We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik zoek iemand die een poes heeft die Skykit (het bastaard kind van Leopardfur) wil adopteren. Ik heb de verhaallijn al uitgewerkt, ben hem nu aan het schrijven en zal snel worden gepost, om het allemaal simple uit te leggen zal ik het zo doen. > Dreamheart.
Leopardfur was zwanger geraakt door een BloodClan kater niet lang voor haar dood, hij had zich voor gedaan als en ander en ze werd verliefd. Helaas kwam ze pas te laat achter zijn echte identiteit. Ze was toen weken 'ziek' en weg, in die tijd was ze zwanger van Skykit. Haar vriendin had hem overgenomen zodat Leopardfur snel verder kon met haar dingen.
Na de dood van Leopardfur heeft de andere poes Skykit goed opgevoed; he is lief, sterk and nobel, ik zoek nu dus iemand die de poes wil spelen.
Ook zoek ik nog andere katten voor een verhaallijn.
- Vader van Skykit > Otis
BFF van Otis > Blacksoul
De vader zat in BloodClan en ik zou het geweldig vinden als hij op een dag Skykit komt 'claimen'. Als iemand wil mag je ook gewoon een account maken voor hem en dan kunnen we hem ook vermoorden als hij Skykit mee probeerd te nemen.
- Beste Vriend van Skykit
Altijd gezellig toch? Dan heeft Skykit ook iemand om tegen te praten als hij zich alleen voelt of als hij zich bang voelt in plaats van dat hij alleen maar naar zijn moeder gaat.
- Half-broers/zussen
Misschien kunnen deze heel gemeen tegen hem doen omdat ze weten dat hij niet de kitten van hun moeder was maar een bastaard kind van Leopardfur.
Of ze kunnen juist erg lief zijn tegen hem omdat hij zich soms voelts alsof hij er niet echt bij hoort. Dat hij nergens thuis is. Niet bij Dreamheart of de andere kittens van Leopardfur die ze met ... had.
Dreamheart zou evt. de pleeg moeder wel willen zijn Ze heeft kittens maar ik weet niet of hun dan half broertjes/zusjes willen zijn. en haar kittens zijn iets van anderhalve maan
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home
Nee het mag ook niet. Gewoon helemaal niet. Ook niet in een verhaaltje ofzow. I'm sorry Dean.
Heb hem al gepingt
All my life I've been good, but now, Whoaaa... I'm thinking What The Hell, All I want is to mess around, And I don't really care about, If you love me, If you hate me, You can't save me..
Even. Nightpaw gaat niet gemeen tegen hem doen D: Want dat ligt niet in haar aard. Maybe dat ze hem juist een beetje wil helpen etc. omdat ze zelf ook haar problemen heeft enzo.
All my life I've been good, but now, Whoaaa... I'm thinking What The Hell, All I want is to mess around, And I don't really care about, If you love me, If you hate me, You can't save me..