al veel hadden gezien die dag. Alles okay met jou tho? Ik was op de moment meer van slag dan dat ik pijn had.. gewoon vanwege de val zelf. Mn broer was wel super lief tho, heel bezorgd ook heeft me super goed geholpen. Edit: Uhh... atm kijk ik riverdale en vampier diaries opnieuw xD en een guilty pleasure, Winx club xD
Laatst aangepast door Moonvision op ma 24 jun 2019 - 15:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:36 | |
| - Tallstar schreef:
- Routnose schreef:
- Ja idd! Ik was zo verbaasd dat ik maar niet aan de 3000 kwam met Rout :'D
Misschien maar beter, als je al m'n berichten op de discord bij de post count zou zetten, kan ik bijna met Emma rivaliseren *gasp* *gaat snel posten* Wel true dat Discord t hier wat opgeruimder houd tho (:< I'm coming for your title heel veel beterschap Chi! :< |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:37 | |
| Beterschap Chi!
En nee, laten we de pm's maar nooit meer doenxD. Als die ideeën die we nu kwijt zijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:38 | |
| Thanks all! < 3
Goede nieuws is dat ik dus wel veel tijd heb om te posten xD *positief blijven* |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:40 | |
| Winx Cluuuuuub das echt tha best voor wanneer je down bent, love it!
Nooo Kip, you'll never get it, al ben ik wel veel relaxter nu dan da k vroeger was dus tis wel makkelijker geworden >.> |
|
| |
12 269 Actief My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:41 | |
| - Moonvision schreef:
- Brittlekit schreef:
- Oof veel beterschap Chi! Heb eergisteren ook tot 1u op de spoed moeten zitten, like mega oof.
Het is belgen-gaan-neer-week, wie is de volgende? Hahah kmoest echt even lachen met die opmerking xD dat zeiden ze gisteren ook al, dat ze al veel hadden gezien die dag.
Alles okay met jou tho? Ik was op de moment meer van slag dan dat ik pijn had.. gewoon vanwege de val zelf. Mn broer was wel super lief tho, heel bezorgd ook heeft me super goed geholpen. Wahahaha, dat dus :"D Ja hoor. Ik heb blijkbaar een allergie voor god weet wat en even was mn lichaam van ho daar, tijd voor jou om neer te gaan. Zou normaal over een weekje over moeten zijn. Ik heb vooral erg veel last van de constante jeuk en branderige gevoel... Kan me echt nergens op focussen :"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:44 | |
| - Brittlekit schreef:
- Moonvision schreef:
- Brittlekit schreef:
Het is belgen-gaan-neer-week, wie is de volgende? Hahah kmoest echt even lachen met die opmerking xD dat zeiden ze gisteren ook al, dat ze al veel hadden gezien die dag.
Alles okay met jou tho? Ik was op de moment meer van slag dan dat ik pijn had.. gewoon vanwege de val zelf. Mn broer was wel super lief tho, heel bezorgd ook heeft me super goed geholpen. Wahahaha, dat dus :"D
Ja hoor. Ik heb blijkbaar een allergie voor god weet wat en even was mn lichaam van ho daar, tijd voor jou om neer te gaan. Zou normaal over een weekje over moeten zijn. Ik heb vooral erg veel last van de constante jeuk en branderige gevoel... Kan me echt nergens op focussen :"D
Das wel akelig ja! En volgensmij ook hard verschieten zolang alles maar terug goed komt!! En jaa winx is wel een goede oppepper XD Mn familie was wel zo van “ohmygod” maarja hahah |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:53 | |
| oh oh belgen gaan neer week, straks is het mijn beurt :S
also ik merk echt dat ik discord veel meer gewend ben want ik vergeet steeds dat het aot bestaat waardoor ik dus minder involved ben in het gesprek dan in discord xD also ik mis de emoji's. : ( |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:57 | |
| |
|
| |
Bunny 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 15:57 | |
| Oof die grote rode plek op belgie en nederland doet pijn :d |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 16:14 | |
| Heyyy discord doet het weer |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 18:01 | |
| |
|
| |
Tim 274 Actief I'm searchin' for somethin' I can't find
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 18:01 | |
| - Moraine • schreef:
- Heyyy discord doet het weer
Yes! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 18:28 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 18:29 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2019 - 18:29 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|