|
Yanthe 58 Actief
| |
| Onderwerp: Artzilla (art shopje) za 8 jun 2019 - 21:21 | |
|
HeyheyOmdat ik momenteel heel wat zin heb om te tekenen en ik graag wat inspiratie had van onze chars hier op Warrior Cats, wilde ik een klein artshopje openen. Ik wilde ook dit topic aanmaken om alles wat overzichtelijker te maken en om niet steeds te vragen wie zijn chars ik kon/mocht tekenen. Ik ben een enorme schetser en maak dus heel graag schetsen (wegens tijdgebrek en ongeduld). Natuurlijk heb ik soms plots een enorme drang om dingen af te maken. Wat kan je hier dus verwachten? Je doet een aanvraag en krijgt een schets van jouw karakter. Op deze manier kan ik iedereen de kans geven om iets voor hen te maken. Maar... Hou het topic ook zeker in de gaten, want als ik in een 'kleur-en afwerkbui' zit, kan ik wel eens jouw schets volledig af maken! Vul zeker onderstaande lijst in, alvast bedankt!! - Enkele voorbeeldjes:
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Naam kat:[/b] [b]Uiterlijke kenmerken die van belang zijn:[/b] [b]Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht):[/b] [b]Extra:[/b]
Laatst aangepast door ,Stormpaw op za 8 jun 2019 - 21:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
dodo 443 Actief we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) za 8 jun 2019 - 21:23 | |
| Naam: dodo Naam kat: dewpaw Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: grijs met wit, nette vacht en goudgele ogen (op dr pagina staat meer) Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): x Extra: <33 |
|
| |
Beertje 178 Actief All is stone
And all is soft inside
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) za 8 jun 2019 - 21:30 | |
| Naam: Anoniem XD Naam kat: Appleseed Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Middelmatige grootte, donkerbruine tabby, appelgroene ogen, battle-ears Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): x Extra: Mooie style Yanthe!!
Laatst aangepast door Appleseed op za 8 jun 2019 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) za 8 jun 2019 - 21:32 | |
| Naam: Renske Naam kat: Settledpaw Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Je kan zijn profiel bekijken voor de details Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): x Extra: Lief dat je dit doet <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) za 8 jun 2019 - 21:33 | |
| Naam: San Naam kat: Brat Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Groot donker rode tabby met langharige vacht wit rond haar muzzle onderbuik en staart. Cyan blauwe oog de linker oog zit een kras. Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): x Extra: Je kan zo mooi tekenen ahh <3 |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) zo 9 jun 2019 - 18:10 | |
| |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) zo 9 jun 2019 - 18:17 | |
| Naam: Daan Naam kat: Sandflower Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Langharig, littekens op haar rechteroog en neus, zandkleurige vacht & gouden ogen https://toyhou.se/3490303.sandflowerMogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): x Extra: Love ur art <3 |
|
| |
Linn 100 Actief What would you ask for, if you knew the answer was yes?
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) zo 9 jun 2019 - 18:26 | |
| Naam: Linn Naam kat: Sheddedkit Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Zijn appearance is gebaseerd op een Devon Rex, dus hij heeft vrij curly haar. Ik gebruik deze kat voor zijn ava (https://www.instagram.com/mowat_the_cat/?hl=en). Je kan ook zijn toyhou.se gebruiken voor eventuele refs. Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): Hmm not really, atm is hij gewoon een beetje een goofy man~ Extra: Thanks for the opportunity! <3 Voel je uiteraard niet verplicht hem te tekenen c: |
|
| |
Yanthe 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) zo 9 jun 2019 - 23:37 | |
| - Dewpaw.:
- Appleseed:
- Settledpaw:
|
|
| |
Renske 471 Actief She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.
-- I've never seen sparks so pretty.
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) ma 10 jun 2019 - 16:01 | |
| Ohh he pretty, dankjewel! <3 |
|
| |
dodo 443 Actief we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) ma 10 jun 2019 - 16:03 | |
| Ahh ik zie dit nu pas! Dat insectje op dr neus omg <33 |
|
| |
Beertje 178 Actief All is stone
And all is soft inside
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) ma 10 jun 2019 - 21:36 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) vr 21 jun 2019 - 1:39 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) vr 21 jun 2019 - 8:33 | |
| Naam: Hannah Naam kat: Owlbate Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Langharige, cyperse strepen, hij heeft ook een gestreepte, lange staart dat de patronen op een uilenveer lijken Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): Niet echt, hij kan erg trots overkomen of onzeker, you decide c: Extra: x |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) vr 21 jun 2019 - 8:46 | |
| <3 Stallion ziet er prachtig uit !! Thankyou |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) ma 24 jun 2019 - 22:05 | |
| Ahh ik vind hem echt heel mooi geworden! Super bedankt <3 |
|
| |
Tim 274 Actief I'm searchin' for somethin' I can't find
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) di 25 jun 2019 - 15:58 | |
| Naam: Tim Naam kat: Icesong Uiterlijke kenmerken die van belang zijn: Verschillende kleuren in haar vacht, waaronder wit en bruin Mogelijk topic ter inspiratie (niet verplicht): X Extra: Extra informatie staat op Ice's profiel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Artzilla (art shopje) | |
| |
|
| |
|