|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 10:38 | |
| Heyhoi! Nu ik mn postinspi weer terug heb zoek ik topics voor mn kiddos <3 Ik zal dit weekend allen bijposten. Als ik na zondag nog niet heb gereageerd dan ben ik of het topic vergeten of is ie al best oud. Als je wilt dat ik er toch nog op reageer mag je het gwn even zeggen hier met de topiclink en dan post ik asap.
Thunderclan - Silvervine Lieve, jonge kater. Erg betrouwbaar en een beetje heldentype.
- Hastypaw Problemenkind met weinig geduld. Spreekt voordat ze denkt; jaloers en fragiel.
- Driftingkit Jonge baby. Hij is erg nieuwsgierig, beetje leidertype die avonturen begeleid.
- Spilledpaw Gezellig en aangenaam, ietwat onhandig. Vergeetachtig, ook een beetje gestoord bij momenten. Houd van leedvermaak.
Riverclan - Honeypaw Jonge kattin, maar vrij volwassen voor haar leeftijd. Ambitieus, sterk, volhard, avontuurlijk, risk taker. Lief en aangenaam naar haar clangenoten.
- Mazelock Een goede, loyale warrior vanbuiten. Vanbinnen is ze een bich die iedereen haat.
- Outrage Blind wordende brombeer; eig een precious bean with a fragile heart.
Windclan - Burnetbliss Scherpe tong, kritisch, headstron. Ze is moeilijk, haat bijna iedereen. Ze is echt vrij zwak en daardoor zo gemeen.
Shadowclan - Brittlekit Lief katertje die zijn karakter aanpasg om andere gelukkig te maken. Hij zou pesten en erge dingen doen voor anderen blij te maken. Hij heeft een ademprobleem.
- Featherkit Gemene, kritische, stille asshole. Hij judged 24/7 alles en iedereen.
- Cricketpaw Onzekere bby met trust issues. Kan nog niet jagen omdat ze haar traingen probeert te ontlopen; wil geen warrior worden.
- Flurrypaw Non caring boy. He's done with your shit.
- Stormlily Loyale warrior met kleptomanische trekken en een erge drang naar stijve regels. Alles moet in vaste regels voor der staan.
Bloodclan - Nevermind Dad
Kittypet - Lee Precious, blind boy. He'll love ya.
Rogue - Brokentune Obsessed met rode katten. Is getikt en moordlustig. Wil oorlog
Tribe - Moon Stille eenling die niet opvalt en snel genegeerd word. Hij is superlief, behulpzaam, geduldig... hij is basicly gwn super sweet. Hij heeft ook niet veel expressie op zn face
- River Kersverse moeder. Lieve kat met een loyale drijfveer. Echt typische mama en helicopterparent. Would kill a man for her babus
X
|
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 12:17 | |
| Hier kom ik dan
Silver x Coldstreak en/of Cherrypaw Hasty x Cherry Drifting x Cold en/of Cherry Spilled x Cold/en Of Cherry
Honey x Butterpact/en of Tigerkit Mazelock x Butter en/of Tigerkit Outrage x Butter/en Of Tigerkit
Burnet x Crowfur
Brittle x Loudkit en/of Blackkit Featherkit x Blackkit Cricketpaw x Viperpaw, Dragonpaw en/of Toxicpaw Flurrypaw x Viperpaw, Dragonpaw en/of Toxicpaw Stormlily x Breezespring
Dad x Agate en/of Shark Lee x Agate en/of Shark Brokentune x Agate en/of Shark
Zoek maar uit zou ik zeggen xD
|
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 12:25 | |
| Silvervine x Ivoryrose? Ik denk dat die twee wel een leuke dynamiek hebben lmao. Ik wil hem wel maken! |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 18:29 | |
| Holy moly Freedje... Nou houd je maar vast B)
Wat ik ga aanmaken: Silver x Cherry Hasty x Cherry Drifting x Cold Spilled x Cold Honey x Butter Mazelock x Butter Outrage x Tiger Burnet x Crowfur Brittle x Loudkit Brit x Black Featherkit x Blackkit Cricketpaw x Viperpaw Dad x Shark
Zou jij deze willen maken? B)
Honey x Tiger Outrage x Butter Flurrypaw x Dragonpaw Stormlily x Breezespring Lee x Agate Brokentune x Agate
En Silvet en Ivory klinkt goed! Als jij zou willen maken zou dat awesome zijn! |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 18:46 | |
| Wren x Moon en/of River Rascal x Nevermind Settled x Outrage als hij weer in staat is ergens heen te lopen :'') En anders is Settled in de aanbieding voor wie je maar wilt! |
|
| |
[img][/img] dodo 68 Actief some bodies may be temples,
but all are ruins at your feet.
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 19:30 | |
| moon x bee?
zou jij willen maken? ^^ |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette za 4 mei 2019 - 21:13 | |
| - Burnetbliss schreef:
- Holy moly Freedje... Nou houd je maar vast B)
Wat ik ga aanmaken: Silver x Cherry Hasty x Cherry Drifting x Cold Spilled x Cold Honey x Butter Mazelock x Butter Outrage x Tiger Burnet x Crowfur Brittle x Loudkit Brit x Black Featherkit x Blackkit Cricketpaw x Viperpaw Dad x Shark
Zou jij deze willen maken? B)
Honey x Tiger Outrage x Butter Flurrypaw x Dragonpaw Stormlily x Breezespring Lee x Agate Brokentune x Agate
En Silvet en Ivory klinkt goed! Als jij zou willen maken zou dat awesome zijn! Haha geweldig Ik ga ze morgen in mijn lijstje zetten:D |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette zo 5 mei 2019 - 18:26 | |
| |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette ma 13 mei 2019 - 18:37 | |
| I know it's a bit late but Outrage x Quietcreek zou echt wholesome kunnen zijn. Quiet is een tomecat Queen omdat hij half blind is en daarom geen warrior meer kan zijn. Hij heeft het eeuwige geduld en is echt een good noodle. Hij zou Outrage helpen zelfs al word hij in het begin niet gewaardeerd.
Verder heb ik Bleaktail voor Cricketpaw. Bleak is erg ongemakkelijk en weet niet wat hij met zich zelf wil. Maar een ding weet hij wel zeker en dat is dat hij zich niet thuis voelt bij de Clan. Vandaar dat hij vaak langs de grenzen zwerft en praatjes aan gaat met bijvoorbeeld Bloodclanners of zelfkatten terwijl dat uiteraard niet de bedoeling is en waarschijnlijk een heel slecht plan. Misschien kunnen ze samen bonden over het feit dat het Warrior zijn/worden ze slecht af gaat? |
|
| |
Bob 62 Actief let's feast on his success
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette ma 13 mei 2019 - 19:57 | |
| |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: TS - Tomate Crevette ma 13 mei 2019 - 20:27 | |