SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Meet me in the morning sun di 6 aug 2019 - 23:30 | |
|
Shadefeather gaf hem vervolgens een levensles. Uhh, oké. Maar bedankt? Hij vertelde dat je het moest onderhouden, dat je steeds meer kon leren. Settledpaw knikte. Dat klonk logisch. En hij had er ook wel echt zin in. ‘Dankjewel!’ miauwde hij toen als antwoord op de oudere warrior. Inmiddels was de zon al boven de horizon. Hij moest nu echt verder gaan met jagen, voor het te warm zou worden! Dan kon hij het helemaal wel schudden om iets mee terug te nemen naam kamp. ‘Maar uhh, ik moet nu echt gaan. Jagen enzo,’ begon Settledpaw toen te ratelen. Als ze het toch hadden over vaardigheden onderhouden. Hij kneep de aarde met zijn klauwen. ‘Leuk je ontmoet te hebben, Shadefeather,’ miauwde hij toen, waarna hij een knikje gaf. Hij draaide zich vervolgens om en racete weer terug naar zijn eigen territorium. En voor hij het wist had hij te open plek van Fourtrees alweer verlaten.
- Settled topic uit
|
|
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Meet me in the morning sun do 8 aug 2019 - 15:44 | |
|
'Dankjewel!' miauwde Settledpaw na zijn verhaal over vaardigheden onderhouden. 'Maar uhh, ik moet nu echt gaan. Jagen enzo,' begon Settled toen te ratelen. Hij kneep de grond met zijn klauwen. 'Leuk je ontmoet te hebben, Shadefeather,' miauwde hij waarna hij hem een knikje gaf, om daarna om te draaien en weer terug te gaan naar zijn territorium. Shadefeather glimlachte en knikte. Het gesprek had inderdaad wel lang genoeg geduurd nu, hij moest ook nog jagen. 'Doei!' riep hij de Apprentice nog na, voordat hij zich ook omdraaide en weer terug naar de vlakte trippelde.
- topic uit
|
|