| Lianne's Afwezigheidstopic | |
|
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| |
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| |
| |
Lianne 115 Afwezig
| |
| |
| |
Lianne 115 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic ma 21 okt 2019 - 13:24 | |
| |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic ma 11 nov 2019 - 9:59 | |
| - Sabrefur schreef:
Deadline seizoen is weer begonnen, en we weten allemaal hoe stressvol ik dat de vorige keer ervoer. Goed, de deadlines zijn nog erg ver weg.. maar ik ben nu al hard er aan bezig dat kleine beetje mental sanity die ik bezit op pijl te houden voordat het écht zover is. Ik ga er vanuit dat deze keer ook weer lekker pittig gaat worden. Met maximale inzet, bittere tranen, slapeloze nachten en uiteindelijk een cijfer waar niemand echt gelukkig van wordt. Maar alas! Daar studeren we voor, right?
Tevens heb ik heel veel persoonlijke dingen die op de achtergrond spelen waardoor het lastig is om de kleine beetjes vrije tijd die ik heb te kunnen besteden aan warrior cats. Het gaat allemaal niet zo lekker meer. Ik spendeer meer tijd aan mijzelf zover krijgen dat ik ga posten dan dat ik het ook daadwerkelijk doe. Excuses voor de mensen die wachten op een response. Voorlopig gaat het mij nog niet lukken om te reageren, en ik kan niet zeggen wanneer dat wel weer het geval zal zijn.
Good luck, have fun en hopelijk tot snel! Hallo vrienden! Ik kom er net achter dat ik op 1 van mijn deadlines ook een nieuwe module begint. Mijn hele planning is hierdoor in de war en, verassing, nu heb ik NOG meer werk Fantastisch echt perfect, net wat ik nodig heb. Dit betekent dat ik ook in december mogelijk slecht tot niet bereikbaar ben, maar ik hoop tenminste tegen het einde van de maand weer beetje actief te worden. Zo niet dan wens ik jullie fijne feestdagen en tot volgend jaar.. - Lianne i _ g o t _ s o _ s i c k _ o f _ b e i n g _ o n _ m y _ o w nN E T T L E R O O Tn o w _ t h e _ d e v i l _ w o n t _ l e a v e _ m e _ a l o n e- ::
|
|
| |
Lianne 325 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lianne's Afwezigheidstopic za 25 jan 2020 - 20:00 | |
| Hallo daar! general kenobi!
Ik wilde even laten wat ik wat minder actief op Warrior Cats zal zijn. Dat is alles. Dat was mijn mededeling!
Geldt voornamelijk voor Blueflower en Nettlepaw, en Talon. En voor de kleintjes zoals Griffith, Neritepaw, Stormpaw, Greykit etc etc etc
Bedankt voor het begrip<3 from love i do come B L U E F L O W E R from love i do go |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| |
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| |
| |
Lianne 510 Afwezig
| |