Apprentices

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Apprentices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
Apprentices DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Tallstar
BerichtOnderwerp: Apprentices   Apprentices Icon_minitimema 26 jul 2010 - 13:08

Tallstar liep na een tijdje denken de leaders den uit. De wind trok aan zijn lange vacht maar hij had er geen erg in, hij was er aan gewend. Zijn hele leven had hij hier al gewoond. Hij keek even over het kamp uit en ademde even diep in. De ochtend patrouille kwam net het kamp binnen, zover hij wist waren er geen katten aan het jagen. Iedereen was er dus. Dat was mooi op dit moment. Tallstar knipperde even met zijn ogen en sprong daarna de grote rots op. 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clanvergadering!' Zijn stem klonk luid en helder en het galmde over het kamp. Hij sprak luid genoeg om zijn woorden niet verloren te laten gaan in de wind. Hij zag katten zich onder de grote rots verzamelen. Zelf ging hij rustig zitten, zijn ogen liet hij over de katten onder zich glijden. Geduldig wachtte hij tot alle katten zaten en stil waren. 'Het is een grote dag vandaag voor enkele van onze jongere clanleden' Vertelde hij met een kalme luide stem en hij liet zijn blik vallen op 4 katten onder de grote rots, 'Enkele katten hebben een tijd met de andere warriors meegetraind, maar het lijkt me tijd dat ze een vaste mentor krijgen.' Zijn blik viel op 2 katten die groter waren dan de andere 2, 'Maar, ik ben ook verheugd om te vertellen dat 2 nieuwe katten zich bij de apprentices gaat voegen.' Hij keek even naar een witte poes. 'Whitepaw kom naar voren alsjeblieft,' Miauwde Tallstar, hij wachtte even tot de apprentice naar voren kwam, 'Eagleheart, je bent klaar om je eerste apprentice te krijgen, jij zult de mentor van Whitepaw zijn, je hebt laten zien dat je een dappere en krachtige warrior bent, ik weet zeker dat je alles wat je weet zult leren aan deze apprentice.' Hij zweeg even zodat de mentor en apprentice elkaar konden begroeten en ook zodat de clan kon juichen. 'Runpaw, kom alsjeblieft naar voren' Ging Tallstar verder, even zwijgend om Runpaw de tijd te geven om naar voren te komen, daarna liet hij zijn blik op een andere kater rusten, 'Swiftstorm, je bent klaar om je eerste apprentice te krijgen, je zal de mentor van Runpaw zijn, je hebt laten zien dat je een intelligente en loyale kat bent, ik weet zeker dat je alles wat je weet zult leren aan deze apprentice.' Hij wachtte weer even, nu liet hij zijn blik op 1 van de twee kleinere katten vallen, zij was nog een kitten. Ze leek te trillen van opwinding. 'Kittykit, kom naar voren alsjeblieft.' Miauwde hij rustig, en hij wachtte even totdat de kitten naar voren liep, 'Kittykit, je hebt de leeftijd van 6 manen bereikt, vanaf deze dag totdat jij je warrior naam hebt ontvangen zul je bekend staan als Kittypaw,' Hij zweeg even en keek naar een lapjespoes in de menigte, 'Emberstorm, je bent klaar om je eerste apprentice te krijgen, je zal de mentor van Kittypaw zijn, je hebt laten zien dat je een eerlijke en geduldige kat bent, ik weet zeker dat je alles wat je weet zult leren aan deze apprentice.' Nu resteerde nog maar 1 kat, ook nog een kitten. 'Mousekit, je hebt de leeftijd van 6 manen bereikt, vanaf deze dag totdat jij je warrior naam hebt ontvangen zul je bekend staan als Mousepaw,' Hij zweeg even en zijn blik dwaalde naar een cyperse poes in de menigte 'Skyleaf, je bent klaar om je eerste apprentice te krijgen, je zal de mentor van Mousepaw zijn, je hebt laten zien dat je een vriendelijke en intelligente kat bent, ik weet zeker dat je alles wat je weet zult leren aan deze apprentice.' Hij liet de clan even tot bedaren komen en beëindigde daarna met een staartzwiep de clanvergadering. Hij sprong van de grote rots af en landde lichtvoetig op de grond.

Laatst aangepast door Tallstar op di 27 jul 2010 - 17:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : 1 apprentice erbij xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Eagleheart
Member
Apprentices DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Eagleheart
BerichtOnderwerp: Re: Apprentices   Apprentices Icon_minitimema 26 jul 2010 - 13:35

Eagleheart liep naar de grote rots toe en ging daar zitten. Hij luisterde aandachtig naar wat Tallstar te vertellen had. "Het is een grote dag vandaag voor enkele van onze jongere clanleden." Begon Tallstar. Hij keek even naar de kittens en ging daarna verder. "Enkele katten hebben een tijd met de andere warriors meegetraind, maar het lijkt me tijd dat ze een vaste mentor krijgen." Hij keek even naar Whitepaw en Runpaw. "Maar, ik ben ook verheugd om te vertellen dat een nieuwe kat zich bij de apprentices gaat voegen." Nu keek hij naar Kittykit. Die een apprentice zou worden. "Whitepaw kom naar voren alsjeblieft" Zei Tallstar en Eagleheart keek naar de poes die naar voren liep. "Eagleheart, je bent klaar om je eerste apprentice te krijgen, jij zult de mentor van Whitepaw zijn, je hebt laten zien dat je een dappere en krachtige warrior bent, ik weet zeker dat je alles wat je weet zult leren aan deze apprentice." Zei Tallstar en Eagleheart knikte even naar Tallstar. Hij kreeg Whitepaw als apprentice. Hij liep naar Whitepaw toe en raakte haar neus aan met de zijne. Hij bleef bij haar staan en nadat de ceremonie voorbij was kwamen allemaal katten naar hun toe om de apprentices te feliciteren.
Kittyheart
Member
Apprentices DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Apprentices   Apprentices Icon_minitimema 26 jul 2010 - 20:32

Alle kattn verzamelden zich onderaan de rots waar Tallstar op zat. Kittykit was opgewonden; ze zou apprentice worden! Tallstar gaf Whitepaw een vaste mentor, en haar broertje Runpaw ook. Toen keek hij haar aan. Kittykit had een mentor in gedachten, iemand die ze graag wilde, maar zou dat kunnen? Ze trilde bijna van opwinding toen Tallstar haar aankeek en sprak. 'Kittykit, kom naar voren alsjeblieft.' Miauwde Tallstar rustig, en hij wachtte even totdat de kitten naar voren liep, 'Kittykit, je hebt de leeftijd van 6 manen bereikt, vanaf deze dag totdat jij je warrior naam hebt ontvangen zul je bekend staan als Kittypaw,' Kittykit kon het niet meer houden. Wie zou haar mentor worden? 'Emberstorm, je bent klaar om je eerste apprentice te krijgen, je zal de mentor van Kittypaw zijn, je hebt laten zien dat je een eerlijke en geduldige kat bent, ik weet zeker dat je alles wat je weet zult leren aan deze apprentice.' Emberstorm? Emberstorm! Ja, ja, ja!! Kittykit kon wel een dansje doen. Dit was precies zoals ze wel eens gedroomd had. Dit was geweldig! Ze kreeg bijna tranen in haar ogen. Kittypaw rende naar Emberstorm toe. 'Emberstorm! Je bent mijn mentor!' Kittypaw was zo blij, zo blij, ze kon het bijna niet geloven. Had ze zoveel geluk?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Apprentices   Apprentices Icon_minitime

Apprentices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: