|
| |
19
| |
| Onderwerp: Twilight (FunStory) za 19 nov 2011 - 19:46 | |
| Laat ik me eens beleefd voorstellen, mijn naam is Catherine Madeline Elianne Cullen-Jamesson. Ik ben 98 jaar oud, en leef sinds 1 jaar bij de Cullens. Ja, ik ben een vampier. Nee ik groei nooit, mentaal en fysiek. Want ik ben nou een maal een hectisch, kinderlijk persoon. Mijn grootste hobby? Without a doubt, Edward irriteren. Die jongen is gewoon té makkelijk. We zitten misschien in een rot situatie, niet dat, dat ooit anders was geweest. Maar een beetje lol kan er bij die kerel echt nooit vanaf, bij geen van allen eigenlijk buiten Emmett. Ook al vond iedereen mijn grapjes hilarisch, met één blik van Edward durfde ze gewoon niet te lachen. Wat een emotieloos, stelletje bange puppies. Alleen omdat Bella weer zo nodig in gevaar moest komen door dat er een legertje vampieren aan kwam. Blegh, stommerik, zo’n mens is niet goed voor ons gezin. Niet dat ik crushte op Eddie hoor, maar soms was Bella ook wel handig, ze deed wel eens mee met mijn grapjes. Niet vaak.. Maar ja. De Cullens zijn lief en aardig, maar ik beschouw ze niet als mijn gezin. Aangezien mijn zus en broer Alex en Jane zijn. Niet dat iemand het weet. Ik ben vegetarisch, voor zo ver ik dat kan zijn. Ik denk dat ik er maar vandoor ga, nou daag! - Spoiler:
CHAPTER 1
‘’ÉEEDDIEE!’’ Mijn schreeuw, die bovennatuurlijk nog melodieus klonk ook, galmde door het huis. Carlisle keek me aan, ‘’Catherine alsjeblieft.’’ Een glimlach krulde rond mijn lippen, hij keek me met zijn oogverblindende ogen aan, en ik pakte zijn hand. ‘’Geen zorgen, ik zal Eddie goed behandelen.’’ Ik kon niet ontkennen dat ik een onwijze crush had op de 21 jarige dokter, hij mocht dan misschien vier jaar ouder zijn, en heel erg volwassen gedrag vertonen, en een vrouw hebben. Toch bleef iets in zijn lach mij betoveren, hij keek me aan. Edward wist het, maar ondanks alles bleef hij stil. Maar ook Jasper zou mijn verliefde gevoelens niet kunnen ontkennen. Huppelend liet ik Carlisle achter, en ging zo de trap af. Ze zaten beneden allemaal op de banken, en Bella keek me uiterst geërgerd aan. ‘’Hallo Eddie,’’ hij keek op toen ik naast hem neer plofte. ‘’Hallo Ellie.’’ Hij noemde me altijd bij mijn derde naam. ‘’En, wat zijn we dit keer met Bella van plan? Gaat ze zich weer van een klif af storten? Bite me Edward.’’ Hij keek me kwaad aan, maar negeerde me enigszins. ‘’Nee, we houden haar veilig zoals altijd.’’ ‘’Nou vorige keer ging zij er bijna aan, en jij niet goed geregeld. Bite me Edward!’’ Met een speels grijnsje keek ik toe hoe ik zijn irritaties opspeelde vooral door de laatste drie woorden. ‘’Je hoeft hem niet op zijn fouten uit het verleden te wijzen.’’ Bemoeide Bella zich er mee, ik negeerde haar en keek naar Edward. ‘’Toe nou Eddie, waarom bijt je me niet gewoon?’’ Ik boog naar hem toe, en gaf mijn keel bloot naar hem, grijnzend. Bella en Edward belachelijk makend. ‘’Negeer haar Bells.’’ Gromde hij. ‘’JINGLE BELLS JINGLE BELLS JINGLE.. OH BITE ME EDWARD!’’ Zong ik luidkeels, Emmett’s lach bulderde door de kamer. En ik grijnsde zelfvoldaan. ‘’Catherine kun je even komen?’’ Het was Carlisle. Direct sprong ik op, en rende met mijn snelheid de trap op. ‘’Wat is er Carlisle?’’ Hij keek me serieus aan, en liep naar me toe. Toen hij mijn hand pakte, werd er een tintel door mijn lijf verspreid. En al snel werd ik kalm en keek ik in zijn gouden ogen. ‘’Edward vertelde me dat je veel dacht aan Aro en Jane.’’ Direct sprong er in mijn hoofd een plaatje van de broer en zus. Nog nooit had ik gedacht aan het feit dat ze mijn broer en zus waren, zo ook niet nu. ‘’Ze fascineren me,’’ glimlachte ik zwakjes, en hij keek me aan. ‘’Deze familie heeft geen geheimen voor elkaar. Je kan me alles vertellen.’’ Ik rolde met mijn ogen, dan wist Edward ook gelijk alles. ‘’Edward houd zijn mond wel.’’ Zijn hand liet de mijne los, en hij stroopte zijn mouwen op terwijl hij zijn oogverblindende glimlach showde.
