We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: No Greater Gift [KS] vr 12 jul 2019 - 13:35
Tinykit' schreef:
Superbedankt! Ik heb hier echt zin in ^^
Hier is Tinykit. De volgorde van de geboorte maakt me niet zoveel uit. Is er trouwens nog ergens een stamboom? Het lijkt me leuk om daar in te koekeloeren
Onderwerp: Re: No Greater Gift [KS] wo 31 jul 2019 - 18:08
Aangezien Yanthe op kamp is en ik over een week op vakantie ga, hebben de kittens toestemming van ons om al vast op 2 weken oud te gaan en mogen jullie beginnen met posten <3 Het officiële geboortetopic zal volgen wanneer Yanthe weer tijd heeft c:
Onderwerp: Re: No Greater Gift [KS] zo 4 aug 2019 - 20:32
Het geboortetopic wordt vandaag aangemaakt. Hou dus zeker een oogje open! Deze reactie zal aangepast worden met de link in, ook zal ik een melding in de discord plaatsen. <3
Onderwerp: Re: No Greater Gift [KS] zo 22 sep 2019 - 13:27
Komt het geboortetopic nog op gang? Dat vroeg ik me even af
Nog een vraag: zien mensen hier een familietopic zitten? Of een topic met alleen Tiny of maar een klein aantal karakters? Alles kan. Het lijkt me leuk om wat meer verhaal in dit nestje te krijgen
Silvercloud
Member
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Onderwerp: Re: No Greater Gift [KS] za 2 nov 2019 - 20:21
Ik had een geboortetopic, maar vrees dat dit wat vastgelopen is. De kittens staan nu op 2moons en ik denk dat het beter is vandaar verder te gaan. Voor een topic sta ik altijd open! c;
EDIT: voor zij die willen posten op het geboortetopic, ik heb er gepost zodat jullie toch nog kunnen posten. ;D