| [idee voor verhaal] World of Alferia | |
|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 9:31 | |
| Ik heb een idee voor een verhaal, het heet World of Alferia. Het gaat over een meisje met de naam Myra. Myra is deel van een legende uit een wereld met de naam Alferia. De legende gaat over een held, hij redde Alferia van het kwaad, maar stierf terwijl hij de laqatste vijand versloeg. Deze held zou opnieuw in Alferia komen als het kwaad dreigt Alferia over te nemen. Myra is die nieuwe held. Ze komt in Alferia terecht doordat ze een vreemde, pratende wolf volgt. - Personages:
Hoofdpersoon: Myra, een normaal meisje met lang, zwart haar en gifgroene ogen
Vrienden: Maria, een wolf morpher met vlijmscherpe nagels in haar mensenvorm Holly, een elf met verstand van dieren Aurea, een elf met verstand van zwaarden
Vijanden: Joran, een elf die magie kan gebruiken Jane, een albino wolf morpher Venum, een zeemeerman die de hele tijd achter Myra aanzit om haar te doden
Overige personages: Scarlet, een fee die in Light Woods woont Bella, een zeemeermin Flora, een uil morpher die achter een waterval woont Mickey, een vos morpher die ook in haar mansenvorm vossenoren en een staart heeft
Ik heb jullie hulp nodig voor het verzinnen van de personages en het verhaal zelf. Informatie over de bewoners van Alferia: - Morphers:
Morphers zijn mensen die in dieren kunnen veranderen en weer terug, ze kunnen maar in een specifiek dier veranderen.
- Elfen:
Elfen zijn er het meeste in Alferia, ze lijken ook het meest op mensen qua gedrag.
- Feeen:
Feeen zijn mensachtige wezens die kunnen vliegen en magie kunnen gebruiken, ze leven vaak in bossen.
- Zemeerminnen:
Zeemeerminnen zijn er het minst in Alferia, erg genoeg, ze werden vroeger door de Elfen gevangen voor hun mooie schubben. Zeemeerminnen kunnen met dieren praten.
- Lijstje:
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Soort:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Extra:[/b]
Alvast bedankt mensen voor jullie inspiratie! De proloog is er! - Proloog:
Er is een legende, een legende die iedereen in Alferia kent. De meesten krijgen hem als kind als verhaal vaak te horen. Het gaat over een held die lang, lang geleden leefde. Hij kreeg 11 taken, waaronder de taak om de diepe zeebodem te ondeken en terug te komen met iets van daar. Alle andere 10 taken had hij volbracht, maar de laatste was toch te moeilijk, zelfs voor deze dappere held. Veel zeggen dat hij door de druk is overleden, andere vermoeden dat het zeeslangen waren, maar wat het was, dat doet er nu niet meer toe. Het gaat er nu over dat rond deze tijd weer een kind geboren zal worden met de geest van deze held. Maar wanneer en waar? Deze held zal binnenkort herrijzen in het lichaam van een jong meisje...
Laatst aangepast door Suntail op wo 23 nov 2011 - 18:58; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 9:42 | |
| Naam: Aurea Soort: ELf Geslacht: Meisje Uiterlijk: Ze is lang en slank en heeft erg puntige oren. Ze heeft lang sluik blond haar en is erg mooi. Ze draagt vaak wapenuitrustingen en heeft altijd 2 werp zwaarden op haar rug hangen. Karakter: Schuw en misterieus ze doet alles voor echte vrienden maar je zult haar eerst goed over moeten halen dat ze betrouwbaar zijn. Extra: Ze is heel goed in pijl en boog schieten. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 10:05 | |
| Naam: Jivu Soort: Morpher Geslacht: Male Uiterlijk: Jivu is als mens rond de 1.70 en heeft kort, piekerig, bijna zwart haar. Zijn ogen zijn felblauw en zijn gezicht heeft scherpe kenmerken; bijv. een duidelijke botstructuur en hoge jukbeenderen. Hij heeft enigszins ingevallen wangen. Het dier waar hij in kan veranderen is een arend, zodat hij zowel land als lucht af kan speuren. Karakter: Als mens is hij stil en haatdragend; hij heeft de pest aan anderen omdat zij anders zijn, hem negeren en geen aandacht aan hem willen besteden. Zijn ouders lieten hem ook al voor wat hij was, waar hij dus een soort trauma aan heeft overgehouden. Jivu is erg onbetrouwbaar en doet wat hij zelf wil, hij houdt zelden rekening met anderen. Toch is hij redelijk onzeker en durft hij niets te zeggen, tot hij adelaar is. Dan is hij ontzettend zelfzeker en durft hij bijna alles. Vandaar dat hij vaak in deze vorm te vinden is. Extra: Jivu helpt anderen alleen als het hemzelf uitkomt; hij is het best te typeren als iemand die voor zowel goed en kwaad werkt, als het hem maar iets oplevert. |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 16:13 | |
| Naam: Lea Soort: zeemeermin Geslacht: vrouw Uiterlijk: Lea is niet heel erg groot. heeft blauw haar en een blauw groene staart. Haar ogen zijn groen. Ook heeft ze vaak een een goud topje aan met schelpjes er op. Karakter: ze is erg onzeker en bang dat ze word gevangen door elfen. Maar als het nodig is kan ze ook heel dapper zijn. Extra: Ze heeft maar een vriend, dat is een dolfijn
ik hoop dat je er gaat gebruiken |
|
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 16:15 | |
| Naam:flora Soort:morpher ze word een uil Geslacht:vrouw Uiterlijk:als mens heeft ze bruin haar en groene ogen en als dier is ze een sneeuwuil Karakter:aardig en dapper Extra:ze woont in een grot achter een waterval
ik hoop dat ik mee mag doen |
|
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 16:26 | |
| Naam: Mickey/ Yoruchii (kies maar ) Soort: Morpher vos Geslacht: Vrouwelijk Uiterlijk: - Spoiler:
Karakter: Erg lief en zachtaardig. Ze is zo mooi als de fonnkelende sterren in de nacht. Ze helpt graag anderen en kan geen seconde stilzitten. Lijd ook aan claustrofobie... Extra: In haar mensen vorm heeft ze ook oren en een staart. |
|
| |
Smurf 87
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 17:25 | |
| Naam: mamba Soort: morpher leeuw Geslacht: man Uiterlijk: donkerblond, lang, piekerig haar en gifgroene ogen. heel lang, rond de twee meter. zijn leeftijd: 17 Karakter: beetje ordi. doet alles wat iedereen doet en voelt zich als een leider. is een grapjas en niet zo serieus. behalve als het gaat om vechten, dan vecht hij voor zijn, en andere levens. Extra: is behulpzaam. en heeft "vrienden" waardoor hij bij goed en kwaad kan spioneren. en hij is heel snel.
ik wil een beetje belanngrijke rol. sorry als dit een beetje stom klinkt, maar ik denk dat hij best goed is voor een belangrijke rol.
Laatst aangepast door beatmiss op ma 28 nov 2011 - 18:23; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:02 | |
| Naam: Mariah Hykaru Soort: Morpher, spierwitte wolf Geslacht: Female Uiterlijk: heel simpel hier vind je foto's van haar http://kanariku.deviantart.com/?tab=gallery&id=26827936&offset=0 Met felblauwe ogen. Karakter: Ze leeft het liefst alleen en trekt zich niets aan van andere. Ze gaat haar eigen weg en kan zich zodra het "kwade" lijkt te overwinnen iedereen verraadden en zich bij hen voegen. Overigens is ze best eerzuchtig en is gewend dat ze altijd alles krijgt wat ze wil, dus maybe dat als ze zich aansluit bij het "kwade" dat ze een hoge rang ofowiets krijgt ;P Extra: Ze is een geboren leugenaar ;P |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:03 | |
| Naam:Alys Soort:morpher kat Geslacht:Vrouwelijk Uiterlijk:- Spoiler:
- Spoiler:
Als kat. sorry voor het uitrekken Karakter:Ze is heel goed in jagen. En kan als mens ook een goede vriend zijn. Maar ze is heel snel op haar teentjes getrapt. Extra: Ze heeft geen vrienden. Daarom voelt ze zich dan ook vaak alleen.
Laatst aangepast door graykit op vr 25 nov 2011 - 12:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:12 | |
| Sorry voor de laatheid van deze reactie, maar willen jullie er even bijzetten welke rol je wil hebben in het verhaal? Verder ga ik nu een paar personages toevoegen.. |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:13 | |
| Bij mariah staat t al bij karakter ^^ |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:18 | |
| Sorry, aar ik denk niet dat ik Mariah toevoeg Misschien verward dat met Maria, een morpfer die OOK in een wolf kan veranderen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:20 | |
| Ze kan ook een andere naam krijgen? Lucy ofzow of Jane evt een lynx ofzo? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:23 | |
| ik heb de naam Jane gebruikt, als je het goed vind... Ik zal het veraal hier posten als ik misschien inspiratie krijg om te typen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:33 | |
| Ik vind t goed en zou het graag willen lezen ^^' |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:47 | |
| een stukje proloog is er nu al! |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:56 | |
| Naam: venum (je spreekt de u uit als oe) Soort: zeemeerman Geslacht: man Uiterlijk: onnatuurlijk mooi, tanige huid, warme ogen halflang bronsblond haar, witte schubben Karakter: kwaadaardig, sluw, hunkerend naar bloed, pijlsnel, bloedmooi, verleidelijk Extra: Weet verdomd goed hoe hij met een drietand om moet gaan, huurmoordenaar achtig XD
hij is je grootste vijand XD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia wo 23 nov 2011 - 18:57 | |
| nee, niet de grootste, dat is Joran (onderandere omdat mijn broertje hem heeft verzonnen ) |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia do 24 nov 2011 - 20:08 | |
| - Suntail schreef:
- Sorry voor de laatheid van deze reactie, maar willen jullie er even bijzetten welke rol je wil hebben in het verhaal? Verder ga ik nu een paar personages toevoegen..
Graag de zus van Myra :3 (Mickey)
Laatst aangepast door Lionclaw op do 24 nov 2011 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia do 24 nov 2011 - 20:13 | |
| Hmm had nog leuk idee, hoef je niet te gebruiken ofzow howr Maar dat Jane Joran probeert te verleiden ofzow xD She is a crazy little bitch who wants powerrr |
|
| |
| Onderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia | |
| |
|
| |
|