|
|
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 do 31 jan 2019 - 17:35 | |
| Lmao nog net voor de deadline Zet mij maar op de lijst ^^
|
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 do 31 jan 2019 - 20:08 | |
| Oh kan ik nog meedoen? :O |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 do 31 jan 2019 - 21:07 | |
| Je mag mij op de reserve lijst zetten !! |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 vr 1 feb 2019 - 13:48 | |
| Jullie staan op de lijst!
Dat betekent dat aanmeldingen vanaf nu gesloten zijn!
Gelieve ten laatste op 7 februari je schets naar mij door te sturen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 do 7 feb 2019 - 11:33 | |
| REMINDER Vandaag is de laatste dag om je schets in te sturen! |
|
| |
Bunny 170 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 17 moons // AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Warrior |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 vr 8 feb 2019 - 15:24 | |
| Wie zijn schets nog niet naar mij gestuurd heeft kan dat vandaag nog doen! Als ik hem morgen niet heb dan gaan we zonder jou verder. Dat betekent dus dat ik de schetsen morgen zal uitdelen c:
(als je nu geen tijd hebt om de schets te maken maar wel aan de volgende fasen mee wil doen, contacteer me dan even en dan schakel ik een reserve in!) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 za 9 feb 2019 - 18:35 | |
| Alle schetsen zijn uitgedeeld!
Yanthe en Loïs, jullie heb ik er jammer genoeg vantussenuit moeten halen.
Ik zal de deadline verlengen tot volgende week zondag, 17 februari! Vergeet dus niet tegen dan je line-art in te sturen. Ik zal doorheen de week reminders plaatsen dit keer ; ) |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 wo 13 feb 2019 - 20:59 | |
| Vriendelijke reminder om voor zondagavond 17/02 je line-art naar mij te sturen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 ma 18 feb 2019 - 18:42 | |
| De line-arts zijn uitgedeeld! De volgende fase is om ze in te kleuren met vlakke kleuren, dus nog geen schaduwen en zo.
De deadline staat op zondagavond 24 februari en de ingekleurde tekeningen zullen volgende week maandag uitgedeeld worden voor de finishing touches! (aka schaduwen en andere fancy dingen naar keuze) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 vr 22 feb 2019 - 16:22 | |
| Friendly reminder om je ingekleurde tekening naar mij door te sturen voor zondagavond! c:
Dat mag in een PNG of in een psd als je dat kan! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 ma 25 feb 2019 - 13:29 | |
| De laatste ronde van de art swap is begonnen! Ik heb de tekeningen doorgestuurd om af te werken. Dit is dus voornamelijk shading maar ook andere dingen die je graag doet om een tekening af te werken (bv. gekleurde lijntjes, effectjes, idk)
De deadline is opnieuw zondagavond al is dat iets soepeler deze keer omdat er niemand na je komt. In de loop van volgende week zal ik dan de grote reveal doen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 ma 4 maa 2019 - 19:30 | |
| DE REVEAL (deel 1/7)01- De vier fasen:
- Schets:
Waz
- Line-art:
Kip
- Color:
Babs
- Shading:
Anouk
02- De vier fasen:
- Schets:
Jamie
- Line-art:
Cynthia
- Color:
Bo
- Shading:
Bunny
Ik zal elke dag van deze week 2 reveals doen, zodat we op het einde alle veertien afbeeldingen hebben! Als je hem nog niet doorgestuurd hebt, vergeet dat dan niet te doen <3 Edit: btw, de titeltjes "schets:" etc boven de afbeeldingen zijn spoilers! Als je erop klikt zie je wie m gemaakt heeft. (zo kan je eerst raden als je wil ; ) ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 di 5 maa 2019 - 19:21 | |
| DE REVEAL (deel 2/7)03- De vier fasen:
- Schets:
Nynke
- Line-art:
Bunny
- Color:
Beer
- Shading:
Babs
04- De vier fasen:
- Schets:
Marlie
- Line-art:
Anouk
- Color:
Rebecca
- Shading:
Cynthia
Ik zal elke dag van deze week 2 reveals doen, zodat we op het einde alle veertien afbeeldingen hebben! Als je hem nog niet doorgestuurd hebt, vergeet dat dan niet te doen <3 btw, de titeltjes "schets:" etc boven de afbeeldingen zijn spoilers! Als je erop klikt zie je wie m gemaakt heeft. (zo kan je eerst raden als je wil ; ) ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 wo 6 maa 2019 - 20:41 | |
| DE REVEAL (deel 3/7)05- De vier fasen:
- Schets:
Kip
- Line-art:
Waz
- Color:
Bunny
- Shading:
Femke
06- De vier fasen:
- Schets:
Rebecca
- Line-art:
Bunny
- Color:
Cynthia
- Shading:
Jamie
Ik zal elke dag van deze week 2 reveals doen, zodat we op het einde alle veertien afbeeldingen hebben! Als je hem nog niet doorgestuurd hebt, vergeet dat dan niet te doen <3 btw, de titeltjes "schets:" etc boven de afbeeldingen zijn spoilers! Als je erop klikt zie je wie m gemaakt heeft. (zo kan je eerst raden als je wil ; ) ) |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 do 7 maa 2019 - 20:28 | |
| DE REVEAL (deel 4/7)07- De vier fasen:
- Schets:
Bo2
- Line-art:
Bo
- Color:
Femke
- Shading:
Marlie
08- De vier fasen:
- Schets:
Floriske
- Line-art:
Beer
- Color:
Marlie
- Shading:
Bo2
|
| |
Bunny 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 vr 8 maa 2019 - 21:18 | |
| DE REVEAL (deel 5/7)09- De vier fasen:
- Schets:
Bunny
- Line-art:
Femke
- Color:
Jamie
- Shading:
Kip
10- De vier fasen:
- Schets:
Cynthia
- Line-art:
Jamie
- Color:
Kip
- Shading:
Beer
|
| |
Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 za 9 maa 2019 - 20:53 | |
| DE REVEAL (deel 6/7)11- De vier fasen:
- Schets:
Babs
- Line-art:
Bunny
- Color:
Floriske
- Shading:
Nynke
12- De vier fasen:
- Schets:
Beer
- Line-art:
Floriske
- Color:
Nynke
- Shading:
Waz
|
| |
Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 ma 11 maa 2019 - 19:57 | |
| DE REVEAL (deel 7/7)13- De vier fasen:
- Schets:
Femke
- Line-art:
Nynke
- Color:
Anouk
- Shading:
Bo
14- De vier fasen:
- Schets:
Anouk
- Line-art:
Babs
- Color:
Waz
- Shading:
Floriske
En daarmee is Art Swap 2019 afgerond! Het was heel fun en de resultaten zijn echt prachtig <3 Hier is de spreadsheet voor als je daarin geïnteresseerd bent en hier is een mooi overzicht van alle prachtige eindresultaten! btw, de titeltjes "schets:" etc boven de afbeeldingen zijn spoilers! Als je erop klikt zie je wie m gemaakt heeft. (zo kan je eerst raden als je wil ; ) ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Art Swap 2019 | |
| |
|
| |
|