| 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 | |
|
|
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 vr 1 maa 2019 - 21:06 | |
| Ik moet nog even kijken wat mijn rooster gaat worden van koor + met ouders overleggen. c: Dat rooster krijgen we als het goed is over ongeveer twee (?) weken te horen, dus dan kan ik het waarschijnlijk ook pas weten. (a) |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 vr 1 maa 2019 - 22:14 | |
| Ik weet zondag of ik mee kan gaan of niet :"D |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 za 2 maa 2019 - 8:47 | |
| Niels blijft thuis dus ik denk dat ik Liam bij hem laat als hij niet op het land aan het werk moet. Dus dan kom ik waarschijnlijk alleen c: . |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 za 9 maa 2019 - 22:21 | |
| Auto gaat hem niet worden, want ouders hebben blijkbaar een feest de 23exD. Verder ga ik dan naar mijn vriend zijn huis de 23e, dat is in Hengelo. Daar zijn eventueel 3 slaapplekken als het nodig mocht zijn. Zijn huis is zo'n 10 minuten lopen vanaf Hengelo station. |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 zo 10 maa 2019 - 18:36 | |
| Ik heb nog een slaapplek nodig moest ik meewillen^^ Dan lukt het, anders vrees ik van niet c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 zo 10 maa 2019 - 19:56 | |
| @zealspark een aantal mensen hadden al aangeboden zoals bijv Cynthia. Je kan beter een van die mensen aanspreken dan zo'n algemeen berichtje plaatsen ^^ |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 zo 10 maa 2019 - 23:02 | |
| ik moet me helaas afmelden : ( ik kan geen vrij krijgen van mn werk helaas :c |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 zo 10 maa 2019 - 23:18 | |
| Zet mij ook maar op misschien B) |
|
| |
Linn 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 12 maa 2019 - 15:35 | |
| Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn vader is de 22e jarig ipv de 24e en omdat dat op een vrijdag is komt iedereen zaterdag over de vloer :c
Misschien volgende keer! <3 |
|
| |
Freedje 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 12 maa 2019 - 17:16 | |
| Ik ben er net achtergekomen dat ik niet tot acht moet werken zoals eerst gedacht, maar tot één (ik had bij de verkeerde uren gekeken). Het enige waar ik dan mee zit, is dat het vanaf mij thuis anderhalf uur rijden is. Eer dat ik thuis ben en me een beetje heb opgefrist (en heb gegeten natuurlijk) is het ongeveer twee uur, half drie. Als ik dan aan zou komen, zou het pas rond vier uur zijn. Natuurlijk kan ik opteren bij mijn ouders of ik kan blijven slapen (als dat voor jullie een optie zou kunnen zijn), maar dan is het nog maar de vraag of dat zou kunnen (beschermende ouders soms wel en zo).
Maar mijn main question is dus: zou half vier of vier uur te laat zijn als ik dan nog kom opdagen? |
|
| |
StartellerEndless Hunting
Babs 353 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 12 maa 2019 - 17:58 | |
| De meet is gewoon bij mij thuis, dus je kan binnenzeilen wanneer je wilt Freedje! ^-^ |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 12 maa 2019 - 18:04 | |
| Zet mij maar op misschien! Ik moet heel even kijken wat ik doe met slapen/reizen/overnachten c: |
|
| |
Freedje 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 12 maa 2019 - 18:55 | |
| - Shroud • schreef:
- De meet is gewoon bij mij thuis, dus je kan binnenzeilen wanneer je wilt Freedje! ^-^
Waar zijn de slaapvoorzieningen en is blijven slapen een optie als ik om 4 uur zou komen? Ik moet namelijk twee uur rijden ipv anderhalf xD |
|
| |
Babs 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 12 maa 2019 - 19:49 | |
| Cynthia heeft 3 slaapplekken en hier zijn er ook nog een paar over geloof ik. Dus er zijn nog slaapplekken zat. |
|
| |
Freedje 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 wo 13 maa 2019 - 10:14 | |
| Zet mij maar op zeker! Ik neem wel wat slaapkleding mee zodat ik de nacht bij jullie kan doorbrengen als dat goed is voor jullie! Dan hoef ik niet twee uur heen en twee uur terug te rijden en heb ik wel iets aan de dag gehad (: |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 za 16 maa 2019 - 22:00 | |
| Ik kan helaas toch niet :c |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 di 19 maa 2019 - 23:56 | |
| Zet mij maar op zeker! Gooi je adres naar me toe Babs B) |
|
| |
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 wo 20 maa 2019 - 1:00 | |
| Ik mag ook op zeker! Heb al met Babs afgesproken dat ik daar dan ook zou mogen blijven slapen c: |
|
| |
<3 111 Actief I gave you a rare gift
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 do 21 maa 2019 - 13:13 | |
| Ik had 't al aan Babs doorgegeven, maar ik zet 't hier ook nog eventjes neer c: Ik zal zaterdag aanwezig zijn. Ik ben alleen tho, Walter kon niet vanwege veel schoolwerk en zondag ochtend moeten werken ^^. Also, onderstaande is mijn reisplanning, weet niet of er nog meer mensen over Utrecht reizen en mee willen komen c: - Spoiler:
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 do 21 maa 2019 - 21:22 | |
| - Quietstep schreef:
- Zet mij ook maar op misschien B)
ik kan op zeker ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 23/03/19 | |
| |
|
| |
|