Reacties?(lll) |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) za 19 nov 2011 - 20:35 | |
| You already know what I think ^^ |
| | | Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) za 19 nov 2011 - 20:53 | |
| |
| | | 788
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 11:25 | |
| Omg, ik ben total in love met dat verhaal :'D |
| | | C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 11:27 | |
| |
| | | 19
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 12:40 | |
| Nou Guys, Chapter 2 - Chapter 2:
Na eenmaal een leugentje verteld te hebben, waar hij overduidelijk niks van geloofde liet hij me gaan. Ik liep naar de keuken, waar Esmé Italiaans aan het koken was voor Bella, verlekkerd keek ik naar het eten. Jammer dat het mijn honger niet stilde. ‘’Eddie, mag ik je nieuwe telefoon eens?’’ Liefelijk keek ik naar de zeer knappe jongen, toen hij me zijn telefoon overhandigde, wetend dat er niks goeds uit zou komen. De enige snelle computer stond bij Carlisle op de kamer, dus nu had ik weer een mooi excuus bij hem rond te hangen. Edward grijnsde licht, waardoor ik hem voor zijn hoofd sloeg en op een normaal, menselijk tempo de trap op wandelde. ‘’Carlisle, mag ik je computer even lenen?’’ Hij richtte zijn blik even op mijn gezicht, en knikte toen langzaam. ‘’Is goed.’’ ‘’Thanks.’’ Zijn kamertje was bescheiden vergeleken de villa, en daarom hing ik hier ook het liefst rond. En aangezien de dokter hier geen probleem mee leek te hebben, liet hij me mijn gang gaan. Met wat computer trucjes wist ik een bepaald liedje als zijn ringtone in te stellen. ‘’Ik ben klaar Carlisle.’’ Hij glimlachte licht naar me, waarbij zijn perfecte rij tanden ontbloot werd. ‘’Ik eh, ik eh..’’ Hij liep naar me toe, en zijn hand gleed door mijn bruine krullen. Kortom, deze vampier maakte me gek, awkward huh? ‘’Waarom doe je altijd zo verlegen? Bij Edward zie je dat totaal niet.’’ Zijn kalme stem liet mijn hartslag dalen, het leek alsof ik heroïne had ingespoten zodat ik weer kalm was. Alsof Carlisle mijn drug was. Met mijn ogen naar de grond gericht, snoof ik de heerlijke geur van zijn aftershave in. Dit was zo damn fout, mijn zogenaamde pleeg-moeder was zijn vrouw. Hij plaatste zijn lippen op mijn voorhoofd, toen zijn aanraking over was ging er een teleurgesteld gevoel door mijn aderen. Zijn adem streek over mijn voorhoofd, en ik wilde weglopen omdat ik het niet meer volhield. ‘’Edward heeft me verteld, wat je voor me voelt.’’ Ugh, dat vuile monster. ‘’Waarom doe je dit dan? Je hebt een vrouw, Carlisle. En dat weet ik, als jij weet wat je met me doet. Waarom doe je dit dan?’’ Mijn stem was breekbaar, en hij keek me na terwijl ik de trap afstormde. Met een pokerface, draaide ik me om naar Edward. ‘’EDDIE.’’ Ik overhandigde hem zijn telefoon. En zorgde ervoor dat Rosalie hem belde. En op het moment dat de telefoon overging, schalde Seventeen forever van Metro Station door de kamer. Hell yeah.
