|
| Hot waters - Kitten search | |
| Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Hot waters - Kitten search di 5 maa 2019 - 23:03 | |
|
Heyhey!
Wat is dit? Een tribe kitten search? Jazeker! River is in blijde verwachting van een paar leuke bolletjes en Thunder zal haar met alle plezier helpen om deze kleintjes groot te brengen. <3
De mogelijke kleuren zijn Poesjes: Tortie, zwart, tortie point, seal point, diluted tortie (blauw tortie), blauw, diluted tortie point, blue point (Of een van de kleuren met wit) Katers: Zwart, rood, seal point, flame point, blauw, cream, blue point, cream point (Of een van de kleuren met wit) Thanks Babs!
Mogelijke oogkleuren zijn; Amber, Groen, Blauw
Qua bouw zullen de kittens best aan de grote kant zijn. De kittens zullen uiteraard in de tribe geboren worden en zullen daarom ook een tribe naam dragen.
Extra info: - River weet niet dat ze zwanger is, ze heeft amper symptomen ervan en zal ook weinig moeite hebben met de bevalling (didn't know i was preggy) - Ze bevalt buiten de cave hierdoor - Er word aangenomen dat Thunder de vader is omdat River en hij veel tijd samen spenderen de laatste tijd - De aanmelding mag lekker kort zijn! Ik hoef geen lange aanmelding te hebben. Mocht je ook geen naam hebben of uiterlijk is dat ook ok, wij kunnen voor jou kiezen :> - Ik denk dat de aanmeldingen snel zullen sluiten en de geboorte ook heel snel komt! (ik denk binnen een week? mss twee?)
xx
|
| | | Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search wo 6 maa 2019 - 12:06 | |
| Dit poesje is op het eerste zicht een zeer vriendelijke kattin. Ze is vrolijk maar niet overenthousiast, zacht maar niet verlegen, kalm maar niet stil. Ze is zeer sociaal, iemand die niet graag genegeerd word, iemand die alleen kan zijn van tijd tot tijd maar opleeft in gezelschap. Ze is echter ook iemand die vooral aan zichzelf denkt. Ze is hebberig en egoïstisch, ijdel en narcistisch. Op de oppervlakte is ze zeer aangenaam om mee om te gaan, maar het is alsof ze twee maskers heeft: eentje voor de wijde wereld, en eentje voor als de dingen niet zo gaan zoals ze wil. Later zal ze leren om die maskers samen te doen smelten, om lief en beleefd te blijven zelfs als ze hebberig en ijdel doet.. Maar dat is een aangeleerde skill, en in momenten van intense emotie valt ze toch steeds terug op de kern van haar karakter: hoe ze altijd aan zichzelf denkt, zichzelf boven de anderen plaatst, zelfs als ze zich daardoor soms schuldig voelt omdat ze ook nog steeds empathie heeft. Het is niet dat ze gevoelloos is - het is gewoon veel makkelijker om aan zichzelf te denken, haar eigen behoeften, in plaats van die van anderen.
Ik laat jullie mooi een naam & uiterlijk bedenken want euh das moeilijk xD In ieder geval is ze een poes!
Bunny uit-
|
| | | Rebecca 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search za 9 maa 2019 - 13:31 | |
| Name: Foal dashing through meadows Age: Unborn Gender: She cat Clan: Tribe of rushing waters Rank: Kitten Personality: Smart - Tough - Strong Foal is sterk en onafhankelijk en kan haar poten niet van een taak nemen als ze dit in haar hoofd heeft zitten. Ze weigert om gepest te worden omwille van haar bouw en laat dit niet toe. Hoewel dit haar vaak in problemen brengt heeft Foal het verstand om te overleven binnen moeilijke situaties. Ze is het niet altijd eens met haar familie maar geeft heel veel om hen. Als iemand tegen haar familie is dan zou ze alleen maar wrok koesteren jegens deze kat. Appearance: Seal tabby tortie point - Small - Longish fur - Blue eyes Foal is een kleine poes, in haar bouw is ze iets gedrongen met krachtige poten. Haar vacht is creme/wit met aftekeningen op haar gezicht, poten en lange staart. Deze staart is bijna net zo groot als zijzelf en is behoorlijk pluizig net zoals die van haar moeder. In haar donkere masker vallen haar ogen het meeste op die menig kat indringend aankijken. Motivatie: Ik wil graag actief worden in de Tribe met een nieuw account, Foal wil ik daarom in een familie terecht laten komen waardoor actief zijn voor mij makkelijker is <3 Ook lijkt het uitspelen van de verhaallijn met Thunder als vader me erg interessant Succes met kiezen <3
|
| | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search za 9 maa 2019 - 22:51 | |
| Name Silver Lining Around Clouds of Tree Swaying In The Wind zijn mogelijkheden. Er mag ook vrij gekozen worden. Age Unborn Gender She cat Clan Tribe of rushing waters Rank Kitten
PersonalityAanhankelijk, Aanpassend, Actief, Ambitieus, Argeloos, Bedachtzaam, Bedrijvig, Begaafd, Behendig, Behoedzaam, Behulpzaam, Beminnelijk, Bescheiden, Beschermend, Beweeglijk, Bezorgd, Bijzonder, Blijmoedig, Brutaal, Charmant, Dankbaar, Dartel, Deftig, Degelijk, Driftig, Eerlijk, Eigenzinnig, Elegant, Enthousiast, Expressief, Fier, Flexibel, Geduldig, Gehecht, Gehoorzaam, Gemoedelijk, Genegen, Gesloten, Gevoelig, Goedhartig, Grappig, Handig, Hartstochtelijk, Heftig, Helder, Hoogbegaafd, Hulpvaardig, Humeurig, Humoristisch IJverig, Imponerend, Inactief, Ingenieus, Ingewikkeld, Innemend, Introvert, Jaloers, Kalm, Kieskeurig, Kunstig, Kwetsbaar, Leergierig, Leidinggevend, Levenslustig, Lichtzinnig, Lief, Listig, Luisterbereid, Lusteloos, Melancholiek, Merkwaardig, Mild, Nauwkeurig, Nerveus, Nieuwsgierig, Nors, Onafhankelijk, Onbarmhartig, Onberekenbaar, Onbevreesd, Onbewogen, Onderhoudend, Ondeugend, Ongedurig, Onhandig
Dit is haar karakter als basis, dit is hoe ze geboren word met al deze kenmerken. De ontwikkeling hiervan gebeurd over de manen waardoor er karakterstieken bij of af kunnen gaan.
