| Alone in this big world... | |
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Alone in this big world... di 8 nov 2011 - 18:47 | |
| wat er gebeurd is: Sunshine een goudkleurige poes was zomaar zwanger geworden. Ze wilde aan niemand vertellen wie de vader was. na enige tijd kreeg ze 3 kittens: Spotkit, Magickit en Goldenkit. Ze hield van hen en liet niemand bij hen in de buurt komen. Maar ze miste het vrije leven en is er zomaar stiekem vandoor gegaan. Ze was van plan terug te komen maar toen ze wou zwemmen kwam ze erachter dat ze dit door 3 manen in de nursery te zijn geweest niet meer zo krachtig was als ooit. Ze kwam in een sterke stroming terecht en is tegen de rotsen aangeknald om vervolgens half dood op het land aan te spoelen, niet wetend of iemand haar ooit nog zal vinden.
begin : Spotkit dwaalde door de nursery wachtend op zijn moeder. Het liefst was hij naar buiten gegaan, het was een mooie en zonnige dag en buiten spelen vond hij altijd al leuk. Maar zijn moeder had hem duidelijk verteld dat hij hier moest blijven. Hij liep enkele rondjes en liet zich vervolgens zakken. Toen hij lag keek hij voorzichtig om hem heen of hij zijn zusje Goldenkit ook zag om met haar te spelen. Of zijn andere zusje Magickit om haar te plagen met haar witte vacht. Magickit was totaal anders dan hem en Goldenkit. Daarom mocht hij haar veel minder. Toen hij hen niet zag liet hij zijn ogen langzaam naar beneden zakken en viel hij in een half slaap: hij hoorde alles om zich heen maar ruste toch uit en liet zijn gedachten rondzweven in zijn hoofd. Ik verheug me erop om mama weer te zien... dacht hij bij zichzelf.
vooral Magickit en Goldenkit maar anderen riverclan leden mogen ook reageren. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... di 8 nov 2011 - 19:26 | |
| ze had net weer zo'n rare droom gehad. iedere keer als ze zo'n droom had gebeurd het ook echt! maar deze was anders.......ze zag haar moeder half bewusteloos aan de oever van de rivier. ze was ongerust en bang haar moeder is altijd onze beschermer geweest wat moesten zij doen zonder haar? dus ze ging op zoek naar goldenkit (want spotkit mag haar niet), maar ze kon haar niet vinden.....en toen zag ze spotkit liggen, ze maakte spotkit wakker en zei dat ze weer zo'n droom gehad had en dat ze mama half bewusteloos had gezien aan de oever. natuurlijk geloofde hij haar niet, ze wou zelf ook niet dat het waar was maar ze wist dat het waar was.dus ging ze op zoek ook al had mama gezegd dat het niet mocht. ze vond haar, maar ze was al dood. ze was helemaal in chock en ging bij haar liggen.samen met het lijk van sunshine. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... ma 14 nov 2011 - 9:12 | |
| Spotkit dwaalde door de nursery wachtend op zijn moeder. Hij liep enkele rondjes en liet zich vervolgens zakken. Toen hij lag keek hij voorzichtig om hem heen, toen hij niet vond wie of wat hij wou vinden liet hij zijn ogen langzaam naar beneden zakken en viel hij in een half slaap. Dreamheart zuchtte even, zijn moeder was alweer een tijdje geleden vertrokken in een kleine jacht had ze gezegd. Magickit een van haar dochters was haar gevolgd toen Dreamheart even haar ogen had dichtgedaan, misschien moest iemand bijde katten gaan zoeken.. Even keek Dreamheart naar haar vijf kittens. Ze leken allemaal te slapen. "Skykit heeft de leiding.." Murmelde ze even en sprong de Nursery uit. Crookedstar zou door het lint gaan als hij er achter kwam dat ze haar kittens zonder enige begleiding in de Nursery zou laten en zelf alleen het territorium in zou gaan. Maar iets voelde niet goed, er was iets aan de hand met Sunshine, Dreamheart kon het voelen. Bij de rivier aangekomen waar het geurspoor van zowel Magickit als Sunshine heenliep vond Dreamheart wat ze angstig al vermoed had. Niet ver van de plek waar ze zo veel manen geleden het lichaam van haar vriendin Leopardfur de deputy voor Stormtail dood gevonden had, lag nu het goudkleurige doorweekte lichaam van niemand minder als de moederpoes Sunshine. Even werd het Dreamheart koud om haar hart toen ze zoekend rondkeek. Sunshine was in de rivier gevallen en was te zwak geweest om zich tegen de stroom te verzetten. Ze had niet zoals Dreamheart af en toe een jacht gemaakt en was helemaal stijf geweest toen ze nu weg was gegaan. Met alle gevolgen vandien. Daar tussen de doorweekte vacht lag het kleine witte pelsje van Magickit. Alleen aan haar ademhaling was te zien dat het katje nog leefde. Dreamheart sprong naar de kitten toe en haalde haar zo kalm en voorzichtig als ze kon tussen de grote natte levenloze poten van haar moeder vandaan. Als een moeder haar kind zou verzorgen, zo verzorgde Dreamheart de kleine kitten. "Arme schat.." Fluisterde ze zachtjes onder de strelende likken door. "Kom, ik neem je mee naar de nursery.." Fluisterde Dreamheart terwijl ze de witte kitten aan haar nekvelletje oppakte. Nog even keek ze naar het lijk van Sunshine en slikte. "Jij leeft.. jij moet leven, dat zou Sunshine gewilt hebben.. Ik vraag wel of iemand haar lichaam mee wil nemen. Jij moet nu warm naar de Nursery.." Fluisterde Dreamheart zacht en begon voorzichtig met het bolletje vacht tussen haar tanden beschermend tegen de wind die hen mee wou rukken terug te lopen naar het kamp. Eindelijk aangekomen in het kamp liep Dreamheart stug door naar de Nursery zonder op katten te letten die haar vragen stelde. Eindelijk in de Nursery legde Dreamheart de witte kitten zachtjes neer en begon haar verder schoon te likken. Pas toen Magickit helemaal droog was en tegen haar kittens aanlag die even oud waren als zij stond Dreamheart even op. Ze stak haar hoofd door de Nursery en keek even rond. Tot ze haar Crookedstar vond. "Crookedster!" Riep ze even en trok haar kop weer terug, hij zou het begrijpen, hij zou weten dat hij moest komen. Hij kende haar goed genoeg om dat te weten. Dreamheart liep terug naar haar kittens waar Magickit nu bij lag en keek even naar Spotkit. Ze zuchtte even en keek rond of ze Goldenkit ook zag. Maar die was waarschijnlijk ergens achterin de Nursery. Ze waren hier met ze tweeën dus genoeg plek voor een kitten om zich te verstoppen. "Spotkit, kom eens hier, ik moet je wat vertellen." Riep Dreamheart hem even zoetjes en wachtte tot hij zou komen. ~hoop dat je hier wat mee kan ~ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... ma 14 nov 2011 - 15:08 | |
| Spotkit opende 1 oog en hij zag Magickit weg lopen. Daarna sloot hij zijn ogen weer en sliep hij een tijdje. Even later hoorde hij Dreamheart weg gaan. Hij stond op en liep weer wat rondjes. Nu er geen volwassenen waren kon hij zo weg, maar hij had geen zin om weg te gaan. Hij keek rond of hij goldenkit ergens zag maar die was zoals gewoonlijk weer verdwenen. Hij had het gevoel dat iedereen weg was en verveelde zich weer kapot. Hij had honger maar zijn moeder was er nog steeds niet om hem te voeden. Hij ging weer liggen en bleef wachten. Hij schrok wakker van geluiden. Katten die buiten waren vroegen dingen en waren verbaasd. Meteen sprong hij op om er alles van te weten te komen. Niet veel later kwam Dreamheart terug met Magickit. Verbaasd volgde hij wat er met Magic was gebeurd. Hij werd bang bij het idee dat zijn moeder er nog steeds niet was... Had Magic gelijk gehad met haar droom? Nee, dat kon niet waar zijn. Ze was vast aan het jagen ofzo... Dreamheart riep " crookedstar" Nu wist spotkit het zeker. Vol angst ging hij in het hoekje van de Nursery zitten, Hij wachtte op een uitleg met wat er gebeurd was. Dreamheart kwam op hem af " spotkit, kom eens hier. Ik moet je wat vertellen" zei ze. Langzaam liep hij op haar af, bang voor wat ze zou zeggen. Ze klonk zoet en aardig maar haar gedrag vertelde hem dat er wel iets mis moest zijn. " Waar is mama? " Zijn stem trilde en hij kon amper meer op zijn poten staan van de angst " Waar is ze?" Zei hij weer iets harder. Met grote en bange ogen keek hij naar Dreamheart. Prima |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... ma 14 nov 2011 - 15:50 | |
| Crookedster!" Riep Dreamheart even en trok haar kop weer terug. Crookedstar zuchtte en liep zijn den uit terwijl hij langzaam achter Dreamheart aan liep. Niet wetende wat er in Starclans naam met haar aan de hand was. Zachtjes zuchtte hij terwijl hij met kalme passen Dreamheart volgde tot in de Nursery. Hij keek naar Dreamheart en Spotkit. "...Waar is Sunshine?" vroeg hij zacht. Hij zag de uitdrukking op Dreamhearts gezicht verscholen en slikte even. Zijn ogen richtte zich op Spotkit en het schoot door hem heen. Zo makkelijk was het gebeurd dus. Hij had het eerder meegemaakt in de 48 manen als clanleader. Een moederkat.. was vermoedelijk heen gegaan en nu bleven de kittens achter. "Dreamheart? Als er iets is wat de jongelingen niet mogen weten zeg het dan buiten de den. Ik weiger om het zo dichtbij te bespreken als het inderddaad is wat ik vermoed en Starclan zijt geprezen als ik het fout heb." slikte Crookedstar. Zacht liep hij naar de in/uitgang van de Nursery en keek Dreamheart aan. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... ma 14 nov 2011 - 16:00 | |
| Langzaam liep Spotkit op haar af, bang voor wat ze zou zeggen. " Waar is mama? " Zijn stem trilde en hij kon amper meer op zijn poten staan van de angst " Waar is ze?" Zei hij weer iets harder. Met grote en bange ogen keek hij naar Dreamheart. Dreamheart slikte even maar op dat moment kwam Crookedstar de Nursery binnen. "...Waar is Sunshine?" vroeg hij zacht. Hij zag de uitdrukking op Dreamhearts gezicht verscholen en slikte even. Zijn ogen richtte zich op Spotkit. "Dreamheart? Als er iets is wat de jongelingen niet mogen weten zeg het dan buiten de den. Ik weiger om het zo dichtbij te bespreken als het inderddaad is wat ik vermoed en Starclan zijt geprezen als ik het fout heb." slikte Crookedstar. Zacht liep hij naar de in/uitgang van de Nursery en keek Dreamheart aan. De grote moederpoes slikte even en keek Spotkit aan. "Blijf hier.." Fluisterde ze en dook door de ingang van de Nursery achter Crookedstar aan. Zodra ze bijde buiten waren sloeg Dreamheart haar kop neer. "Crookedstar ik.. ik vrees dat.. Sunshine zul je vinden bij de rivier.." Fluisterde ze zacht met een gebroken stem. "Ze bleef zo lang weg en Magickit was haar achterna gegaan. Dus ik volgde.. En vond haar." Dreamheart liet haar kop nog verder zakken aan de gedachte van de drie kittens. Zo alleen.. Zo konden haar kittens ook zijn.. "Ik kan voor ze zorgen.. Skykit word binnenkort toch apprentice.. drie meer of minder maakt niet uit.." Fluisterde ze zacht. "Ze zijn ongeveer de zelfde leeftijd als mijn eigen kits.. ik kan ze verzorgen tot ze apprentices