|
|
Renske 538 Actief ⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆
| CAT'S PROFILEAge: ▸ Died at 8 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Apprentice |
| Onderwerp: [TS] Mooooooore di 25 jun 2019 - 23:48 | |
|
Hey allemaal! Ik heb nu vakantie en opeens zeeën tijd, dus ik wilde graag wat meer topics. Daarbij zijn al veel van mijn huidige topics op een einde gelopen en lopen veel op zijn einde, dus ik zoek nieuwe topics voor al mijn katjes!
Settleddust - ShadowClan - Kater - Warrior - 12 manen Deze jongen wordt bijna Warrior! Hij is een zoontje van Winddancer x Outrage. Staart kwijt :c. Warrior!! Begint weer op de rit te komen. Staat open voor alles!
Rascal - BloodClan - Kater - Young One/Member (it's complicated) - 23 manen BloodClan kater, zoon van Shark, broer van Eveningglow. Wil eigenlijk niet meer bij BloodClan horen maar blijft rondhangen voor zijn zus Shallow. Hij is aan het overleven. Open voor alles.
Wren - Tribe - Poes - Cave Guard to-be - 7 manen Oh zo blij dat ze to-be is. Grootgebekt poesje die op zoek is naar avontuur! Open voor Tribe.
Gorsekit - WindClan - Kater - Kit - 3 manen Geadopteerd zoontje van Stallionstar en Shatteredice. Is precious. Eigenlijk bang voor zijn eigen schaduw. Liefste katertje dat je tegen kan komen in WindClan. Open voor WindClan!
Ravenkit - RiverClan - Kater - Kit - 3 manen Zoontje van Butterpact en Puppysnarl. Avontuurlijk katertje. Oprichter van RavenClan, zoekt leden. Open voor RiverClan.
Sunkit - ThunderClan - Poes - Kit - 2 manen Dochterje van Dustrise en Sandflower. Bitchy kind. Open voor ThunderClan.
Bronzekit - WindClan- Kater - Kit - 1 maan Zoontje van Oceanstar en Tigergaze. Oceanstar heeft haar leven gegeven voor hem en zijn siblings. Lief maar onzeker katertje. Topics open voor WindClan.
Roughkit - ShadowClan - Poes - Kit - 4 manen Dochtertje van Slatefur. Blij ei en wil vriendjes!! Topics open voor ShadowClan.
Ideeën voor plotjes zijn altijd welkom! Ze hebben allemaal wel vrienden en/of vijanden nodig om hun leventjes een beetje op te spicen B)
Liefs, Renske
Laatst aangepast door Gorsekit op wo 21 aug 2019 - 11:28; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 0:11 | |
| Je vroeg om meerxD:
Settled x Beechpaw Settled x Dustpaw Settled x Mintpaw Wren x Turtle nu ze to-be's zijn Gorse x Harespring Gorse x Mintpaw Gorse x Cranekit? Raven x Lilykit Sunkit x Dustpaw Bronze x Harespring? Bronze x Mintpaw? Bronze x Cranekit?
Kies zelf maar uit wat je wilt of dat je alles wilt. De topics van Crane zijn voor wanneer ik met haar kan postenxD. |
|
| |
Renske 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 0:17 | |
| Ja, ik wil alles ghehe
-op alles wat onder voorbehoud is weggelaten, dat zien we later wel-
Oké dat zijn 8 topics te maken. Als we nu zeggen dat ik de bovenste 4 maak, jij de onderste vier zonder vraagteken. En anders zie ik wel hoe ver ik morgen kom met topics maken! |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 0:23 | |
| Is goed, dan zie je ze wel verschijnen. |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 8:49 | |
| Hunt x Settled? Rascal x Hunt? |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 9:43 | |
| Pepper x Rascal Slate x Settled Wren x Shroud Rootkit x Gorsekit Rootkit x Bronzekit
? |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 9:54 | |
| Amare x Rascal Dawnwhisper x Sunkit? |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 10:44 | |
| Settled x Brittle Settled x Burnet Rascal x Nevermind Rascal x Lee Rascal x Burnet Wren x Moon Gorse x Misty Gorse x Burnet Raven x Honeypaw Sun x Drifting Bronze x Misty Bronze x Burnet
B) |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 12:41 | |
| Ik zeg ja op alles!
Ik begin wel met posten en zie hoe ver ik kom. Ik tag je wel in de discord of stuur ff wat linkjes door via pm! En als je wil helpen met topics aanmaken, graag!
Met Bronze wacht ik met topics aanmaken totdat Oceanstar weer in het kamp is en dat allemaal een beetje is afgerond! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 15:28 | |
| Ik zal Dawn x Sun wel aanmaken |
|
| |
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 15:37 | |
| - Amare schreef:
- Ik zal Dawn x Sun wel aanmaken
Top! Ik heb die van Amare namelijk al af hihi |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 17:11 | |
| Top! Ik heb Sun met de topiclink een pm gestuurd |
|
| |
Chi 243 Actief Make improvements, not excuses. Seek respect, not attention.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 17:33 | |
| Settledpaw x Cinderpaw? Gorsekit x Moonvision? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 18:24 | |
| Yes, ik wil beide wel! Van welke clan is Cinder? c: |
|
| |
Chi 46 Actief There will be three, kin of your kin, who hold the power of the stars in their paws.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 21:59 | |
| - Settledpaw schreef:
- Yes, ik wil beide wel! Van welke clan is Cinder? c:
Shadowclan! Zal ik Moon x Gorse maken en jij de ander dan? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 22:43 | |
| - Sabrepaw schreef:
- Settledpaw schreef:
- Yes, ik wil beide wel! Van welke clan is Cinder? c:
Shadowclan! Zal ik Moon x Gorse maken en jij de ander dan? ^^ Wacht, moon en Gorse heb ik al af! Wil jij dan Cinder x Settled maken? :'') Ik ben al de hele avond bezig, het staat nog niet online tho |
|
| |
Camilla 894 Actief and so the adventure begins
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 22:58 | |
| |
|
| |
dodo 443 Actief we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 23:09 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore wo 26 jun 2019 - 23:18 | |
| Shure jongens! Ik maak wel! c: Btw, Bronze komt allemaal later als de verhaallijn zich ontvouwd! |
|
| |
Renske 538 Actief ⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆
| CAT'S PROFILEAge: ▸ Died at 8 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Apprentice |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore do 27 jun 2019 - 0:40 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [TS] Mooooooore | |
| |
|
| |
|