|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 maa 2019 - 9:07 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Dodo 29 Actief Angels would damn themselves for me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 maa 2019 - 11:32 | |
| is er iemand die een snelle ava voor mesperyian wilt maken? :3 |
|
| |
Renske 628 Actief You glow differently when you're actually happy
| CAT'S PROFILEAge: 38 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior (?) Warrior |
| |
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 maa 2019 - 15:12 | |
| - Zealspark schreef:
- Futuresong schreef:
- Zealspark schreef:
- Goooodmorning all! C: Ik ben eventjes heel happy.
Enkel zeals nieuwe setje vind ik niet oké, dus dat ga ik wss weeral veranderen xD Hey, hoe ging je wedstrijd?? Zag wat op facebook! Heyhey^^ was op stal sorry xD
Goedgoed!^^ mijn jonge van 3j liep netjes de 80cm rond en dat Domingo 90cm en de meter meegedaan. Had enkel een balk in de meter omdat ik Mn parcours vergeten was en te laat afdraaide :’)... maar hij sprong heel goed! We gaan in de week naar Azelhof in lier (weet niet of je dat weet zijn?) en daar de 1m10 meerijden. En do komt nog een nieuw paard aan voor mij, 5 jarige merrie c: drukdruk dus xD Inderdaad super druk zeg!!! Maar wel heeeel tof! Mijn nieuwe projectje wordt waarschijnlijk toch wel verkocht, is beter voor hem maarja : ( Binnenkort maar eens starten met ejgen powny |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 maa 2019 - 20:21 | |
| - Futuresong schreef:
- Zealspark schreef:
- Futuresong schreef:
- Zealspark schreef:
Enkel zeals nieuwe setje vind ik niet oké, dus dat ga ik wss weeral veranderen xD Hey, hoe ging je wedstrijd?? Zag wat op facebook! Heyhey^^ was op stal sorry xD
Goedgoed!^^ mijn jonge van 3j liep netjes de 80cm rond en dat Domingo 90cm en de meter meegedaan. Had enkel een balk in de meter omdat ik Mn parcours vergeten was en te laat afdraaide :’)... maar hij sprong heel goed! We gaan in de week naar Azelhof in lier (weet niet of je dat weet zijn?) en daar de 1m10 meerijden. En do komt nog een nieuw paard aan voor mij, 5 jarige merrie c: drukdruk dus xD Inderdaad super druk zeg!!! Maar wel heeeel tof! Mijn nieuwe projectje wordt waarschijnlijk toch wel verkocht, is beter voor hem maarja : ( Binnenkort maar eens starten met ejgen powny Oh das jammer!... Maar wel leuk dat je dan aan de slag kan met je eigen pony (: sprong je daar ook al niet 90/1m mee?? Vandaag Irka getest en als alles goed is komt ze op 1 april naar ons c: We were together.... I forgot the rest |
|
| |
StartellerEndless Hunting
Babs 353 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2019 - 8:24 | |
| Goedemorgen!! Morning squad, where you at? |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 maa 2019 - 20:29 | |
| - Littlestream schreef:
- Futuresong schreef:
- Zealspark schreef:
- Futuresong schreef:
- Zealspark schreef:
Goedgoed!^^ mijn jonge van 3j liep netjes de 80cm rond en dat Domingo 90cm en de meter meegedaan. Had enkel een balk in de meter omdat ik Mn parcours vergeten was en te laat afdraaide :’)... maar hij sprong heel goed! We gaan in de week naar Azelhof in lier (weet niet of je dat weet zijn?) en daar de 1m10 meerijden. En do komt nog een nieuw paard aan voor mij, 5 jarige merrie c: drukdruk dus xD Inderdaad super druk zeg!!! Maar wel heeeel tof! Mijn nieuwe projectje wordt waarschijnlijk toch wel verkocht, is beter voor hem maarja : ( Binnenkort maar eens starten met ejgen powny Oh das jammer!... Maar wel leuk dat je dan aan de slag kan met je eigen pony (: sprong je daar ook al niet 90/1m mee?? Vandaag Irka getest en als alles goed is komt ze op 1 april naar ons c: Jawel maar heb alleen nog maar op staldagen gesprongen geen officiele wedstrijden ;w; Dus spannend! |
|
| |
Freedje 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2019 - 7:44 | |
| Eindelijk eens drie dagen tijd om uit te rusten en te posten... ik lag gisteren al om kwart voor elf in bed omg xD |
|
| |
| |
| |
| |
Freedje 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2019 - 9:57 | |
| |
|
| |
12 269 Actief My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 16 maa 2019 - 10:48 | |
| Goedemorgen~ WITH BRITTLE BONES AND A LIONHEART
|
|
| |
Freedje 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 maa 2019 - 7:39 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |