|
|
Sans 30 Actief
| |
| Onderwerp: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 0:59 | |
| Hey Y'all its me haha, en laat ik gelijk met de deur in huis vallen. Ik heb een nieuwe liefde gevonden in moodboards maken- en nu ik meer dan genoeg tijd heb heb ik besloten een shopje te openen. Ik hoop dat jullie het mooi vinden <3 Ik werk niet mer slotjes dus laat de aanvraagjes maar komen. - Voorbeelden:
Code: Naam kat:Uiterlijk:Persoonlijkheid:Clan:Plaatjes: (Hoeft niet perse ik zoek ze anders zelf)Extra:
xxx San |
|
| |
H 20 Actief The apocalypse
is canceled until I say so
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 7:06 | |
| Naam kat: Owlbate Uiterlijk: Bruine kater met bruine ogen Persoonlijkheid: Hij was sarcastisch begonnen, beetje zelf-deprimerend, onzeker. Maar hij kan zeer intelligent zijn en wilt nog steeds anderen helpen Clan: WindClan Plaatjes: x Extra: x
Naam kat: Timekit Uiterlijk: Zwartwitte kater met blauwgroene ogen Persoonlijkheid: Bazig, inteligent, hij is een sociopaat dus hij heeft geen/bijna geen emoties. Al doet hij wel altijd lief tegen volwassenen omdat hij goed is in acteren Clan: ShadowClan Plaatjes: x Extra: x
|
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 8:51 | |
| Naam kat: Wolfpaw Uiterlijk: grote, fluffy bruin-grijze tabby Persoonlijkheid: fel, grote mond, grootheidswaanzin, (zie voor betere beschrijving haar profiel -a-) Clan: Shadowclan Plaatjes: x Extra: als je iets met wolven of honden tanden erbij kan doen zou dat super gaaf zijn <3
Naam kat: Routnose Uiterlijk: bruin-dit gevlekte tabby (reference staat op profiel) Persoonlijkheid: zachtaardig, intelligent, introvert, laat makkelijk over zich heen lopen Clan: Windclan Plaatjes: x Extra: iets met bloemetjes zoals lavendel of Vergeet-me-nietjes is altijd leuk! <3
Super leuk dat je dit doet! Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Lianne 108 Actief Every wound will shape me
Every scar will build my throne!
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 10:04 | |
| Naam kat: Nettlekit Uiterlijk: Stormgrijze poes met amberkleurige ogen Persoonlijkheid: Onaardig en trots van buiten. Onzeker en ongelukkig van binnen. Clan: ThunderClan Plaatjes: x Extra: x Naam kat: Cobradusk Uiterlijk: Donkerbruine kater met groene ogen (broer van routnose<3) Persoonlijkheid: Ambities, trots en gecalculeerd. Een tikkeltje arrogant en loyaal aan zijn clan. Zal alles voor zijn clan doel, zelfs als het onmoraal en wreed zou zijn. Clan: RiverClan Plaatjes: x Extra: liever geen plaatjes van cobradusk zelf in de moodboard, ik ben nog niet helemaal uit over zijn design |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 10:22 | |
| |
|
| |
Sans 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 11:27 | |
| - Owlbate:
- Timekit:
Ik hoop dat het zo goed is <3 |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 11:43 | |
| Naam kat: Jim Uiterlijk: Zwarte, kortharige vacht met groene ogen Persoonlijkheid: lui, hoog begaafd, psychopaat, manipulatief, charismatisch, geen spijtgevoelens, wraakzuchtig... Clan: Bloodclan Plaatjes: Niet specifieke plaatjes maar je kan altijd op 'Jim Moriarty' zoeken c: Extra: x
Naam kat: Coyotepaw Uiterlijk: Flamepoint, kortharig, blauwe ogen Persoonlijkheid: Avontuurlijk, eigenwijs, vriendelijk, impulsief, bengeltje Clan: Riverclan Plaatjes: x Extra: x
Naam kat: Swallowflight Uiterlijk: Zwart, kortharig, blauwe ogen Persoonlijkheid: Rustig, einzelgänger, vriendelijk, humoristisch, intelligent, getraumatiseerd.. eh ja xd Clan: Thunderclan Plaatjes: x Extra: x
Naam kat: Maplepaw Uiterlijk: langharige, grijs met wit gevlekte kater met ijsblauwe ogen. Persoonlijkheid: Flirt, stoerdoenerij, onbeleefd, nieuwsgierig, brutaal, charmeur Clan: Thunderclan Plaatjes: Ook niet specifieke plaatjes maar je kan altijd op 'Alex Turner' zoeken. x3 Extra: x
<3
|
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 13:12 | |
| Naam kat: Glazeheart Uiterlijk: Bengaalse kat met bleekgroene ogen Persoonlijkheid: Speels, dommig, lief, vrolijk Clan: Thunderclan Plaatjes: (Hoeft niet perse ik zoek ze anders zelf) Extra: all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Sans 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} vr 1 maa 2019 - 14:37 | |
| - Wolfpaw:
- Routnose:
Als het te roze is ofzo geef maar een gil xD De rest komt vanavond ^^ Edit: - Nettlekit:
- Cobradusk:
|
|
| |
Raven/Dine 24 Actief Anderson, don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street.
