Chi 243 Actief Make improvements, not excuses. Seek respect, not attention.
| |
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Why make things so complicated ma 24 jun 2019 - 19:41 | |
| De wind droeg de geur van Windclan met zich mee nog voor ze een antwoord terug kon geven. Het weerhield haar dan ook om ook maar iets te doen. Ze wilde niets liever dan het irritante mormel voor haar recht te zetten op een alles behalve vriendelijke manier, maar dat zou ze zo niet kunnen. Ze zou moeten ingeven op de irritante opmerkingen die ze maakte en ze haatte het, maar het was niet anders wilde ze hier heelhuids vandaan komen. "Als jij niet zo lang tijd had gerekt zodat je vriendjes je konden komen rekken had je hier al lang bloedend op de grond gelegen. Ik ga wel weg, maar maak geen fout. Als ik je ooit nog eens tegenkom, alléén, dan kom je niet heelhuids van mij vandaan," siste ze haar toe. Er stond een vurige en tergelijkertijd ijskoude blik in haar ogen, een van haat, toen ze nog een laatste blik op de Windclanner richtte. Daarna, met een geagiteerde houding, draaide ze haarzelf om richting haar eigen territorium. Een patrouille ging ze zeker niet aan, maar blij was ze nu ook niet.
topic uit
|
|