Sans 30 Actief
| |
| Onderwerp: And exist as me di 26 feb 2019 - 20:51 | |
| De verantwoordelijkheid die warrior zijn met zich meebracht was groter dan de poes zich ooit had voor kunnen stellen. Ze had geen moment rust- en was altijd druk bezig met haar taken. Dat ze soms het gevoel had dat ze haarzelf uit het oog verloor. Daarom besloot ze om af en toe wat tijd voor haar zelf vrij te maken. En vandaag was dat een wandeling door het shadowclan bos. De kattin bewoog langzaam vooruit en nam haar hele omgeving in haar op, ze merkte dingen op die ze normaal niet eens had opgemerkt. Maar toen vulde een geur haar neusgaten, een vieze geur. Eentje die je van een paar kilometer als rook. Bloodclan, ze had een echte Elite kat maar een handvol paar keren in het echt gezien. Maar haar moeder had haar wijs gemaakt dat ze stuk voor stuk monsters waren. Iets wat door recent events ook wel gebleken was. Daarom was haar eerste gedachte om terug naar het kamp te gaan om hulp te halen. Echter was de poes jong; en erg nieuwsgierig. Dus liep ze er alleen op de geur af, totdat er een kat inzicht kwam. 'Jij hoort hier niet! Hoe durf je hier je rot kop te laten zien, verdwijn voordat ik de rest van mijn clan er bij haal!' sprak ze luid, terwijl ze haar snel kloppende hart probeerde te negeren.
Ruki only |
|