We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: [TS] Ready as I'll ever be!! ma 4 feb 2019 - 14:20
Het werd eens tijd dat ik dit topic liet verschijnen. Ik wil namelijk een aantal topic met onderstaande katten. De topics kunnen altijd leiden tot een plot of een verhaallijn (ik ga mee met de flow van de rpg). Ook mag je in dit topic zelf een voorstel geven i.v.m. plots waar we naartoe kunnen werken. Ik sta open om te brainstormen!!
Lizardpath Windclan Medicine cat - Female - 36 moons
Lizardpath is de medicine cat van Windclan. Ze is een gerespecteerde poes in de clan, zoals elke medicine cat wordt gespecteerd in zijn of haar clan. Ze staat open voor topics met katten van alle leeftijden. Plots? Hier staat ze voor open!
Tallfright Thunderclan warrior - Male - 34 moons
Dit is de zoon van Sinclaw. Hij is als een kitten naar Shadowclan gebracht omdat Silverstar zijn vader bleek te zijn. Hij is van jongs af aan stiekem getraind geweest door Sinclaw. Hij staat open met topics van verschillende leeftijden. Plots? Hij staat beperkt open voor plots.
Merlinkit-paw Windclan kitten/apprentice - Male - 11 moons
Deze jonge kater is een echte avonturier en een goede vriend van de meeste kittens. Hij zal zijn vrienden beschermen en het voor hen opnemen. Zijn vriendschap gaat zover dat hij wel eens de schuld op zichzelf steekt om een ander te beschermen. Zij opvoeding is zéér strikt. Zijn ouders zijn Rapterecho (ded) en Northdrift. Hij staat open voor topics met alle leeftijden. Momenteel is hij nog een kitten wegens een erge ziekte, maar wordt apprentice tijdens de volgende ceremonie. Hij kan dus vrienden hebben, goede kennissen bij de kittens én apprentices (aangezien hij 11MOONS is). Plots? Hij staat helemaal open voor plots!
Dit is de dochter van Smokebreath en Hailstorm. Ze is een nieuwsgierige en heel aanwezige kitten door haar fluffyness. Ze wordt binnenkort apprentice. Ze staat open voor topics met alle leeftijden. Plots? ZEKER WELKOM!
Plotting? Dit kan gaan over grote plots, maar ook kleine/korte plots zijn welkom. Laat die creativiteit maar borrelen. In de rpg kunnen deze plots ook naar boven komen, zonder dat er op voorhand iets over gezegd wordt. Je mag hier plots aangeven of me contacteren via Discord!
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
:.:
:- Art -:
By Flo <'3
By Inge #Secret Santa 2016-2017
Brittlepaw
Member
12 269 Actief My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!
Onderwerp: Re: [TS] Ready as I'll ever be!! do 7 feb 2019 - 16:24
Crowcall x Lizardpath en/of Homepaw x Merlinkit?
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: [TS] Ready as I'll ever be!! za 9 feb 2019 - 10:28
Is goed! Zou jij kunnen maken?
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Lizardpath
Member