|
|
54
| |
| Onderwerp: Realism Art wo 16 nov 2011 - 19:05 | |
| Hoi allemaal!! De meeste hebben wel doorgehad dat ik redelijk inactief ben geweest. Nou... een verhuizing en 3 maanden geen internet... dat is killing!! =O Maar goed, probeer nu weer een beetje actief te worden. Aangezien ik hier wel gewoon lekker al mijn art wil dumpen, bij deze ^^ Tips zijn natuurlijk welkom. Het staat niet op volgorde!! Zijn allemaal erg recent en nog lang niet allemaal af. - CS5 - Bamboo tablet - geduld - oefenen - tijd --------------------------------------------------------------------------------- Horse full color -> Practice- Spoiler:
Yup... alweer eentje van mij ^^ Gewoon even een eigen werkje tussen door. Ik merkte dat ik weer te zuinig begon te doen met mijn kleuren en dus voor 'straf' een heel hoofd in 100% kleur moeten maken. Voor de schaduwen heb ik voornamelijk blauw, groen en paars gebruikt. Geprobeerd om zo min mogelijk in het donkere vlak te gaan zitten, maar af en toe is dat er tussen door geglipt. Ach, stond wel leuker xD Lekker krasserig, ging me ook echt alleen om het kleur gebruik Lang niet alles klopt, maar was al een hele uitdaging om echt kleur te moeten gebruiken. Het heeft wel het resultaat geleverd waarvoor ik het maakte, namelijk dat de angst om kleur te gebruiken weer even weg is. Blijft namelijk lastig :Y) Tips zijn natuurlijk welkom, hou er alleen wel rekening mee dat dit in een krap half uurtje is gemaakt... Klik op de afbeelding voor de grote versie!!
---------------------------------------------------------------------------------------- Realism horse head -> Commission- Spoiler:
Hoi hoi allemaal!! Ik heb nog een persoonlijk aanvraagje dat ik moet afmaken, dus bij deze de wips. Tips zijn van harte welkom!! Er moet nog meer kleur in komen Wip 1 Neus + linesWip 1 NeusWip 2 Neus/hoofd + linesWip 2 Neus/hoofd
---------------------------------------------------------------------------------------- Merel -> Speed paint- Spoiler:
Goedeavond alweer! Vandaag een speedpaintje van een merel gemaakt. Volgens mij heb ik nooit echt digital art werk van me laten zien, dus bij deze Tips mogen uiteraard, maar hou er rekening mee dat het een speedpaint was en in 2,5 uur is gemaakt. Er zullen in de toekomst nog wel vaker speedpaintjes komen. Photoshop CS5 - bamboo tekentablet - 2,5 uur Klik op de afbeelding voor groter formaat! Groetjes Anouk
----------------------------------------------------------------------------------------- Cat realism -> Commission- Spoiler:
Hey! Ik ben weer druk aan het tekenen. Het is de kat van iemand. Het is nog slechts een wipje, dus moet nog heel veel aan gebeuren. Nu nog enkel de kleuren gedaan zodat ik wat meer houvast heb. Haar kat is namelijk ingewikkeld gevlekt xD Misschien dat het nog compleet veranderd wordt als ze de pose niks vind. Wip 1: ruwe kleur basis (in het linker donkere gedeelte moet er nog een vlak iets lichter worden gemaakt ) Wip 2: Meer verfijning aangebracht, aftekeningen kloppen voor geen meter, ga ik zo aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------------------- Three horse -> Manipulations- Spoiler:
Goedeavond! Ook vandaag heb ik niet stil gezeten. Twee manipulaties af, de een beter dan de ander. Eerst manipulatie was een wat oudere welke ik verder heb afgemaakt. Eerste keer dat ik een lange staart probeerde, wat niet helemaal soepel ging. Daarna de middag een beetje zitten oefenen op random paarden en geprobeerd dat in een tweede manipulatie te gebruiken. Bij de tweede manip vind ik de staart nog iets rommelig, had een poging gewaagd om de staart wat meer te laten krullen. Erg in een ontdekkings en uitprobeer fase dus Toch vind ik de manipulaties wel de moeite waar om te laten zien x) Nieuwste manipulatie Meathor. Voornamelijk gefocust op de effecten op het paard, kleuren en manen/staart. Achtergrond is prut, maar is dat ook echt puur oefening voor het paard gebruikt Tips, gericht op het paard zijn van harte welkom! Meathor New!FeatherAuburn
-------------------------------------------------------------------------------- Deep Feelings -> Manipulation- Spoiler:
Hallo iedereen! Ik was vandaag weer lekker in de manipulatie mood! Uiteindelijk is dit eruit gekomen, ik ben ook nog bezig met een andere. Een shetlander. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ^^ Persoonlijk vind ik dat ik erg vooruit ben gegaan met betrekking van manen/staart en kleurgebruik. Suggesties voor een volgende manipulatie?Klik op de manip voor de grote versie! Aangezien niet iedereen het blijkbaar snapt... AFBLIJVEN!
----------------------------------------------------------------------------------- Soulmates Crossing -> Wolf Manipulation- Spoiler:
Hallo! Jaja, ik ben vandaag weer bezig geweest ^^ Dit keer eens iets anders dan een paard geprobeerd. Dus toen werd het een wolf :Q Ik vond de vacht wel echt een enorme uitdaging... Schaduwen kloppen niet zoveel van heb ik het idee, maar de boom faalde... althans ik faalde >.< In elk geval, tips zijn altijd welkom, mits onderbouwd zodat ik ook weet hoe ik het kan oplossen. Soulmates CrossingKlik op de manipulatie voor een groter formaat!
