|
| |
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers zo 16 jun 2019 - 16:02 | |
| Je hoefde je niet perse te verstoppen voor een monster? Maar hoe zou je dan weg van hem komen? Als hij van twolegs was moest hij vast snel zijn en gemeen. Dat was geen goede combinatie. Had Meneer Warrior dat niet door dan? Of maakte hij zich nu druk om niets en werd hem de waarheid verteld. De warrior vertelde hem nog dat hij er niet aan moest denken nu, dat hij later, als hij apprentice werd, groter en sterker zou zijn en al die dingen wel aan kon dan. Maar...Roofvogels konden toch nog steeds hier komen? Waarom monsters dan niet? Ze konden het gras weghalen, dan konden ze dat vast ook met het kamp. Het klonk allemaal maar eng en onprettig daar buiten. Niet te zeggen dat het gevaar van buiten dus ook makkelijk binnen het kamp kon komen. Heatkit wist niet echt wat hij hier op moest zeggen, want het leek allemaal nog wel een droom, zo sterk te kunnen zijn om monsters en roofdieren aan te kunnen. Dan moest hij groter en sterker worden als iedere kat in de clan, toch? Had Meneer Warrior echt zoveel vertrouwen in hem? De kitten keek omhoog naar de grote kat, oogjes vol wonder, en zag een glimlach op zijn gezicht. "Wil jij dan mijn mentor worden? Dan wordt ik erg groot en sterk," Hij had wonderbaarlijk snel zijn vertrouwen geplaatst in iemand die hij voor die dag nog niet kende, iets wat hem niet makkelijk kwam. En toch, Meneer Warrior had zijn vertrouwen, hij keek op naar hem. Heatkit wilde hem dus heel graag als zijn mentor.
- ::
|
| | |
Camilla ^^ 1226 Actief eccedentesiast
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers ma 17 jun 2019 - 13:44 | |
|
Shade hoopte maar dat hij de kitten gerust gesteld had. Hij had al eerder ondervonden dat zijn goede bedoelingen soms anders uit konden pakken en het tegenovergestelde gaf dan wat zijn bedoeling was. 'Wil jij dan mijn mentor worden? Dan wordt ik erg groot en sterk,' zei Heatkit opeens. Shadefeather keek hem aan, verbaasd over deze vraag. Of hij zijn mentor wilde worden? Die vraag was hem nooit eerder gesteld en hij glimlachte een beetje nerveus naar de kitten. Natuurlijk wilde hij dat! Het zal nog wel een paar Manen duren, maar dat vond hij niet erg. Het enige ding wat hem deed twijfelen waren de laatste paar woorden van Heat. Groot en sterk. Tja, hij was niet de allergrootste en de allersterkste al helemaal niet. Maar natuurlijk zou hij zijn best doen, koste wat het kost. Een brede glimlach verscheen op Shade's gelaat. 'Maar natuurlijk wil ik dat, Heatkit,' miauwde hij. 'Maar dat zal je ook aan Oceanstar moeten vragen, zij regelt dat namelijk allemaal.' Hij nam zich maar voor om wat extra te training, misschien kan hij zelfs wel een andere Warrior om hulp vragen. Nu wilde hij het natuurlijk allemaal goed doen, en wat extra training kan nooit kwaad.
|
| | |
| |
| | | |
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers ma 17 jun 2019 - 23:16 | |
|
'Kunnen we haar nu dan gaan zoeken?' vroeg Heatkit toen. 'Alsje, alsje, alsjeblieeeft?' Heatkit zette grote, hoopvolle ogen op. Shade keek er verbouwereerd naar. Oceanstar zoeken? Nu? Hij had eigenlijk niet gedacht dat de kitten haar echt wilde gaan opzoeken. Nu. Met hem? Hij grinnikte even nerveus en keek even om hem heen, alsof iets of iemand hem kon helpen. Hij wist niet of hij zomaar bij zijn leidster aan kon kloppen, zeker niet na het hele gevecht met RiverClan en gewoon de hele toestand in het kamp en met haar wonden en mentale gezondheid. Hij zuchtte even en glimlachte naar Heatkit. 'Ik weet niet hoor, ik denk dat ze heel druk is op het moment. En het duurt ook nog even voordat je een Apprentice wordt..'
|
| | |
| |
| | | |
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers wo 19 jun 2019 - 23:38 | |
|
'Nee, nu!' reageerde Heatkit fel. 'Jij mag niet iemand anders mentor worden omdat ik pas over drie manen apprentice word,' vertelde hij hem standvastig. 'Nou, eerlijk gezegd heb ik al een Apprentice,' miauwde hij met een zachte grinnik. 'Maar ik kan jou er heus wel bij hebben, over drie manen.' En desnoods had hij dan drie Apprentices. Alhoewel dat hij eerlijk gezegd ook wel een beetje veel vond; zoveel verantwoordelijkheid, allemaal op hem. Maar hij verwachtte niet dat hij in die drie manen nog een Apprentice kreeg, maar het kon natuurlijk. Het was misschien wel verstandig om Heatkit in ieder geval al voor hemzelf te reserveren, als de kitten dat zo graag wilde. Dan was het in ieder geval zeker dat hij Heat kreeg, en niemand anders. De zwarte kater keek de kitten aan en knikte met een glimlach. 'Oké, dan. We gaan Oceanstar wel zoeken,' stemde hij in en ging staan. Hij keek om zich heen. Waar oh waar was Oceanstar, dacht hij. Toch zag hij de kattin niet, maar in tegenstelling zag hij de Deputy: Stallionheart. Aan hem kon hij het ook vragen natuurlijk. 'Kom, we vragen het aan Stallionheart. Hij zal ons wel verder helpen,' miauwde hij naar de kitten en liep op de grote kater af.
|
| | | Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| | | |
| |
| | | |
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers do 20 jun 2019 - 15:31 | |
|
Stallionheart zag hen al aankomen en duwde zichzelf al overeind. Hij gaf Shadefeather een knikje en hij knikte terug met een glimlach. 'Wat is er?' vroeg de Deputy aan hem. Shade haalde al adem om antwoord te geven, maar Heatkit was hem voor. 'Ik wil dat Meneer Warrior mijn mentor wordt over drie manen. Dus je mag hem niemand anders als apprentice geven.' Daarna ging de kitten tevreden zitten. Shade knipperde even verbaasd met zijn gele ogen terwijl hij naar de kitten keek. Hij wist wel wat hij wilde, dacht hij geamuseerd. De kater keek weer op naar Stallionheart en een klein lachje verliet zijn bekje. 'Uh, ja. Ik, wij wilde je vragen of ik Heatkits mentor zou kunnen zijn zodra hij Apprentice wordt, over uh drie Manen,' mauwde hij met een glimlachje. Hij hoopte maar dat Stallion het goed vond dat ze hem nu al lastig kwamen vallen over dit soort dingen, maar je kon maar nooit te vroeg zijn, bedacht hij. Maar toch, misschien had hij wel betere dingen te doen dan... Dit. Het duurde immers nog een tijdje.
|
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| | | |
| |
| | | |
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers ma 24 jun 2019 - 21:16 | |
|
Stallion bleef even stil en wendde zich daarna naar Heatkit. 'Spreken voor je beurt is onbeleefd Heatkit. Shadefeather, we hebben elke mentor nodig met de vele kittens die we nu hebben,' miauwde de Deputy. Shadefeather knikte. 'Van mij mag je zijn mentor worden maar ik zou dan willen vragen of je hem nu al de normen en waardes gaat bijbrengen en hem leert niet voor zijn beurt te spreken,' miauwde hij vervolgens, waarna hij de kitten een strenge blik gaf. 'Bovendien duurt het nog wel even voordat Heatkit Apprentice kan worden maar ik zal het overleggen met Oceanstar,' miauwde hij. 'Op voorwaarde dat Heatkit wat meer respect toont naar Warriors,' bromde de kater. Shadefeather knikte heftig bij zijn woorden. 'Ja, natuurlijk, Stallionheart. Dat ga ik zeker doen.' Hij hoopte maar dat hij het kon, de normen en waarden en al dat respect bijbrengen, of hij daar streng en overtuigend genoeg voor was. Maar Heatkit leek wel wat ontzag te hebben voor hem, dus met een beetje zelfvertrouwen moest het wel goed komen, sprak Shade zichzelf moed in. 'Ik zal je niet teleur stellen, Stallion,' miauwde hij tegen de grote kater. 'En ik weet dat er veel kittens zijn, en ik zal het ook niet erg vinden om meerdere Apprentices te hebben,' zei hij. Hij nu al een Apprentice, twee met Heatkit erbij over drie Manen, maar hij dacht niet dat het een probleem moest zijn voor hem om er drie te hebben. Zolang het maar geen moeilijke Apprentices waren, want hij vond het af en toe wel moeilijk om streng te zijn.
|
OR
LOSE THE CHANCE
| | | |
| |
| | | |
| |
| Onderwerp: Re: Shady feathers ma 15 jul 2019 - 13:12 | |
|
Stallionheart knikte even naar hem en keek vervolgens naar de kitten. 'Goed, ik ga het overleggen met Oceanstar,' miauwde hij en hij keek weer terug naar Shadefeather. 'Kun jij dadelijk nog een Hunting Patrol meenemen?' vroeg hij aan de zwarte kater. Shadefeather knikte een paar keer. 'Ja, natuurlijk. Dankje, Stallionheart,' miauwde hij. Hij keek even toe hoe de grote kater wegliep en richtte toen zijn blik op Heatkit. 'Dat ging best goed! En nou mag ik jouw apprentice worden,' miauwde de kitten snel. 'En het spijt me dat ik uit mijn beurt sprak, het zal niet meer gebeuren!' beloofd de kitten met een rechte rug. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Natuurlijk, Heat. Ik heb er nu al zin in,' vertelde hij hem. En dat had hij. Hij kon niet wachten tot Heatkit een Apprentice zou worden over drie manen. Het was natuurlijk nog niet helemaal zeker, maar hij ging er wel vanuit dat hij zijn mentor zou worden nu. Maar ze moesten nog even wachten. Daarbij, hij moest een Hunting Patrol organiseren. 'Ik ga maar snel die Patrol organiseren nu. Ik spreek je later wel weer, Heatkit,' miauwde hij met een glimlach. Vervolgens draaide hij zich om om wat katten bij elkaar te roepen.
Shady topic uit
|
| | |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Shady feathers | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |