|
|
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: school topic do 17 nov 2011 - 20:41 | |
| Van sommige vakken vraag ik me echt af waarom we ze krijgen XD |
|
| |
91
| |
| Onderwerp: Re: school topic za 10 dec 2011 - 22:11 | |
| Is de midelbare zo vervelend? Dan zou ik liever willen blijven op mijn basisschool. Denk ik als ik alles zo hoor?
Zit in groep 8. - Devil x Lion:
|
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: school topic za 10 dec 2011 - 22:23 | |
| ik mis de basisschool wel. was het tenminste nog makkelijk. weinig huiswerk. die ex-groep8ters hadden gelijk toen ze zeiden dat je meer huiswerk zouden gaan krijgen..........en dan te bedenken dat het alleen nog erger wordt! en waarom zijn docenten zo onredelijk en vervelend en waarom is school niet gewoon leuk?? |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: school topic za 10 dec 2011 - 22:38 | |
| Exams are killing meh >:U Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: school topic za 10 dec 2011 - 23:58 | |
| Je hoeft je echt niet zoveel zorgen te maken, want alles heeft zo zijn voor en nadelen, dus ook school.
Ik heb mijn eerste onvoldoende die meetelt voor wiskunde gehaald en het was ook nog de enige van die toetsweek, dus aankomende donderdag ga ik hem herkansen, hopen dat er dan een beter cijfer uitkomt, want het klopt voor mijn gevoel gewoon niet dat ik het laagste voor wiskunde sta van al mijn vakkenD: Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: school topic zo 11 dec 2011 - 11:07 | |
| echt, ooit gehoord van "de verhalenman" ? doe maar niet, wan het is echt een k*t mens.
wij hadden vorig jaar een klas die niet erg goed klikte (elke drie seconden een gevecht) dus toen kwam de verhalenman, en die zou ons helpen om de klas beter te maken. nou, niet dus. allemaal stomme dingen, en als er een persoon iets zacht fluiserend tegen zijn buurman zei (wat de rest van de klas niet eens hoorde) kreeg je er dit voor terug: "JE BREEKT DE KLAS!!! WEET JE WAT JE NU DOET? JE BREEKT DE KLAS!! GA MAAR EVEN NAAR DE GANG!" en dan was ie 10 minuuten weg. en dan kwam hij weer de klas binnen, iemand fluisterde en weer hzelfde riedeltje. en als hij weg wasm gingen alle kinderen door elkaar tegen tomoko(onze juf) zitten schreeuwen omdat die verhalenman alleen maar stomme en niet leuke herinneringen naar boven haalde. z een beetje de helft of meer van de klas heeft in het midden van de krijng zitten janken. poor tomoko...
@devilpaw, me too! |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: school topic zo 11 dec 2011 - 11:09 | |
| Ik snap niet wat je hebt aan Cultuurbeschouwing, zó saai.. Maar ja, wij lopen lekker achter, door Sinterklaas en één of andere vergadering. Daar kan ik gelukkig wel mee leven. |
|
| |
Superkat 276
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: school topic zo 11 dec 2011 - 11:57 | |
| Ik haat school. Het verpest mijn sociale leven. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: school topic zo 11 dec 2011 - 12:02 | |
| |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: school topic zo 11 dec 2011 - 12:24 | |
| ahhh, zielig voor dat meisje en de hamster. normaal zou ik heel boos zijn geworden op da meisje maar nu kon zij er echt niks aan doen |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: school topic ma 12 dec 2011 - 16:36 | |
| Ik snap het nut niet van het vak "natuurwetenschappen" -behalve biologie dan- XD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: school topic ma 11 jun 2012 - 9:24 | |
| Jullie zullen me vast een beetje raar vinden als ik zeg: IK WIL NAAR SCHOOL! |
|
| |
Herbert 118
| |
| |
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: school topic ma 11 jun 2012 - 12:56 | |
| - Briarkit schreef:
- Suntail schreef:
- Jullie zullen me vast een beetje raar vinden als ik zeg: IK WIL NAAR SCHOOL!
Dat is toch niet zo raar Schoo kan leuk zijn, er zijn daar vrienden, middageten (xD) en drankautomaten : D Daar heb je gelijk in, school kan luek zijn. En ik vind hetook altijd heel leuk, totdat..... Ik les krijg. I hate that, niks anders dan gezeur krijg je dan. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: school topic | |
| |
|
| |