|
|
dodo 443 Actief we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine vr 7 jun 2019 - 9:41 | |
| Ze sprong aan de kant voor een kat die het kamp uitkwam waardoor ze tegen de kater waarmee ze aan het racen aanbotste, maar dat weerhield hun beide er niet van om niet half struikelend door te rollen en Dewpaw keek hem even aan. Ze lag nog op de grond en ademde zwaar, maar toen ze zag dat ze nog niet in het kamp waren sprong ze weer overeind. ”Sorry, Panthersoul” hijgde ze, doelend op het feit dat ze zojuist tegen hem aangebotst was. Haar poten voelde wiebelig toen ze er op stond en even was ze bang dat ze misschien wel zou vallen, maar dat gebeurde niet en dus draafde ze naar de rand van het kamp en ging net binnenin het kamp zitten. ”Volgens mij, betekend dit dat ik gewonnen heb” zei ze met een grote grijns naar hem. ”Maar gaat het wel? Je struikelde best toen ik tegen je aan botste.”
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine zo 9 jun 2019 - 15:11 | |
| Hij had pas laat door dat ze niet het kamp ingerold waren en dat de race dus nog niet over was. Dewpaw leek het wel door te hebben, want die was snel genoeg overeind en ging naar het kamp toe. Kort lachte hij en stapte achter haar aan, maar wist dat hij dit niet meer ging winnen. "Je hebt inderdaad gewonnen." Gaf hij dan ook eerlijk toe aan de apprentice. "En nee, ik heb me niet bezeerd." De val was ook niet zo hard geweest en als hij het zo zag had de apprentice er zelf ook niet echt last van. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine di 11 jun 2019 - 22:47 | |
| Ze had zich zeker geen pijn gedaan tijdens de val, althans, niks ernstigs. Haar lichaam deed misschien een beetje pijn door het rennen en het vallen, maar ze wist dat het niks was om mee naar Routnose of Lizardpath te gaan. Met een grijns keek ze de kater aan toen hij zei dat ze inderdaad gewonnen had en dat hij geen pijn had. ”Als er niemand het kamp uit was gekomen had jij gewonnen hoor!” Miauwde ze om hem gerust te stellen, alsof het hem verdrietig zou maken wanneer ze dat niet zou doen. Haar staartje wiebelde een beetje en met een grote glimlach keek ze hem aan. ”Ik ben in ieder geval weer warm,” zei ze daarna en knikte. Ja. Warm was ze nu zeker, maar dat zou haar er niet van weerhouden om straks misschien nog even tegen Stallionheart aan te kruipen als hij niet heel erg druk was.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine do 13 jun 2019 - 20:55 | |
| Het was misschien waar dat hij had gewonnen als er niemand in de weg was geweest, maar ergens had hij daar rekening moeten houden had hij willen winnen. Misschien hadden ze de grens beter buiten het kamp kunnen leggen, maar het was niet anders. "Rennen werkt goed om warm te worden." Of je gedachten ergens anders op te zetten. Het was tenslotte iets dat hij heel graag deed en dat gold wel voor de meeste Windclan katten ging hij vanuit. "Voor je het weet ben je wel sneller dan ik ben." Hij had geen garantie dat dat ook het geval zou zijn, maar het zou hem niks verbazen als het zo zou zijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine vr 14 jun 2019 - 10:36 | |
| Ze had gewonnen van de kater (alleen omdat ze allebei gevallen waren, maar dat hoefde niemand anders te weten.) De finish had misschien beter ergens anders kunnen zijn, maar daar was het nu te laat voor. De andere kat had voor zover ze gezien had ook geen pijn gehad dus dat was ook zeker mooi meegenomen. Haar snorharen trilde opgewekt en ze snorde even toen hij haar vertelde dat rennen goed werkte om warm te worden waarna ze knikte. Dat was zeker waar. ”Voor je het weet ben je sneller dan ik ben.” Met een grote grijns keek ze hem aan. ”Maar later ben ik ouder en dan ben jij nog ouder, dus dan wordt je lichaam ook ouder en dan wordt ik inderdaad sneller” miauwde ze grappend en keek hem onschuldig aan, alsof ze hem net niet oud had genoemd.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine vr 14 jun 2019 - 21:03 | |
| Zo oud was hij nou ook weer niet toch? Hij kon het toch niet helpen om te lachen om de opmerking. "Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voor ik echt trager ga worden." Dan zou hij toch eerder richting elder leeftijd moeten zijn ging hij vanuit. Dat voelde nog zo ver weg. Hij was tenslotte nog niet eens een senior warrior. Maar de ander was natuurlijk nog niet eens een warrior. "Ik val nog niet eens onder de senior warriors, dus zo oud ben ik niet." Toch wanneer Dewpaw een senior warrior zou worden zouden ze al vele manen verder zijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine za 15 jun 2019 - 18:41 | |
| Gelukkig kon hij lachen om haar opmerking en zei hij iets over dat het nog wel even zou duren voordat langzamer zou worden. ”Als jij het zegt Panthersoul” miauwde ze met een mix tussen een glimlach een een grijns in. Daarna zei hij dat hij nog niet eens onder de leeftijd van een senior warrior viel en Dewpaw bekeek hem met opgetrokken wenkbrauw van top tot teen. ”Zo zie je er anders wel uit hoor” regeerde ze en grinnikte eventjes. Ze wilde eigenlijk helemaal niet oud worden. Nouja, aan de ene kant wou ze het niet want dan moest ze meer doen, werd er meer van haar verwacht en moest ze kunnen vechten anders zou ze voor altijd apprentice blijven, maar aan de andere kant wou ze ook graag weten wat haar warrior naam zou zijn. Of het stoer zou zijn net als die van Panthersoul of eerder vriendelijk en zacht, net als Routnose?
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine ma 17 jun 2019 - 18:36 | |
| Het zou niet lang meer zijn voor hij een senior warrior was, maar toch was hij het nog net niet. Zijn zus was al wel de leider, waardoor het soms misschien voelde alsof hij er wel onder viel, maar het liefst wilde hij nog helemaal niet zo oud beschouwd worden. "Ik probeer nog jong te lijken." Sprak hij rustig. Hij had tenslotte nog geen grijze haren gevonden, dus dat was een goed teken toch? Hij wilde ergens nog zoveel doen voor hij echt oud was, maar de vraag was altijd maar of hij daar de kans toe zou krijgen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine vr 21 jun 2019 - 10:11 | |
| ”Ik probeer nog jong te lijken.” Sprak hij daarna en Dewpaw knikte even. Klonk logisch. Waarom zou je er dan ook oud uit willen zien? Dat was helemaal niet leuk. ”Oh, oke” knikte ze nogmaals en het puntje van haar staart tikte tegen de grond. ”Ik moet nog wat dingetjes doen, Panthersoul” miauwde ze na een korte stilte. Hij mocht mee als hij wou, maar dat betwijfelde ze omdat ze moest trainen en ze wou nog naar de twolegplace om wat bloemetjes te zoeken en om in die buurt ook de weg te leren kennen.
|
|
| |
Cynthia 337 Actief
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine ma 24 jun 2019 - 22:22 | |
| De ander gaf een reactie op zijn woorden, maar meer ook niet. Het werd hem al wel snel duidelijk dat ze nog wat te doen had en hij knikte kort. "Dan zal ik je niet langer lastigvallen." En met die woorden kwam hij overeind en liep van haar weg, bedenkende wat hij zelf nog zou kunnen doen.
[Topic uit] |
|
| |
| Onderwerp: Re: yellow submarine | |
| |
|
| |
|