| [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell | |
|
|
19
| |
| Onderwerp: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 18:38 | |
| .: Time will tell :. Ruwe schets van verhaal:
- Time is een nogal geliefde kater in de Clan, met een aardig hoopje vrienden komt hij wel rond als een nuttig WindClan kater. Al weet niemand dat hij zichzelf zo druk houd met het goeddoen voor zijn Clan, dat hij waanbeelden ziet. Dit heeft hij al sinds zijn Apprentice tijd, altijd heeft hij het weten te verbergen als hij plotseling weer een spin zo groot als een vos over iemand heen ziet kruipen. Zijn grootste angsten ziet hij voor zijn ogen verschijnen, en eenmaal dacht hij dat hij zijn zuster had vermoord omdat ze zei dat ze leidster wilde worden van WindClan. Alhoewel ze hem in het kamp weer komt begroeten, Time rent zo snel als hij kan terug naar de plek waar hij zijn zus zou hebben begraven. Maar er is niets, geen drupje bloed op de bosgrond. Met een raar gevoel keert hij terug, zou hij ooit voldoening krijgen? De beelden worden erger, en verschillende katten krijgen het door. Vooral zijn vrienden raken bezorgd, en vragen zich af wat er aan de hand is. Ze zeggen dat hij alles bij hen kwijt kan, maar proberen zich niet te veel te bemoeien. Andere katten gaan vragen stellen, en achtervolgen hem. Het word zo erg dat hij er een eind aan wilt maken. Tot hij een StarClan poes ontmoet, ze helpt hem, en langzaam maar zeker weet Timesoul zich weer kalm te krijgen en de beelden te negeren. Katten nodig:
~ Drie beste vrienden: - Twilightsparkle [Beste vriendin] - Bloodsmasher [Beste vriend] - Angelvoice [Beste vriendin]
~ Zijn zus - Buttercup
~ Aantal katten die hem bespioneren: - Soulheart - Eaglestrike - Silverwhisper
~ StarClan poes [Hier wil ik een account voor dat DOOD is gegaan in de RPG]: - Honeyfeather
.: Sanne :.
Laatst aangepast door Timesoul op za 3 dec 2011 - 15:07; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 18:40 | |
| Wel, ik wil met Buttercup wel graag een beste vriendin spelen? |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 18:44 | |
| Ravenpaw wil wel een vriend zijn, hij licht wel in de med. cat den |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 19:00 | |
| Ik zal jullie op het geïntresseerde lijstje zetten ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 19:29 | |
| Ik heb Leopardfur als StarClan poes. En later wss ook nog Secretsong, maar dat weet ik nog nie cker. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 19:59 | |
| Als starclanpoes heb ik nog wel Mindaeaver of moet ze van Windclan zijn? |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 21:41 | |
| Ik zet jullie op het lijstje! Meer geïntresseerde? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell za 5 nov 2011 - 22:15 | |
| Ik heb Honeyfeather nog als Starclan poes^^ |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 6 nov 2011 - 5:34 | |
| Quickfur meld zich voor de StarClan poes... Hebben katten in StarClan dezelfde verwondingen als toen ze nog leefden? Suntail wil ook wel een vriendin zijn. |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 6 nov 2011 - 8:28 | |
| Ik ben ook wel geintreseert om beste vriendin te spelen met Twilightsparkle. Moet haar toch actief maken :3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 6 nov 2011 - 10:09 | |
| Silverpaw/Whisper meldt zich voor goede vriendin of zus |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell di 8 nov 2011 - 22:50 | |
| Lionclaw en Moonstripe, ik vind jullie beide geschikt voor de rol van beste vriendin. Wilt één van jullie misschien de zus spelen i.p.v van de beste vriendin? Dan heb ik twee rollen (: Voor de StarClan poes heb ik Honeyfeather gekozen, omdat haar karakter heel erg past bij wat ik zoek |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell wo 9 nov 2011 - 7:36 | |
| Ik zou met Eaglestrke wel je zus kunnen spelen. Wil der toch helemaal ombouwen enzo ;D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell wo 9 nov 2011 - 17:21 | |
| Woawkaay, zus is voor Buttercup ook goed, als Lionclaw het goed vind, meld ik me aan voor de zus :3 |
|
| |
36
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell wo 9 nov 2011 - 21:11 | |
| ik wil misschien wel beste vriend of spioneerde kat spelen |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 13 nov 2011 - 17:54 | |
| Ik zoek nog een beste vriend en wat bespioneerders (: |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 13 nov 2011 - 17:55 | |
| Misschien wil je Bloodsmasher als vriend |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 13 nov 2011 - 17:56 | |
| Silverpaw wil hem wel bespioneren en een gewone vriendin zijn |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 13 nov 2011 - 19:01 | |
| Angelvoice wil wel beste vriendin :3 |
|
| |
Smurf 87
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell zo 13 nov 2011 - 19:24 | |
| soulhart wil wel als het kan bespieden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Verhaallijn - WindClan katten] Time will tell | |
| |
|
| |
|