|
Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:12 | |
| Nou, zoals sommigen misschien wel weten hebben Ashcloud en Sandspots een relatie, en is deze relatie verboden en geheim. Nou, we willen eigenlijk een einde maken aan hun mooie, zorgeloze sprookje en roet in het eten gaan gooien.
Wat zoeken we dus? Een shadowclan kat die erachter komt dat hun medicine cat apprentice een relatie heeft en deze dus verraden. Wat we in ieder geval in deze kat zoeken *ABN *Moet uit Shadowclan zijn *Moet genadeloos klikken en eigenlijk een beetje walging hebben voor die hele relatie
Geïnteresseerden: - - - -
Gevolgen: *Ashcloud zal afstappen als medicine cat apprentice(Hij moet wel) *Hij zal niet meer zo gerespecteerd worden door de clan(Dit zal tenminste wel moeten) ~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~ ~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~ [/size] |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:15 | |
| plakt er een bepaalde leeftijd op ? (; |
|
| |
Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:17 | |
| Het liefste een warrior ^^ ~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~ ~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~ [/size] |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:20 | |
| aah anders wou ik wildkit wel inschakelen als onschuldige klikspaan XD |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:21 | |
| soulheart volgt dit gesprekje heeeeeeeel zorgvuldig. ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:21 | |
| Tigerwing wil wel, met zijn realtie gaat het ook heel slecht.. |
|
| |
Wazzy 103 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 21:51 | |
| Redeye zou evt. wel willen, alis ze Rogue, ze was vroeger SC en ik zit heel erg te dubben of ik haar echt Rogue wil houden xD Ze kan het zien ofzo en Brokenstar vertellen om een beetje in betere aard te komen bij haar vorige clan. I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! vr 28 okt 2011 - 22:54 | |
| Ik heb Reedfeather. Hij mag dan wel bang zijn voor poezen, maar hij houdt ook van eerlijkheid en het liefst volgt hij de warrior code. En anders Nightmoon, maar die heeft nog niet echt een karakter. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Klikspaan! | |
| |
|
| |
|