We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Naam: daily talk Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ... forum Onderwerp:je kan er praten over vanalles Omschrijvinghet is een forum waar je voor alles (of toch bijna alles) terecht kan. het forum is ook voor alle leeftijden. Link: http://dailytalk.actieforum.com/ Eventuele banner/afbeelding: heb ik niet.
Laatst aangepast door Rosestem op wo 3 jul 2013 - 20:07; in totaal 5 keer bewerkt
even een mededeling. IWe zoeken nog 1 moderator, mensen die mee willden doen met de rpg van the hunger games, mensen die nog willen meedoen met de rpg van Back to Narnia, actieve leden, en mensen die nog eventueel willen meedoen met de schrijfwedstrijd voor dailytalk.
Het is niet de bedoeling dat je hier gaat lopen spammen. 1x per week mag je een update plaatsen, maar verder heb je geen toestemming om dubbel te posten. Gelieve dit dus ook niet meer te doen, tenzij je update.
Alle gebruikers hebben in het totaal 10788 We hebben 151 leden. ons nieuwste lid is Linnetje.
Nieuwe leden zijn nog altijd welkom.
Nog even een nieuwtje:
Op zaterdag 23 februari was ik jarig. Als beheerder van het forum zou ik dit graag willen vieren. Ik weet alleen nog niet hoe. Ideetjes zijn altijd welkom.
Hate
Member
Cat 705 Actief
CAT'S PROFILE Age: Ha! 18 months, you derpface! Gender: Rank:
Onderwerp: Re: daily talk zo 3 maa 2013 - 18:27
Mooie site! De categoriën ook erg leuk gedaan...
Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/