We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Time for topics ma 4 feb 2019 - 19:17
@Rout Coyote en Sky hebben we basically al. Wilde je ook nog Rout en Tourmaline? @Laurel Zou jij anders kunnen maken? Ik heb nog een redelijke backlog weg te werken :'D
Onderwerp: Re: Time for topics di 16 apr 2019 - 19:23
Firedance x Coldstreak/Cherrypaw Kinkajoupaw x Breezespring/Blackkit/Loudkit/Dragonpaw/Viperpaw Tourmalinegaze x Crowfur Moonpaw x Blizzardpaw/Tigerkit Runeshade x Coldstreak/Cherrypaw/Breezespring/Crowfur
(die met de / ertussen betekent dat je kunt kiezen of je die wilt combineren of één van die accs wilt. Je mag uiteraard ook één van de anderen combineren zoals bv Moonpaw x Dragonpaw of zo. Die wat ik bij jouw accounts heb gezet, zijn van dezelfde Clans, maar mag dus gemixt worden en je kunt zelf kiezen hoe veel je wilt hebben)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Time for topics di 16 apr 2019 - 21:59
Zullen we r 2 doen? Met Firedance en Kinkajou dan. Maakt mij persoonlijk nie super veel uit met wie, gezien ik met beide toch wel wat kan verzinnen. Kan ik een topic maken en jij?
Onderwerp: Re: Time for topics di 16 apr 2019 - 22:56
Firedance schreef:
Zullen we r 2 doen? Met Firedance en Kinkajou dan. Maakt mij persoonlijk nie super veel uit met wie, gezien ik met beide toch wel wat kan verzinnen. Kan ik een topic maken en jij?
Fire x Cold (maak jij die?) en Dragon x Kinka (maak ik die?)?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Time for topics zo 6 okt 2019 - 15:36
Sorry voor de mega inactivity, maar Firedance, Skyteller, Peak en Taigapaw zijn nu even de keuzes die gemaakt kunnen worden en ik drop alles wat niet storyline was en al open was :’D