We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: The blood on my hands scares me to death wo 5 jun 2019 - 21:28
never meant to make you bleed
I'll be good, I'll be good, and I'll love the world like I should
Niemand wist hoe vaak de kater wel niet teruggekeerd was naar deze plaats. Natuurlijk kwam hij er tijdens het lopen van patrouilles vaak langs, maar hij bezocht de plaats ook vaak op eigen initiatief. Het was om zichzelf te herinneren aan iets wat vele manen geleden was gebeurd op deze plaats. Iets waar hij zichzelf altijd de schuld van zou blijven geven omdat hij er niet was geweest om het te stoppen. De kater keek kort op naar de sterrenhemel boven zijn kop. Tijdens de late uren hoefde hij er niet bang voor te zijn iemand tegen te komen. Het water ruisde in de gorge en hij sloot kort zijn ogen, luisterende naar het bruisende geluid. Hij wist niet waarom, hij wist niet hoe, maar sinds hij niet meer samen was met Oceanstar dacht hij steeds vaker aan de rood met witte poes. Het voelde alsof hij haar had verraden, alsof hij haar had geprobeerd te vervangen en hij haatte zichzelf ervoor. De altijd zo sterke en botte kater voelde de tranen achter zijn ogen branden. Zelfs Tigergaze had gevoelens, emoties, maar hij verdomde het om ze aan anderen te laten zien. Het was zwak, maar op dit moment kon hij niets doen tegen de tranen die uit zijn ooghoeken dropen.
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death wo 5 jun 2019 - 22:48
Oh Starclan, hij stond daar zo verloren. Routnose keek met vermoeide, treurige ogen nar zijn gevlekte vacht die lichtelijk heen en weer danste op het briesje. Het was al laat, te laat voor twee katten om doelloos langs de verraderlijke Gorge te zwerven; toch waren ze hier. Had ze hem moeten volgen? Allicht niet, maar tegelijk hadden zij hier beide pijn liggen. De golven hadden zijn liefde ontnomen, haar moeder... Wat dat betrof waren ze één. Zou hij het waarderen dat ze hier was? Kon hij wel troostende woorden gebruiken? En bovenal, had ze überhaupt nog troostende woorden voor hem klaar liggen? De poes deed haar best om iedereen hoop te geven, maar de waarheid was dat ze niet iedereen die in kritieke toestand in de Medicine cats den lag kon redden. Toch, ze zou het proberen, altijd proberen. Ze was geen saint, maar er was niets mis met proberen. "Ik.. Ik heb haar gesproken, in Starclan," sprak ze zachtjes, waarna ze wat dichterbij durfde te stappen. "Enkele dagen geleden, ze is beeldschoon," een vage glimlach lag op haar lippen. "En ik weet zeker dat ze van je houdt,"
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death za 8 jun 2019 - 14:44
Zijn schouders schokten terwijl de tranen langzaam uit zijn ooghoeken begonnen te druipen. Hij moest zich altijd groot houden, voor de clan en voor zijn kinderen. Het zou zijn hele imago verpesten als ze hem zo zwam en zielig zagen zitten bij de Gorge. Tigergaze snikte een keer en schrok lichtelijk van de plotselinge stem naast hem. Routnose. Hij keek haar met betraande ogen aan en het leek alsof ze precies wist waarom hij hier zat. Nog nooit had iemand hem zien huilen. De senior warrior slikte de brok in zijn keel door toen ze vertelde dat ze haar had gesproken. Ze had zijn Mousewish gesproken. Een mengeling van ongeloof en verdriet verscheen in zijn goudkleurige kijkers bij haar woorden. Zijn oude vriendin stapte dichterbij terwijl de bengaal haar nog altijd met waterige ogen aanstaarde. De kater trilde een beetje en liet een ademhaling ontsnappen uit zijn mond. Zonder enige twijfel drukte hij zijn kop in de vacht van Routnose, zijn kaken op elkaar klemmende om het snikkende geluid wat hij eerst had gemaakt te onderdrukken. Mousewish was er nog.. ergens daarboven. En ooit op een dag zou hij haar weer in zijn poten kunnen sluiten.
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death za 8 jun 2019 - 19:52
Zijn betraande ogen braken iets in haar. Heel de clan was aan het leiden, ieder ging naar bed met een gevoel van verdriet in hun borstkas... Maar om hem zo te zien? Tigergaze zo met tranen in zijn ogen te zien? De grote, machtige warrior die hij was zo breekbaar en... Echt. Hij was niet minder krachtig dan hij al die andere dagen was geweest en zou zijn, maar hij was ook een kat. Een kat die treurde, die lief had. Toch schrok Routnose wat op toen hij zo vol overgave zijn kop tegen haar vacht aan drukte. Even bleef ze verbijsterd staan, waarna ze ook haar kopje tegen zijn nek aan drukte. "Shh," suste ze stilletjes, waarbij ook zij de tranen prikkend in haar groene ogen weg moest knipperen. "We leven, we zijn hier," wat voor betekenis hadden die woorden nodig? Toch prevelde ze ze zachtjes in zijn oren, terwijl opnieuw even met haar kop langs zijn gebogen nek streek. Ze waren er nog, ze leefden nog... Er waren nog genoeg mooie dingen die ze zouden kunnen doen, die ze zouden zien.