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} za 2 maa 2019 - 9:58 | |
| Naam kat: Locked Uiterlijk: Een grijze kater met oranje oogjes Persoonlijkheid: Een gesloten kater met een sterk gevoel om anderen te beschermen. Dit doet hij deels door tegen ze te liegen of niet alles te vertellen. Hij heeft meer geheimen dan hij lief is en verandert langzaam in een psychopaat, doordat hij zijn gevoelens afsluit en alleen probeert te vertrouwen op zijn denkvermogen. Clan: Rogue Plaatjes: x Extra: Hij is geïnspireerd op Sherlock Naam kat: Laurelkit Uiterlijk: Zie profiel voor een duidelijkere omschrijving, maar ze is vooral te herkennen aan het feit dat ze één blauw en een bruin/gouden oog heeft. Persoonlijkheid: Sarcastisch, koppig, eigenwijs, is niet bang voor een discussie, haat momenteel de wereld en kan sommige hoofden niet meer zien. Brengt zichzelf vaak in de problemen, maar is eigenlijk verschrikkelijk autistisch en zoekt naar rust in haar hoofd. Clan: Windclan Plaatjes: x Extra: |
|
| |
San 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} za 2 maa 2019 - 21:21 | |
| - Icepaw:
- Jim:
morgen zal ik er weer een paar doen dus hou dit in de gaten<3 |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} zo 3 maa 2019 - 9:07 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} zo 3 maa 2019 - 10:35 | |
| Oh die van Jim is leuk! Thanks <3 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
San 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} zo 3 maa 2019 - 20:28 | |
| |
|
| |
Raven/Dine 24 Actief Anderson, don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street.
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} ma 4 maa 2019 - 8:17 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} ma 4 maa 2019 - 15:15 | |
| Naam kat: Burnetbliss Uiterlijk: Flame point met een licht rossige pels en blauwe ogen. Erg mooi gebouwd en fluffy Persoonlijkheid: Complex, hormonaal, defensief -> verbaal agressief, grote mond, pessimist, trots, beetje opportunist, erg slim, zelfhaat, loner, koppig Clan: Windclan Plaatjes: - Extra: Haar 'animal' is een burnet moth (maakt niet uit welk type haha) If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
San 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} ma 4 maa 2019 - 16:15 | |
| |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} za 9 maa 2019 - 7:11 | |
| Naam kat: Mudpuddle Uiterlijk: Bruine korte vacht, amberkleurige ogen, littekentje boven haar linkeroog Persoonlijkheid: Stil, verlegen, extreem loyaal, meer een denker dan een vechter, je wint haar vertrouwen heel moeilijk, praat weinig tot zelden over haar verleden. Een beetje een muurbloempje. Ze probeert socialer te worden. Clan: Riverclan Plaatjes: x Extra: x
Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogear | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit On the outside always looking in will I Ever be more than I've always been |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} do 19 sep 2019 - 18:21 | |
| »»»Bump Ik heb de laatste tijd weer veel zin om moodboards te maken vooral ook nu wat meer een oog heb gekregen voor sfeer ect. - en wil daarom dit shopje weer heropenen - voorbeeldtje:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: #Mood {Moodboard Shop} | |
| |
|
| |
|