|
|
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 8:02 | |
| |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 8:24 | |
| Morningggg Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogear | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit On the outside always looking in will I Ever be more than I've always been |
|
| |
Chi 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 16:04 | |
| Zowp, Cinder is bijgepost c: Op naar de volgende~! |
|
| |
Frozen somewhere in time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 17:06 | |
| Iemand die me kan vertellen hoe de ganzenopdracht werkt?
En oh ik kan niet wachten totdat Moraine in "fase 3" komt en sommige tribekatten hun evil kant laten zien Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogear | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit On the outside always looking in will I Ever be more than I've always been |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| |
| |
Frozen somewhere in time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 18:05 | |
| Tbh, dit was ik terwijl ik wachtte op de ceremonie - Spoiler:
Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogear | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit On the outside always looking in will I Ever be more than I've always been |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 18:49 | |
| Hè hè nog eens een avondje tijd om te posten.. over een uurtje dan want ik moet eerst werken aan mijn verhaal xD Mensen die nog topics zoeken: de link onderaan mijn OS is heel belangrijk |
|
| |
Frozen somewhere in time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 21:05 | |
| *stalkt iedereen met behulp van “Who Is Online?”* Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogear | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit On the outside always looking in will I Ever be more than I've always been |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 21:43 | |
| |
|
| |
Freedje 32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 21:48 | |
| - Pantherclaw schreef:
- Zo, nu nog een Clan~
Oeh Panther ziet er nice uit ;3 |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 21:49 | |
| - Tigerkit- schreef:
- Pantherclaw schreef:
- Zo, nu nog een Clan~
Oeh Panther ziet er nice uit ;3 Thanks! Ga mss alleen nog de sig veranderen |
|
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 21:54 | |
| Oehh hij is scary c:
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
|
|
| |
Freedje 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 22:02 | |
| Dat topic tussen Settled en Viper is nu al leuk xDD Viper is zo leuk om te bespelen |
|
| |
Renske 471 Actief She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.
-- I've never seen sparks so pretty.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 22:05 | |
| Omg Freedje kan je minder snel reageren. Elke keer als ik een topic bijwerk komen er twee bij xD
Haha en ja Viper x Settled is nu al leuk, ik weet al wat ik ongeveer ga reageren ^^ WREN she has been through hell so believe me when I say fear her when she looks into a fire and smiles
|
|
| |
Freedje 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 22:10 | |
| - Wren • schreef:
- Omg Freedje kan je minder snel reageren. Elke keer als ik een topic bijwerk komen er twee bij xD
Haha en ja Viper x Settled is nu al leuk, ik weet al wat ik ongeveer ga reageren ^^ Haha ik heb net de laatste post gemaakt want ik ben op We hebben gewoon te veel topics xDD |
|
| |
Renske 471 Actief She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 22:16 | |
| - Coldstreak schreef:
- Wren • schreef:
- Omg Freedje kan je minder snel reageren. Elke keer als ik een topic bijwerk komen er twee bij xD
Haha en ja Viper x Settled is nu al leuk, ik weet al wat ik ongeveer ga reageren ^^ Haha ik heb net de laatste post gemaakt want ik ben op We hebben gewoon te veel topics xDD Dat is zeker waar xD WREN she has been through hell so believe me when I say fear her when she looks into a fire and smiles
|
|
| |
Freedje 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 22:18 | |
| - Wren • schreef:
- Coldstreak schreef:
- Wren • schreef:
Haha en ja Viper x Settled is nu al leuk, ik weet al wat ik ongeveer ga reageren ^^ Haha ik heb net de laatste post gemaakt want ik ben op We hebben gewoon te veel topics xDD Dat is zeker waar xD Maar wel leuk toch<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 maa 2019 - 22:19 | |
| - Coldstreak schreef:
- Wren • schreef:
- Coldstreak schreef:
- Wren • schreef:
Haha en ja Viper x Settled is nu al leuk, ik weet al wat ik ongeveer ga reageren ^^ Haha ik heb net de laatste post gemaakt want ik ben op We hebben gewoon te veel topics xDD Dat is zeker waar xD Maar wel leuk toch<3 Jaaa <3 WREN she has been through hell so believe me when I say fear her when she looks into a fire and smiles
|
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| |
| |
Daniëlle 58 Actief No scorching sun or freezing cold
Will stop me on my journey
If you will promise me your heart
And love me for eternity
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 maa 2019 - 8:19 | |
| Morning! Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogpaw | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit So never mind the darkness We still can find a way 'Cause nothin' lasts forever Even cold November rain ⇝ Heart Chart |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|