We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: {Arks babies} Legandary Lovers zo 17 feb 2019 - 14:12
+ night is young
and we're living
ARCANEWISH SEARCH
Een aantal jaar geleden heb ik kittens gezocht voor mijn geliefde Arcanewish. Ze stierf tijdens de geboorte en sinds dien is het grootste deel van de kits inactief gevallen. Nu ben ik van plan om dit nest weer actief te schoppen, eerst door te checken waar de originele kittens zijn en dan om eventueel nieuwe kinderen voor haar te zoeken die inactieve plaatsen over kunnen nemen. De kittens zullen op dit moment alweer 18 moons oud zijn en natuurlijk opgegroeid in ShadowClan.
Ik hoop dat de originele eigenaren (voornamelijk van de kittenaccounts) zich kunnen melden en door kunnen geven of ze nog iets met het account willen doen of dat ik die plaats in het nest open mag zetten voor een nieuw kind van Arkje. Als ik niets van de originele kittens hoor zal ik de plaats automatisch open zetten voor een aanmelding.
Nieuwe kits: Op dit moment staan de volgende kits op de account markt: - Acepaw - Cheetahkit
Deze twee mogen worden overgenomen, ondertussen zijn ze al warrior / oude apprentice. xx Daan