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death di 11 jun 2019 - 22:10
De bengaal drukte zijn kop in de vacht van zijn goede vriendin.. of tenminste.. hij wist niet zeker of ze dat nog waren na alles wat er was voorgevallen in de bergen. Toch was ze nu hier, bij hem, wanneer hij een goede vriendin het hardste nodig had. Iemand bij wie hij zijn diepste emoties kwijt kon. Zelfs bij Mousewish en Oceanstar had hij nooit zo zijn gevoelens neergegooid. Hij luisterde naar de zachte woorden van de medicine cat en nam een aantal trillerige zuchten adem. Ze leefden nog. Na alles wat ze hadden meegemaakt leefden ze nog. Als dat nergens voor stond, dan wist hij het ook niet meer. Hij probeerde te knikken, maar echt veel kwam er niet van. Voor nu bleef hij met zijn neus in haar vacht verborgen zitten en met zijn ogen samengeknepen, proberende de tranen te stoppen. Hij was ook maar een simpele kat. Een alleenstaande vader, een gescheiden vader, een vader die zijn kinderen was verloren en een warrior die de liefde van zijn leven had verspeeld. Een kater die zijn beste vriend was verloren. Het was nu tijd om te denken aan de dingen die hij nog wel had. Hij had nog andere vrienden, katten waarvoor hij zijn leven zou geven, de clan. "Dankjewel, Rout.." fluisterde hij zacht.
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death wo 19 jun 2019 - 0:26
Het had haar vele moons gekost om niet meer aan de pijn te denken die hij haar met zijn eigen klauwen had aangedaan in de bergen wanneer ze Tigergaze zag, maar nu, nu hij hier zo innig verdrietig en breekbaar stond, wist ze dat dat een andere kat was geweest. Zijn geheim, zijn moord... De daden die hij in het verleden had gedaan, vertelden haar alleen iets over het persoon dat hij vroeger was geweest. Nu was het vergeven, want ze wist dat de kat die zo zijn kop tegen haar aan drukte geen koelbloedige moordenaar was, geen slechte kat was. Ietwat onwennig en onhandig als ze was begon ze zijn vacht te wassen, haar kleine maar ruwe tong ging ritmisch over zijn kop en schouder. "Dankjewel, Rout.." murmelde hij zachtjes. Routnose liet een kort, zacht gesnor horen als antwoord. Oh, ze deed nu niets liever dan naast hem in slaap vallen, zichzelf het idee geven dat ze veilig was tussen zijn poten en dat al haar problemen vervlogen waren. Toch wist ze dat dat niet kon, zich overgeven aan verdriet zou niets meer op leveren. "E-en.. Wat er ook gebeurd, je hebt mij nog, ik ben nog altijd je vriendin...Oké?" ja, hun band was stroef geweest, maar dit was haar poging om dit achter hen te laten en terug te gaan naar hoe ze waren, want ze wilde niets liever.
Tigergaze
Member
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death do 20 jun 2019 - 10:33
T
here's blood in the water
❝ NOW I AM THE VIOLENCE, I AM THE SICKNESS, WON'T ACCEPT YOUR SILENCE, BEG ME FOR FORGIVENESS. I AM THE PEOPLE, THE STORM, THE RIOT. ❞
█Hij had op dit moment nood aan iemand die hem kon steunen, puur omdat al die manen van schuldgevoel zolang aan hem hadden gevreten dat hij er eindelijk aan leek te bezwijken. Straks was er niemand meer over en stond hij er helemaal alleen voor. Hij had een hoop kinderen die allemaal zijn aandacht vroegen, elk met hun eigen problemen waar hij hen in moest ondersteunen. Hij voelde de ruwe tong van Routnose die zijn vacht begon te wassen en deed zijn best de hare niet te bevuilen met zijn tranen. Hij knikte toen ze hem verzekerde dat hij altijd haar nog zou hebben. Dat ze nog altijd zijn vriendin was. "Ik weet niet wat ik zonder je zou moeten, Rout," mauwde hij zacht, zijn stem wat rauw van alle emoties die door zijn lijf gingen. De kater slikte een brok in zijn keel door terwijl hij zo bleef zitten, maar besloot uiteindelijk toch zijn kop wat terug te trekken zodat hij haar met zijn goudkleurige ogen aan kon kijken, zijn zicht wat wazig van de tranen.
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death zo 23 jun 2019 - 21:14
Even was ze wat gespannen, bang dat haar woorden hem misschien af zouden schrikken. Waren ze vrienden? Ze hoopte van wel, ze hoopte ook dat hij het zo zag. Routnose had veel angsten en kwam daar vaak moeilijk overheen, maar ze gaf ook altijd kansen. Soms teveel, naar bij Tigergaze zou dat niet het geval zijn. Zijn hart zat op de goede plek, dat wist ze heel zeker. Ze hield van hem, niet zoals ze van een partner zou houden, maar wel met heel veel passie. "Ik weet niet wat ik zonder je zou moeten, Rout,"opgelucht gleed de spanning van haar lichaam af en ze glimlachte, waarna ze kort haar kop op zijn nek liet rusten en haar ogen sloot. Diep haalde de poes adem en liet zijn woorden nagalmen in haar kop. Hij zou overleven, ze was niet essentieel, dat wist ze zeker. Toch was ze blij dat ze hem een positieve draai kon geven in zijn leven, dat betekende meer dan ze met woorden kon zeggen. "Kom mee, ik wil dat je iets ziet," sprak ze na een tijd zo gezeten te hebben, haar betraande oogjes hadden een goedbedoelde glans en ze maakte zich los van zijn omhelzing. Met haar staart streek ze kort langs zijn zij en wenkte hem om te volgen, hopend dat ze hem op kon vrolijken.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: The blood on my hands scares me to death