Kleinere hoofdstukjes dan ik normaal schrijf, maar dan komen er ook wel wat meer op een dag. Reacties? |
| | | 433
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 12:43 | |
| Ohmylord XDD Dit is toch een geweldig hoofdstuk 8D Ik ga dit volgen, like a boss. Hell Yeah! |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 12:46 | |
| WHAHAHAHA How's he going to react x'D |
| | | Charlie 135
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 13:01 | |
| |
| | | 19
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 15:01 | |
| Chapter three: - Spoiler:
Zijn gezicht stond op onweer, zijn gouden ogen veranderde in zwart terwijl hij op me afstormde. De twinkel lach van Alice klonk door de kamer, en al snel joinde de rest. Onschuldig keek ik naar Edward, en hij legde me het zwijgen op door me doordringend aan te kijken. ‘’Ik ben je grapjes zat Catherine.’’ Ik glimlachte speels. ‘’Soms gaat het leven niet zoals gepland Eddie,’’ waarna ik me nonchalant omdraaide en de kamer door huppelde. Alice volgde me en ik grijnsde licht naar haar, ‘’we moeten zo naar school Catherine.’’ School? Wie zei er iets over school? ‘’Carlisle wilde dat je ook ging, om de schijn op te houden.’’ Ik knikte langzaam, de naam negerend. ‘’Dan ga ik me omkleden,’’ ik snelde naar boven en zocht een simpele outfit aan. Bestaand uit een witte blouse,met een lichte spijkerbroek. De tijd ging snel, en uiteindelijk zat ik bij Edward, Bella en Emmett in de auto. Een nieuw plannetje schoot mijn hoofd binnen, en aan de samengeknepen ogen van Eddie merkte ik dat hij zich op mijn gedachte controleerde. In mijn hoofd verscheen een soort, plaatje a.k.a filmpje. Jacob en Edward.. Zoenend. Het naakte bovenlichaam van Jake stond tegen Eddie aangedrukt. En hij drukte hard op de toeter en drukte de rem in toen hij het zag. ‘’Stop het Catherine!’’ Schreeuwde hij furieus, waardoor ik grijnsde en mijn gedachte op de bossen richtte. ‘’Wat deed ze nu weer?’’ Hoorde ik Bella geërgerd zeggen. ‘’Iets tussen Eddie en mij, schoonheid.’’ Het laatste woordje sarcastisch uit mijn mond glippend. Ook Edward hield zijn mond, het was waarschijnlijk te gênant om tegen haar te vertellen. Zacht lachend keek ik naar Emmett, en fluisterde in zijn oor wat ik had gedaan. Waarschijnlijk zag Em het ook voor zich, want Edward schreeuwde zijn naam kwaad uit Opeens kwam de auto tot stilstand, en stapte de Bells en Eddie de auto uit, gevolgd door Emmett. Een beetje ongemakkelijk bleef ik zitten tot Emmett me eruit trok. ‘’Fijn.’’ Snauwde ik, en keek naar de mensen die me ongegeneerd aan bléven staren. Ik knipperde dramatisch met mijn ogen en mijn familie was dan ook snel verdwenen. ‘’Kút Edward.’’ Snauwde ik naar mezelf, waarna ik me omdraaide en met mijn tas op mijn schouder weg paradeerde zonder ook maar één maal om te kijken naar de tieners. Mijn lange bruine krullen, die tot mijn middel vielen lagen losjes over mijn schouder gedrapeerd. Mijn gouden ogen staarde naar Edward die ik weer had gevonden. Jake stond bij hen in de buurt, en met een grijns stapte ik op hem af. Ja, ik mócht Jacob, hij was tenminste chill, en in voor een grapje. Hij opende zijn brede armen toen hij me opving, en al snel was ik er in gesloten. Bella’s kwade, en jaloerse blik negerend, drukte ik mijn lippen op zijn wang.