Outside nog onbekend mag gekozen worden.
Veel plezier met kiezen. Ik ben benieuwd hoe het nestje word.
Laatst aangepast door Oceanstar op zo 17 maa 2019 - 16:21; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search ma 11 maa 2019 - 13:02 | |
| Hay guys :>
We zullen de aanmelding deze zaterdag sluiten, dus de 16de. |
| | | Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search zo 17 maa 2019 - 16:10 | |
| Bamboozled! :>
Ja ja, de echte biologische vader van dit nest zal Coyote zijn! River zal de hele tribe, inclusief Thunder en Coyote, wijs maken dat het nest afkomstig is van Thunder. De kits noch iemand anders zal dus weten dat Coyote de echte papa is, voor nu hehe
Dan nu, de kits!
- Kit 1:
Foal dashing through meadows - Rebecca!
- Kit 2:
Silver Lining Around Clouds - Butter! Qua uiterlijk stellen wij blauw/grijs voor!
- Kit 3:
Unnamed - Bunny! Hieronder is een lijstje van namen die wij hadden bedacht, kies maar welke je leuk vindt! Een varatie hierop of iets volledig anders kan natuurlijk ook altijd. Qua uiterlijk hadden wij een seal-point in gedachten, zoals Coyote.
- Dust between the stars - Dew of the early morning - Dew (droplets) sparkling in light - Rose growing boldly - Finch/Starling/Dove carried by wind - Dove breaking through clouds - Blossom from the cherry tree
Hoewel wij eerst eigenlijk maar 2 kits wilden, hebben we besloten dat een derde erbij niet veel verschil maakt. Dus gefeliciteerd allemaal! <3
xx Bo, Linn & Kip |
| | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search zo 17 maa 2019 - 16:18 | |
| Oeh bedankt guys <3 Ik zal kijken of ik een mooie kit kan vinden voor Silver! Klinkt echt tof! |
| | | 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search zo 17 maa 2019 - 17:30 | |
| Hier is Silver. Ze zal een blauwe langharige kit met blauwe oogjes zoals Coyote worden. Zodat ze nog wat van een van de ouders heeft. |
| | | Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search ma 18 maa 2019 - 8:47 | |
| |
| | | Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search ma 18 maa 2019 - 14:28 | |
| Omg thanks <33 Ik denk dat ik voor Dew of the Early Morning ga gaan, vind t een hele mooie naam <3 |
| | | Bunny 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search ma 18 maa 2019 - 14:44 | |
| (sorry voor de dubbelpost) Maar hier is lieve Dew <3 Ik hoop dat der uiterlijk zo goed is c: |
| | | Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search vr 29 maa 2019 - 9:16 | |
| Wanneer mogen ze geboren worden? <3 |
| | | Sean 56 Actief She may be sweet honey, but she's always ready to sting
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search vr 29 maa 2019 - 11:49 | |
| Ik zal wss vandaag of dit weekend het topic maken, heb het wat moeilijk gehad de laatste tijd, dus ben langzaam alles weer aan het bijwerken qua topic ^^ |
| | | Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search zo 7 apr 2019 - 14:14 | |
| |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search di 28 mei 2019 - 17:34 | |
| Jullie mogen de kittens op 1 of 2 moons zetten. Jullie mogen onderling beslissen welke leeftijd jullie willen. |
| | | Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search do 27 jun 2019 - 11:17 | |
| Van mij mogen de kittens naar 3 moons c:
Geef even een seintje als je vind dat het te snel gaat! |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search do 27 jun 2019 - 12:42 | |
| Oh en mochten de babies een topic willen met de echte papa Coyote, geef dan even een gil! Sorry dat ik er niet zo betrokken bij ben geweest so far, Coyote was niet zo actief |
| | | Bunny 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search do 27 jun 2019 - 18:55 | |
| Ik wil wel graag een topicje met Coyote!
Also sorry dat ik zo inactief was met dew : S |
| | | 12 269 Actief My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search za 21 dec 2019 - 13:05 | |
| Heyhoi
De kittens mogen naar 5/6 moons gaan (jullie mogen beslissen wat jullie willen onder elkaar) en als jullie voor de 6 gaan mogen ze aangemeld worden voor de volgende ceremonie! |
| | | Rebecca 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search di 31 dec 2019 - 15:18 | |
| Wat mij betreft vind ik het prima om ze naar 6 moons te doen en Apprentice te laten worden? |
| | | | Onderwerp: Re: Hot waters - Kitten search | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |