|
|
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 apr 2019 - 23:30 | |
| Goedenavond <3 Volgende week heb ik een vrij druk weekje, maar hoop dat ik daarna weer regelmatig kan posten.
EDIT: Tegelijkertijd, druk weekje betekent ook nog wel eens dat ik veel ga posten, want wat is impulse control |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 7:35 | |
| |
|
| |
Renske 471 Actief She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.
-- I've never seen sparks so pretty.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 7:39 | |
| Goeiemorgen Het echte leven begint weer voor me, ben zo niet goed in vroeg opstaan xD |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 8:00 | |
| Haha succes Renske! Ik ben ziek geworden maar toch naar mijn werk gegaan, is geen goed idee volgens mij XD . |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 9:15 | |
| Goeiemorgen c: Veel beterschap, Julia! |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 9:29 | |
| Goedemorgen en Beterschap Julia! :c Doe het rustig aan, straks wordt je nog zieker. |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 10:52 | |
| |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 15:07 | |
| Dankjulliewel <3 ik ben toch maar naar huis gegaan vanochtend, want trok het niet, en nu pas weer wakker. Dus was slim om naar huis te gaan haha. Nu voel ik me weer ietsje beter, dus ga nog wat postjes typen c: . |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 16:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 17:20 | |
| |
|
| |
Renske 471 Actief She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.
-- I've never seen sparks so pretty.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 apr 2019 - 19:10 | |
| Alsnog beterschap Julia!
En het echte leven is zwaar D: Vanochtend kwart voor 8 vertrokken en nu net een half uurtje thuis. First world problems, right? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 7:34 | |
| Morning ^^ Vandaag nog een dagje thuis en dan hopen dat ik mij morgen weer fit voel, want woensdag is onze Liam mama dag :3 . |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 7:48 | |
| Goeiemorgen c:
Nou ik duim voor je mee, Julia ^^
|
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 7:58 | |
| goedemorgen
eens zien of ik vandaag kan posten uwu |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 8:19 | |
| - Chawl schreef:
- Morning ^^
Vandaag nog een dagje thuis en dan hopen dat ik mij morgen weer fit voel, want woensdag is onze Liam mama dag :3 . Hopelijk ben je tegen dan genezen! Beterschap! -- Goodmorning! Iemand die nog graag een topicje zou willen met Blackkit? Hij's zo leuk <3 |
|
| |
Lianne 155 Actief
| |
| |
| |
111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 9:10 | |
| - Mallowleaf schreef:
- Blackkit- schreef:
- Chawl schreef:
- Morning ^^
Vandaag nog een dagje thuis en dan hopen dat ik mij morgen weer fit voel, want woensdag is onze Liam mama dag :3 . Hopelijk ben je tegen dan genezen! Beterschap!
--
Goodmorning! Iemand die nog graag een topicje zou willen met Blackkit? Hij's zo leuk <3
Ik heb Neritekit voor je! Vandaag ga ik proberen bij te posten op haar, dus dan kan ik een extra topic met Blackkit er ook nog wel bij nemen Wil jij hem aanmaken? Is goed, maar ik ben eerst nog met de rest aan het bij posten, dus ik weet niet zeker of dat topic er vandaag komt! Als het niet vandaag is, dan is het zeker nog ergens anders deze week. Ik zal wel kijken! (: |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 9:43 | |
| Deze beauty heeft een nieuw setje (a) |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 apr 2019 - 9:49 | |
| - Eveningglow schreef:
- Deze beauty heeft een nieuw setje (a)
Aaaahhh |