worden.. Dat is wel het minste wat ik kan doen.. Ik had Sunshine tegen kunnen houden.." Fluisterde ze zacht met haar kop nog gebogen. "Het spijt me Crookedstar.. Ik had.. de moeder van drie kittens kunnen redden.." De herrinering aan Leopardfur schoot opnieuw door haar herrinering en scheurde de iet wat geheelde wond open. Ze had ook de moeder van Skykit kunnen redden, net zoals de moeder van Tigerpaw.. die zij niet veel later ook niet had kunnen redden. Dreamheart nam het zichzelf kwalijk, ze hat 3 moorden in feite op haar geweten staan, 3 katten wiens leven ze had kunnen redden.. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... ma 14 nov 2011 - 17:40 | |
| Dreamhart had getwijfeld met antwoorden en leek wel opgelucht toen Crookedstar de gelievde clanleider haar riep. " Waar is sunshine?" vroeg hij zacht. Hij keek spotkit aan en vervolgde . "Dreamheart? Als er iets is wat de jongelingen niet mogen weten zeg het dan buiten de den. Ik weiger om het zo dichtbij te bespreken als het inderddaad is wat ik vermoed en Starclan zijt geprezen als ik het fout heb." Dreamhart slikte weer en zei tegen spotkit " blijf hier..." en ze was weggelopen samen met crookedstar. Spotkit was nu nog banger. Hij liep naar Magickit en drukte zijn neus tegen haar aan. "Blijf leven zusje, Ik ben bij je" zei hij zacht. Hij ging bij haar liggen en begon haar rustig te likken. " Het komt wel goed he? Mama komt wel terug, En jij word weer beter... Het komt goed? toch?" Hij sloot zijn ogen en bleef doorgaan. Hij bleef tegen haar praten en ging er zelf ook in geloven dat alles goed zou komen. Hij zou moeten wachten op Dreamhearts verhaal om het zeker te weten Maak het later wel langer... Moet weg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... ma 14 nov 2011 - 17:53 | |
| ''blijf leven zusje,ik ben bij je'' zei spotkit. hij kwam bij haar liggen en begon haar rustig te likken.''het komt wel goed he? mama komt wel terug,en jij word weer beter....het komt wel goed? toch?'' hij bleef haar likken en zat wat te murmelen. magickit zou verbaasd zijn geweest als ze zich niet zo ziek en moe voelde. dit was de eerste keer dat spotkit echt aardig tegen haar deed. en de eerste keer dat hij zo.....wanhopig was. ze beantwoorde niet zijn vragen. het zou te hard aan komen en ze wist het niet eens meer zeker of het wel was gebeurd, haar geheugen vertoonde zwarte vlekken. dus probeerde ze maar dichter tegen hem aan te liggen om hem een beetje te troosten. opeens herinnerde ze zich iets waar was goldekit? ze probeerde om om zich heen te kijken. ze moest toch iets hebben gehoord? er zou toch niets met haar zijn gebeurd? en hoe zou ze reageren op het nieuws? en toen werd het zwart voor haar ogen en ze viel in een diepe slaap. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... di 15 nov 2011 - 22:14 | |
| "Crookedstar ik.. ik vrees dat.. Sunshine zul je vinden bij de rivier.." Fluisterde ze zacht met een gebroken stem. "Ze bleef zo lang weg en Magickit was haar achterna gegaan. Dus ik volgde.. En vond haar." Dreamheart liet haar kop nog verder zakken aan de gedachte van de drie kittens. Zo alleen.. Zo konden haar kittens ook zijn.. "Ik kan voor ze zorgen.. Skykit word binnenkort toch apprentice.. drie meer of minder maakt niet uit.." Fluisterde ze zacht. "Ze zijn ongeveer de zelfde leeftijd als mijn eigen kits.. ik kan ze verzorgen tot ze apprentices worden.. Dat is wel het minste wat ik kan doen.. Ik had Sunshine tegen kunnen houden.." Fluisterde ze zacht met haar kop nog gebogen. "Het spijt me Crookedstar.. Ik had.. de moeder van drie kittens kunnen redden.." Zei Dreamheart. Crookedstar sloot zijn ogen en opende na enkele seconden die weer. "Jij bent niet schuldig, zij heeft gedaan wat ik had verboden en... door mij is ze nu heen. Ik had moeten zorgen voor bewaking. Een clanleider is verantwoordelijk voor de daden van zijn clangenoten. Dreamheart, het is nobel dat jij de kittens op wilt nemen tot ze apprentice zijn. Ik kan dit niet van je vragen noch weigeren. Ik zal ze onder jouw wakend oog neerleggen maar niet overgeven. Dat kan ik neit doen, enkel zij. De warriors zullen Sunshine ophalen. Om de kittens leed te besparen krijgt ze een stile begrafenis." zei Crookedstar. Hij keek Dreamheart aan en glimlachte even ijl. "We moeten tenminste blij zijn... dat haar kittens er nog zijn, dat zij vanuit Starclan op ze kan waken en dat ze een gelukkig leven heeft gehad. Ze is niet voor niets gestorven al was de reden noch zo klein." zei Crookedstar. Hij keek naar de Nursery en toen naar Dreamheart. "Heb je me nog nodig?" vroeg hij kalm. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... wo 16 nov 2011 - 10:08 | |
| Crookedstar sloot zijn ogen en opende na enkele seconden die weer. "Jij bent niet schuldig, zij heeft gedaan wat ik had verboden en... door mij is ze nu heen. Ik had moeten zorgen voor bewaking. Een clanleider is verantwoordelijk voor de daden van zijn clangenoten. Dreamheart, het is nobel dat jij de kittens op wilt nemen tot ze apprentice zijn. Ik kan dit niet van je vragen noch weigeren. Ik zal ze onder jouw wakend oog neerleggen maar niet overgeven. Dat kan ik neit doen, enkel zij. De warriors zullen Sunshine ophalen. Om de kittens leed te besparen krijgt ze een stile begrafenis." zei Crookedstar. Hij keek Dreamheart aan en glimlachte even ijl. "We moeten tenminste blij zijn... dat haar kittens er nog zijn, dat zij vanuit Starclan op ze kan waken en dat ze een gelukkig leven heeft gehad. Ze is niet voor niets gestorven al was de reden noch zo klein." zei Crookedstar. Hij keek naar de Nursery en toen naar Dreamheart. "Heb je me nog nodig?" vroeg hij kalm. Dreamheart drukte haar kop tegen Crookedstar aan. Vol van verdriet nam haar lichaam even niets meer aan. Stil bleef ze zo zitten, onmogelijk om zich te bewegen, tot ze zich een ding herrinerde. Magickit had misschien wel een uur bij Sunshine's natte vacht gelegen, dat kon niet goed zijn voor een kitten zo klein als zij was. "Magickit.. moet onderzocht worden door de medicine cat.." Fluisterde Dreamheart en keek Crookedstar aan. "Ze word ziek.." Meteen kwam Dreamheart in beweging. Ze snelde de Nursery in en vond Magickit tegen haar eigen kittens en Spotkit aan. Ze lag te slapen maar duidelijk onrustig. Zo voorzichtig en snel als Dreamheart kon pakte ze de witte kitten op bij haar nekvel en tilde haar de Nursery uit. Ze legde de kitten neer voor Crookedstars ogen en keek hem licht angstig aan. De warmte die uit haar pelsje straalde had Dreamheart duidelijk gevoelt. Ze werd ziek, en misschien te ziek voor haar lichaam. Angstig keek de moederpoes op naar Crookedstar. "Ze voelt warm.." Fluisterde Dreamheart zachtjes en keek angstig neer op het bolletje witte vacht.
-geen powerplay hoop ik toch he xD- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... vr 25 nov 2011 - 13:30 | |
| magickit wordt wakker en ze voelt dat ze wordt opgetild. ze ziet nog twee andere katten, maar heel erg wazig. ze voelt zich vreselijk ziek en valt weer in slaap.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Alone in this big world... | |
| |
|
| |
|