|
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 13:16 | |
| Ik downloadde net een nieuw tekenprogramma, waarmee dat ik wil oefenen dus vraag maar een tekening aan! Voorbeeldjes: Voorbeelden kunnen op mijn deviantart accountje gevonden worden: linkLijstje dat je moet invullen: Tekening die je wilt of beschrijving: mens of dier: schaduw of geen schaduw: extra: Slots: 1) 2) 3) 4) post away~ |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 13:30 | |
| Mttmmt hier!
Tekening die je wilt of beschrijving: Een tekening van Suntail... mens of dier: Dier schaduw of geen schaduw: doe maar met schaduw extra: maak er iets moois van he! |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 13:31 | |
| Yaay eerste persoontje 8D Kan je nog een foto'tje van suntail sturen? :3 En tis de eerste keer dat ik met paint tool sai teken, dus oefenen heuwr :'D |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 13:36 | |
| Op beide tekeningen de oranje poes... Het zijn maar tekeningen, maar ok... Verder kun je nog op haar profiel hier op WC kijken... |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 13:37 | |
| Oke! ik begin er straks aan, nu ga ik eerst cupcakes versieren |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 13:38 | |
| oeh! Lekker! Ik krijg er honger van (maar heb net nog boerenkool met braadworst gehad ) |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 14:47 | |
| Tekening die je wilt of beschrijving: Blacksoul ide over een dood lichaam staat mens of dier: dier (kat ) schaduw of geen schaduw: schaduw extra: Blacksoul is helemaal zwart, en heeft een oog dat bijna blind is |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 16:11 | |
| Oke Blacksoul, eerst zal ik Suntail de hare doen en daarna begin ik aan de jouwe! |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 19:53 | |
| Leuk dat je dit doet! Ik wil ook graag een aanvraagje doen.
Tekening die je wilt of beschrijving: Frost is een langharige, witte kater met rode ogen en hij is evil. mens of dier: Dier (Kater) schaduw of geen schaduw: Graag! extra: Maak er iets moois van!
|
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! zo 30 okt 2011 - 20:04 | |
| Oke :3 Het 4e slot hou ik even dicht voor een tekening voor mijzelf te maken. Ik zal deze post updaten zodra ze klaar zijn! |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! za 5 nov 2011 - 0:06 | |
| Tekning die je wil of beschrijving: Thunderkit die een konijn heeft gevangen. En laat zien aan haar broertje, graykit. Mens of dier: Dier, katten, en Thunderkit: poes Graykit: Kater Schaduw: Ja Extra:Thunderkit heeft een soort van donder partroon maar wel grijs achtig. En graykit die is gewoon grijs met een beetje wit.
Dankjewel!!!
|
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! ma 7 nov 2011 - 20:21 | |
| Ik wil niet opdringerig doen maar... Ben je eigenlijk al begonnen? En Perishpaw, de slots zijn DICHT. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! ma 7 nov 2011 - 20:31 | |
| Sorry nog niet, ik heb het plots in één wip heel druk met school (Mevrouw van Latijn heeft allemaal vocabularium toetsjes in gepland van elk 60 woorden om te leren x-x) |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! ma 7 nov 2011 - 20:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Laura's tekeningen! | |
| |
|
| |