{Kittens gezocht} I don't need a man for this

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slatefur
StarClan
{Kittens gezocht} I don't need a man for this DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: {Kittens gezocht} I don't need a man for this   {Kittens gezocht} I don't need a man for this Icon_minitimema 1 apr 2019 - 18:21

{Kittens gezocht} I don't need a man for this Tumblr_meo3edxSbo1rvl3nyo1_500

Dus, ik riep al een paar maanden dat ik graag kittens wilde met Slate. Nu heb ik echter nog steeds geen geschikte vent voor haar gevonden, dus.. tja. Slate zal dan ook op der terugweg van Nevermind (waarschijnlijk) iemand tegenkomen met wie ze samen gelopen heeft ofzo. Of ergens anders een keer in Shadowclan, idk, ik heb er tbh geen vader voor.

Maar! Ik vond het een te wholesome idee voor kittens en wilde dit proberen. Want ik wil namelijk dat de kittens namen krijgen uit Slatefur's wereld. Dat wil zeggen, op basis van gehoor, tast en dergelijke, aangezien ze ze niet kan zien.
Voorbeelden van namen kunnen zijn: Littlekit, Bristlekit, Softkit, Silentkit, Loudkit....
Eén kit staat al vast, dat zal Roughkit zijn, gespeeld door Nath en vernoemd naar Slatefur's overleden zusje Roughflower. Verder zou Slate nooit een kit naar Tall vernoemen, dus Tallkits zijn ook bij voorbaat afgekeurd. ;-)

Maar dit is niet het enige wat ik wilde proberen. Ik wilde namelijk werken met anonieme aanmeldingen. Dus geen aanmelding in dit topic, maar in de Google Form!

Het zal jullie misschien wel opvallen dat er een disclaimer staat dat als een kitten nooit actief wordt, dat ik deze opnieuw mag uit adopteren. Dit heb ik gedaan aangezien ik niet kan kijken op het moment hoe actief op het moment is en ik hier wel een actief nestje van wil maken ala Snowy. Ik zal dus ook mijn best doen om met Slate betrokken te zijn bij de opvoeding van dit nest. Dit zal natuurlijk altijd in overleg gaan indien dit mogelijk is, maar om te voorkomen dat ineens het hele nest ineens alweer inactief is.

Denk dus alsjeblieft goed na bij jezelf of je de kit echt actief gaat maken!

En nee, dit is geen 1 april grap.

Deadline voor de kittensearch is vrijdag 5 april 20u ! Ik hoef namelijk geen hele lange aanmeldingen. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens gezocht} I don't need a man for this   {Kittens gezocht} I don't need a man for this Icon_minitimevr 5 apr 2019 - 20:02

Mijn hemel wat een aanmeldingen! Ik wil iedereen ten eerste bedanken voor de interesse voor dit nestje. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel aanmeldingen heb moeten verwerken voor een nest. Ik voel me vereerd en wil iedereen bedanken voor het vertrouwen en het enthousiasme. Het liefste had ik jullie namelijk allemaal gekozen. Bij geen enkele aanmelding heb ik gehad 'deze wil ik niet' en ik heb uiteindelijk alle aanmeldingen moeten afdrukken en naast elkaar moeten leggen zodat ik er een beetje een schifting kon maken tussen de kittens. Met heel veel afvalrondes, twijfelen en een kat die over de aanmeldingen heen liep.

De eerste kitten zal dus sowieso Roughkit van Nath zijn

De tweede kit zal zijn..
Ze is klein van stuk, maar zeker niet op haar mondje gevallen:
De derde kit zal zijn...
Hij zal niet de vriendelijkste zijn, maar heeft wel een plaats in dit nest:
De vierde kit zal zijn...
Haar naam is koud, maar haar hart is vurig:
De viijfde kit zal zijn...
Hear him roar:
De zesde kit zal zijn...
Hopelijk wordt ze niet ondergesneeuwd door veel te drukke zusjes..:
Chillypepper
Member
{Kittens gezocht} I don't need a man for this BBTakD
Bunny
274
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillypepper
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens gezocht} I don't need a man for this   {Kittens gezocht} I don't need a man for this Icon_minitimevr 5 apr 2019 - 20:30

Heel erg bedankt, hier is kleine chilly <3
Loudvoice
Member
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens gezocht} I don't need a man for this   {Kittens gezocht} I don't need a man for this Icon_minitimeza 6 apr 2019 - 7:18

En hier is Loudkit <3

Edit: Nogmaals bedankt, Babs yay
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Kittens gezocht} I don't need a man for this   {Kittens gezocht} I don't need a man for this Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: