|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Major topic search (TS) za 23 maa 2019 - 23:56 | |
| Hallo iedereen (: Het moet vast opgevallen zijn dat ik een hoop nieuwe accounts erbij heb. Dit heb ik gedaan omdat ik echt terug actief wil worden op Warrior Cats en WC me de mogelijkheid geeft om een beetje rust te vinden na een zware werkdag (en omdat ik schrijven echt geweldig vind!). Hieronder de karakters met wie ik een topic zoek: 1. Shark || Rogue || Senior warriorx Sarcastisch x Terughoudend x Rustig 2. Viperpaw || ShadowClan || Apprenticex Arrogant x Rebels x Kleinerend naar diegenen die zich volgens hem onder hem bevinden 3. Cherrypaw || ThunderClan || Apprenticex Verlegen x Teruggetrokken x Aardig 4. Agate || BloodClan || Memberx Kil x Gefrustreerd x Bloeddorstig 5. Tigerkit || RiverClan || Kittenx Flirterig x Vechtlustig x Behulpzaam 6. Blizzardpawx Vrolijk x Nieuwsgierig x Maakt snel vrienden 7. Dragonpawx Nors x Kil x Direct 8. Coldstreakx Behulpzaam voor Clanmates en kittens x Terughoudend tegenover andere Clan cats, maar niet onvriendelijk x Soms ietwat nors 9. Breezespringx Kan streng overkomen x Denkt na voordat ze iets doet; niet impulsief x Loyaal aan haar Clan x Kan terughoudend zijn tegenover andere Clan cats vanwege haar verleden x Over het algemeen wel vriendelijk 10. Loudkitx Beschermend over zijn broers, zusjes en moeder; een echte familieman x Erg aanwezig x Direct in zijn meningen waardoor hij oftewel wel, oftewel niet geapprecieerd wordt x Rebels en zelfs brutaal tegenover katten waar hij geen respect voor heeft x Venijnig tegenover iedereen die aan zijn familie, vrienden of zijn Clan komt 11. Crowfurx Loyaal tegenover zijn Clan x Zal zich afstandelijk opstellen tegenover ander Clan cats x Biedt zich altijd aan als een luisterend oor (voor Clanmates dan) x Zal iedereen in nood altijd komen helpen x Heeft een neus voor in awkward situaties raken Zit er iets bij dat je interesseert? Laat het zeker weten! Groetjes Freedje
Laatst aangepast door Shark op zo 7 apr 2019 - 18:58; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Krelis 57 Actief liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) zo 24 maa 2019 - 13:32 | |
| Lunarpaw x Viperpaw ergens bij de grens? (: |
|
| |
Freedje 103
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) zo 24 maa 2019 - 17:04 | |
| Is goed! Ik zal wel maken! (: |
|
| |
Renske 628 Actief You glow differently when you're actually happy
| CAT'S PROFILEAge: 38 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior (?) Warrior |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) zo 24 maa 2019 - 18:01 | |
| Oke freedo, ik heb een paar opties voor u: Rascal en/of Kay x Agate Settled x Viper en/of Cherry
Shark x Rascal moet sws ook ooit nog eens gebeuren na het topic met Evening erbij ^^ |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) zo 24 maa 2019 - 19:59 | |
| Ik wil ze allemaal:D Als het goed is kan ik ze morgenavond allemaal aanmaken (: |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 6:40 | |
| Dogpaw met Cherrypaw en Stonekit met Tigerkit? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 9:16 | |
| - Moraine • schreef:
- Dogpaw met Cherrypaw en Stonekit met Tigerkit?
Is goed! Ik zal ze allebei zsm aanmaken (: |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 10:20 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 16:07 | |
| Coldstreak was ik nog vergeten idd! Die is toegevoegd aan het lijstje voor de geïnteresseerden! |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 17:39 | |
| Rouse met Shark of met Viper? (: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 17:42 | |
| - Rousefury schreef:
- Rouse met Shark of met Viper? (:
Wil je allebei of maar eentje? |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 17:43 | |
| Doe voor nu Shark maar, voordat ik opeens te veel topics aanneem xD Ik ben momenteel alleen met een ander topic bezig, dus zou jij 'm kunnen maken? (: |
|
| |
Puddin M 95 Actief People change after being hurt.
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 18:24 | |
| miss leuk om iets te verzinnen met Agate & Shifa? en anders gewoon een topicje (; |
|
| |
Renske 15 Actief Sometimes I think
Sometimes I don't
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 19:53 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) ma 25 maa 2019 - 20:17 | |
| - Rousefury schreef:
- Doe voor nu Shark maar, voordat ik opeens te veel topics aanneem xD Ik ben momenteel alleen met een ander topic bezig, dus zou jij 'm kunnen maken? (:
Sure! #Marlie: Ik heb zelf nog een ideeën, maar je mag me er altijd mee lastig vallen als jij ze hebt gheghe Ik zal voor nu gewoon een topic voor ze maken; ideeën kunnen we altijd later nog toevoegen! |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) wo 27 maa 2019 - 10:13 | |
| Ik wil wel met Coldstreak! |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) wo 27 maa 2019 - 10:48 | |
| Sure! Zal hem zsm aanmaken En naar je doorsturen (: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) zo 31 maa 2019 - 10:15 | |
| - Shark schreef:
- Hallo iedereen (:
Het moet vast opgevallen zijn dat ik een hoop nieuwe accounts erbij heb. Dit heb ik gedaan omdat ik echt terug actief wil worden op Warrior Cats en WC me de mogelijkheid geeft om een beetje rust te vinden na een zware werkdag (en omdat ik schrijven echt geweldig vind!).
Hieronder de karakters met wie ik een topic zoek:
1. Shark || Rogue || Senior warrior
x Sarcastisch x Terughoudend x Rustig
2. Viperpaw || ShadowClan || Apprentice
x Arrogant x Rebels x Kleinerend naar diegenen die zich volgens hem onder hem bevinden
3. Cherrypaw || ThunderClan || Apprentice
x Verlegen x Teruggetrokken x Aardig
4. Agate || BloodClan || Member
x Kil x Gefrustreerd x Bloeddorstig
5. Tigerkit || RiverClan || Kitten
x Flirterig x Vechtlustig x Behulpzaam
6. Blizzardpaw || RiverClan || Apprentice
x Vrolijk x Nieuwsgierig x Maakt snel vrienden
7. Dragonpaw || ShadowClan || Apprentice
x Nors x Kil x Direct
8. Coldstreak || ThunderClan || Young Warrior
x Behulpzaam voor Clanmates en kittens x Terughoudend tegenover andere Clan cats, maar niet onvriendelijk x Soms ietwat nors
9. Breezespring || ShadowClan || Warrior
x Kalm x Over het algemeen wel vriendelijk, kan soms wat terughoudend overkomen x Denkt goed na voordat ze iets doet; niet impulsief x Kan streng zijn als het nodig is
Zit er iets bij dat je interesseert? Laat het zeker weten!
Groetjes Freedje |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) vr 5 apr 2019 - 12:03 | |
| Update: Breezespring + foto's van alle karakters zijn toegevoegd aan de TS zodat het duidelijker is welk karakter nu van mij is! Ik zoek nog steeds genoeg topics <3 |
|
| |
[img][/img] dodo 68 Actief some bodies may be temples,
but all are ruins at your feet.
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) vr 5 apr 2019 - 12:12 | |
| viper x nightmare? cherrypaw x redpanda? coldstreak x redpanda? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Major topic search (TS) | |
| |
|