------------------------------------------------------------------------------------ Realism animal eyes -> Practice- Spoiler:
Hey, Ben vandaag een beetje bezig geweest met het tekenen van een paarden oog en ben zelf erg tevreden met het resultaat. Heb alleen het idee dat het ooglid (bruine gedeelte) nog niet helemaal klopt. Lijkt te snel over te gaan in het andere bruine gedeelte? Hadden misschien meer haartjes gemogen, maar bah... wat was ik die dingen zat >.< Ging me vooral om het oog zelf en de kleuren daarvan Edit:Nieuwe versie na aanleiding van enkele tips. Nog niet helemaal tevreden, maar is al wel een verbetering dacht ik zo ^^ Ik ben nu bezig met enkele katten ogen, ook nog best een uitdaging =) Verbeterde versie[lijn] Hoi ^^ Voor nu nog 2 kattenogen, wil er uiteindelijk 4 hebben Dan ga ik me op honden/wolven richten en tussendoor nog aantal dingen afmaken van aanvraagjes ^^ Ik hou van ogen, merken jullie het? =D Vind de bolling nog best heel goed gelukt, was wel echt killing om die vorm te vinden... maar volgens... volgens mij heb ik hem! Zo is het gele oog wat duidelijker te zien. Dan is de compositie duidelijker ^^ Wolf: Kwaliteit is echt enorm achteruit gegaan en tijdens het save is die verkleint ofzo =( Heb nog wel de wips ^^
|
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 19:07 | |
| |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 19:22 | |
| Wauw, echt mooi! Ik wil dat ook kunnen! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 19:27 | |
| I like that wolf manip.
Je bent beter, veeel beter dan dat ik ben x'D
*oefen* *oefen* |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 19:27 | |
| O.O" Het is echt prachtig :3 Je moet altijd door blijven gaan met tekenen! Het ligt je echt goed in de hand |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 20:18 | |
| Omg. jouw art is echt mooi. «3 Heb je da? && zou je me misschien tips kunnen geven? Ikzelf ben ook bezig met manips, maar die zijn nog lang niet zo goed als die van jou. c: |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 21:39 | |
| Ik hou van je manips, ze zijn geweldig allemaal al je art! Heb je een dA? Dan watch ik je echt waar! <3 GROTE FAN VAN JE, NU AL 8D |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 22:01 | |
| Jij bent echt goed oõ Vooral die manipulatie's vind ik heel mooi, zelf zou ik het echt niet kunnen.
Heb je dA
Edit: O, dat was al gevraagt xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 22:21 | |
| Whoaahhh, dit is zo awesome! Ben helemaal fan :3
Ik lief Auburn, die is zo mooi<33 |
|
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art wo 16 nov 2011 - 22:41 | |
| knapper dan knap gewoon! Super! Je bent keigoed! |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art do 17 nov 2011 - 5:31 | |
| O.O
(meer dan dat kan ik niet zeggen) |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art do 17 nov 2011 - 9:19 | |
| Wow wow wow!!! Wat een hoop complimenten!! Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier op moet antwoorden, ben helemaal overdonderd!! Oke... JA ik heb een dA account! Eigenlijk twee, maar eentje ben ik langzaam aan het overzetten naar de andere. Hoofd account is: an0uk14.deviantart.com Andere account is: oceantime.deviantart.com Tips mogen altijd gevraagd worden, ik help je met alle liefde! Vooral kleur gebruik is mijn sterke punt ^^ |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art do 17 nov 2011 - 19:42 | |
| WTF WTF OMG OMG!!!!!!!!!! Teken je dat echt zelf????? *Valt flauw* +1 Fan! Yay, ik lief paarden! =D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Realism Art do 17 nov 2011 - 19:55 | |
| Wacht ff: dat oog herken ik.... Ken jij toevallig een soepsas??
Verder: Echt MEGA mooi 0.o |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art do 17 nov 2011 - 19:57 | |
| Je bent echt heel, heel erg goed. Just wow! |
|
| |
28
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art do 17 nov 2011 - 19:58 | |
| Wow, jij maakt echt leuke en mooie dingen. Veel beter dan ik... En ik wordt een fan van je. |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art vr 18 nov 2011 - 10:08 | |
| Haha, bedankt allemaal!!! Zal binnenkort weer wat plaatsen Spotkit@ Nee... ik ken geen soepsas.... welke site zit ze en gebruikt ze mijn oog voor weet ik het?.... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Realism Art vr 18 nov 2011 - 11:05 | |
| Horsemasters.eu... en ik weet niet of ze hierop zit :S Ik kijk wel ff... Jep, als jij het bent heet je daar autumleaf ^.^
Dus ik denk wel dat jij het bent... |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art vr 18 nov 2011 - 11:21 | |
| Ja, dan ben ik het Ik heet eigenlijk voornamelijk autumnleaf of An0uk14 ^^ Was al bang dat er iemand het lef had om ze te jatten... dan was die persoon nog niet jarig >=D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Realism Art vr 18 nov 2011 - 11:45 | |
| Nee, ik dacht al dat jij het was |
|
| |
| Onderwerp: Re: Realism Art | |
| |
|
| |