Kip 244 Actief Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!
| |
| Onderwerp: Mrs bunny rabbit di 4 jun 2019 - 16:11 | |
|
Spetter, spetter, spats. Als een ware Riverclanner was Rookpaw absoluut niet bekommerd om haar natte vachtje terwijl ze van steen naar steen sprong. Het ging nog allemaal niet zo soepel, gezien ze nog jong was en haar lange ledematen als een ware tiener buiten proporties waren. Maar goed! Ze had hier vorige keer een vis gevangen, dus misschien kon ze dat wel weer doen! Bovendien had ze ook die aardige Thunderclanner hier ontmoet, dus misschien was iedere Thunderclanner wel lief. Nouja, ze was iniedergeval nieuwsgierig nu. Afgeleid door die gedachtes sprong ze naar een volgende steen, waarbij ze half haar evenwicht verloor en bijna de rivier in tuimelde. Nog net hield ze zich vast, dat ging net goed!
&Rabbitpaw
|
|
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
| |
| Onderwerp: Re: Mrs bunny rabbit ma 29 jul 2019 - 0:32 | |
|
Rabbitpaw wist niet waarom de rivier haar trok. Het kalme geluid van het water wat in de oevers klotste kon haar op de één of andere manier heel erg goed rustig krijgen. En ze genoot er ontzettend van. Waar ze dan weer niet van genoot, waren Riverclanners die wat haar betreft een steevaste bedreiging waren. Zoals nu ook weer. Rabbitpaw's vacht poefte alle kanten op toen ze het geluid van krassende nagels op een steen hoorde niet al te ver achter haar en draaide zich meteen om, al haar spieren rigide en zo gespannen als een veer. Met ronde, oranje ogen staarde ze naar de Riverclanner die op de steppingstones stond. Ze zei niks, maar bleef gespannen staren.
|
|
Kip 244 Actief Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!
| |
| Onderwerp: Re: Mrs bunny rabbit di 6 aug 2019 - 21:44 | |
|
Toen ze zich hersteld had keek ze even snel om zich heen, hopend dat niemand haar bijna falen had gezien. Helaas had ze vandaag niet echt geluk want pal tegenover haar aan de andere kant van de rivier stond een bruine poes. Rookpaw haar oortjes sprongen nieuwsgierig overeind en ze lachte toen ze zag dat de ander eruit zag als een pluisbolletje, wat een angsthaas. "Hoi hoi! Ik doe je niets hoor," grinnikte ze en sprong nu iets soepeler een paar stenen verder, totdat ze niet meer verder durfde omdat ze dan nog wel eens de grens over kon sprongen. Dat zou niet al te handig zijn, leek haar toch. "Ik heet Rookpaw en beloof dat ik je niet op zal eten,"plaagde ze de ander goed bedoeld.
|
|
| Onderwerp: Re: Mrs bunny rabbit | |
| |
|