Reacties motiveren me, als jullie lief zijn krijgen jullie een Jacob-lollie ;D |
| | | Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 15:05 | |
| Jacob lolly ;3
Te epic sanne xD I love this story so much |
| | | 788
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 15:09 | |
| Noo geen Jacob Lolly D: Anyway- ik vind het echt geweldig hoe je haar beschrijft. De grapjes van haar zijn priceless XD |
| | | 19
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 15:55 | |
| - Spoiler:
‘’Hé Cat, ik neem Bella mee voor een ritje. Ik spreek je later dus wel.’’ Ik keek hem teleurgesteld aan, ‘’wanneer? Ik word vermoord als ik op jullie terrein ben.’’ Achter me vertelde Edward me hoe hij Jake niet vertrouwde. En al snel deed ik alsof ik stikte, door heel erg hard te hoesten. Toen Bella en Jacob er eindelijk vandoor waren gegaan keek ik naar Eddie. ‘’Weetje Edward, James wilde Bella eigenlijk vermoorden, omdat hij een homo relatie met jou wilde beginnen.’’ Met een triomfantelijk grijnsje huppelde ik langs hem de school binnen. ‘’Catherine!’’ Schreeuwde hij me na, waarna ik Jasper in het zich had gekregen en naast hem kwam lopen. ‘’Je bent te erg,’’ lachte hij doelend op mijn grapje. Ik fronste mijn wenkbrauwen, en keek naar hem. ‘’Edward is gewoon makkelijk, dat is het probleem. Volgens mij vind hij me ergens wel hilarisch, en heeft hij gewoon een enorme crush op me.’’ Mijn stem klonk dodelijk serieus, waardoor Emmett’s bulder lach weer klonk. Het was heerlijk bij mijn broers en zussen te zijn. En het was heerlijk zo’n hoge status te hebben. Met een zucht, legde ik mijn arm om Jaspers middel, en hij die van hem om mijn nek. Niemand keek er raar van op, ik was altijd.. Klef of zo? We namen plaats aan de lunchtafel van de Cullens, tot de bel ging.
Skip Even een kleine uitleg voor we verder gaan. Jacob heeft Bella gekust, en zij sloeg hem. –Erg, erg dom als je het mij vraagt. Maar haar hersens capaciteit zal wel niet heel erg hoog zijn.- In ieder geval, nu is Eddie woedend, en hij heeft mij meegenomen om hem kalm te houden. Wat een grap hé? Anyway, lees maar verder.
Een beetje stoned was mijn blik vooruit gericht, ‘’seriously. Waarom moet ik gemarteld worden, doe niet zo chagrijnig, bang dat Bella je verlaat? Nou dat kind zit anders aan je vastgekleefd, werkelijk, maak je niet zo druk.’’ Hij reageerde niet, de auto kwam piepend tot stilstand, terwijl we allebei de auto half uitvlogen. Ik om Edward rustig te houden, en hem er van te weerhouden dat Jakie en wolfje werd, en Edward werd opgegeten. ‘’Stop Edward, luister verdomme een keer.’’ Krijste ik, waardoor Charlie naar buiten kwam en verbaasd naar Edward en Jacob keek. Nadat Jake was weggestuurd door Bella, en Charlie had overlegd met Eddie, richtte hij zich eindelijk tot mij. ‘’We gaan naar Carlisle, naar Bells hand kijken.’’ Mompelde Edward. We stapten in de auto, ik natuurlijk weer achterin, en ik kon het irritante gemurmel tussen de twee niet meer aanhoren. ‘’Ja doei.’’ Siste ik, en klom het raam uit om mijn weg rennend naar huis te vervolgen. Eenmaal de villa ingestapt merkte ik dat iedereen alert was van wat er was gebeurd. Alice was de oorzaak. ‘’Ze komen er aan,’’ Carlisle stapte op me af, en legde een hand op mijn schouder. ‘’Het is goed dat je er voor Edward was.’’ Ik wuifde het weg, en keek eenmaal in zijn prachtige ogen waarna ik mezelf omkeerde en met een rot gevoel naar het balkon sturen. Wetend dat Jasper me had gevolgd, en naast me kwam zitten.
JAKE LOLLY: REACTIES? Edward lolly volgende keer ^^
Laatst aangepast door Timesoul op zo 20 nov 2011 - 17:06; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 788
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 16:05 | |
| Nog een hoofdstuk? Yay, jij bent echt snel ;D Dit is echt awesome om te lezen. Vooral die skip is zó waar. Ehehe, alleen vond ik het een beetje verwarrend wat er allemaal gebeurde in het laatste stuk. *Is het boek alweer vergeten* |
| | | 19
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 17:04 | |
| Nou je moet de film er voor hebben gezien. ;p maarr, Jake en Eddie worden boos, Cat moet hun stoppen. Charlie komt naar buiten omdat het remoer dinges hem stoort. Jake word weggestuurd, Charlie en Edward overleggen over Bells hand. Dan zegt Eddie tegen Cat dat ze naar Carlisle gaan. In de auto, kleffen bells en edward vervelend achtig. En daarom rent Cat zelf naar huis. Ze word gek van de aanwezigheid van Carlisle en gaat naar het balkon waar Jasper haar achtervolgd |
| | | 788
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 17:35 | |
| Heb ik ook- maar ik vind deel 1 van alle films en alle boeken het leukste :'D Dus die onthoud ik het beste :') |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 18:18 | |
| AWESOMEEEHH
GIMME THAT LOLLIPOOP :3 |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 18:46 | |
| Omg ikke Jake lolly hebbe ? 0.0 |
| | | 19
| |
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 20:39 | |
| CHAPTER 4 ;D - Spoiler:
‘’Wat is er Catherine?’’ De stem van Jasper was aangenaam en vriendelijk, terwijl hij mijn hand pakte. Hij trok me tegen zich aan, en mijn hoofd ruste op zijn schouder. ‘’Het is Carlisle, niet dat, dat niet opviel.’’ Hij keek me aan. ‘’De gevoelens van Carlisle zijn heel verwarrend, zelfs voor mij. Hij is in de war,’’ ik zuchtte diep. Daar had ik weinig aan, ‘’hij blijft sowieso bij Esmé. En dat kan ik haar, en hem ook niet afpakken. Ze zijn beide zo gelukkig samen. Ik zorg alleen maar voor problemen.’’ Mijn stem was glashard, en mijn serieuze kant speelde omhoog. ‘’Misschien het er met hem over hebben als de familie jaagt. Edward zal wel weg gaan met Bella, Carlisle en jij zijn dan alleen.’’ Ik knikte langzaam en drukte een kus op zijn wang terwijl ik mijn hoofd begroef in zijn nekholte. ‘’Jullie hebben allemaal jullie ware gevonden, ik voel me soms echt gewoon alleen.’’ Mompelde ik zacht. ‘’Zo heeft Edward zich ook jaren gevoeld, jullie lijken best op elkaar weet je dat?’’ Zachtjes grinnikte ik, en sloot mijn ogen. Als ik kon slapen, had ik dat allang gedaan. Maar ik was gevangen in dit lichaam, voor eeuwig bevroren, geen stap vooruit zettend. Ik dacht precies hetzelfde als Rose. Jasper aaide soms over mijn hoofd.’’Dank je wel Jasper.’’ We stonden samen op, en liepen het huis binnen waar Alice haar armen om me heen sloeg. ‘’Ik haat het om het voor je te verpesten, maar ik geef dit weekend een feest.’’ Ze had dus in de toekomst gekeken. ‘’Het goede nieuws is, dat we zometeen vertrekken om te jagen. En we blijven tot woensdag weg.’’ Weer knikte ik gehoorzaam, en keek naar Carlisle, die al naar me staarde. Ik wendde mijn blik pijnlijk af en keek naar Jasper. Hij zorgde ervoor dat ik me wat aangenamer voelde, en zelfs Edward keek me medelijdend aan. ‘’Laten we gaan, dan zijn we misschien eerder terug.’’ Mompelde Emmett, waardoor het gezin instemde en de meeste al snel het huis hadden verlaten. Edward en Bella waren ook al snel vertrokken, en daardoor bleven Carlisle en ik alleen over. ‘’Jasper zei dat ik met je moest praten, over.. Ons.’’ Mijn stem was kleintjes, en hij liep op me af terwijl hij naast me op de bank kwam zitten. Zijn hand pakte de mijne, ‘’ik heb nagedacht. Jasper heeft je denk ik wel verteld, dat ik verward ben.’’ Mijn hoofd schudde van ja, en ik ging wat dichter tegen hem aanzitten. Gewoon voor die veiligheid waar ik al zolang naar had gezocht. ‘’Ik blijf bij Esmé, maar ik wil je dit moment geven.’’ Zijn melodieuze stem klonk door mijn oren. ‘’Vind je dat niet wreed? Me moedeloze hoop geven?’’ Snoof ik en stond op, waarbij zijn hand losjes op zijn schoot viel. ‘’Ja. Daarom is dit ook jou keus.’’ Carlisle stond op en verdween de trap op naar zijn werkkamer, wat was dit voor iets verschrikkelijks. Dus. Ik had twee keuzes, Carlisle laten en nooit weten hoe het zou zijn. Of mezelf eerst gelukkig gunnen, en dan wegzakken in een diepe depressie. Ondanks alles leek mijn hart – die (for the record) weg was - Voor de tweede keuze was gegaan.
|
| Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) zo 20 nov 2011 - 20:45 | |
| Je maakt het je karakters ook nooit makkelijk he Sanne x'D |
| | | | Onderwerp: Re: Twilight (FunStory) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |