~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dreamheart
StarClan
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 10:10

oke, laten we dit maar snel doen, ben ik er van af (vind het niet leuk Sad )

Weg:

Morningpaw
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Thunderclan
Morningpaw is ingewikkeld, ze is de grote bitch van Thunderclan, maar onder haar harde schild schuilt eigenlijk angst. Haar moeder is Redfur, haar vader overleden. Haar broertje Lostpaw veracht ze en haar zusje Moonpaw wil ze niet anders als omlaag halen. Veder tja.. Ik heb haar karakter nooit helemaal uitgewerkt. Ze is wel een schatje, dus ik wil dat ze een goede eigenaar krijg. Smile Verder had ik als haar Warrior naam Morningfrost.

Sorrow:
Clan: was Riverclan is Bloodclan
Tja.. Zonde dat ik haar nu al weg moet doen, ik had gehoopt in de loop van de tijd wat inspiratie met haar te krijgen. Maar dat mocht hellaas niet zo zijn. Ze heeft nog maar een topic met Escada, die haar dan ook naar Bloodclan zal brengen. Ze is dus nog vrij om te bewerken naar je eigen zin. Haar vroegere naam was Sorrowsong maar dat heeft ze zelf naar Sorrow veranderd.

Icy:
Clan: Bloodclan
Wat kan ik er over zeggen, ik had haar samen met mijn vriendin Whiterose overgenomen, maar geen van ons heeft echt inspiratie voor haar. Ik vind het zonde om haar weg te doen, maar haar inactief laten worden kan ik niet over mijn hart verkrijgen, ze heeft een partner (Lionheart) en kits. Ze kan heel erg lief zijn. Is heel zachtaardig, en draait niet gauw vijandig uit. Ze straalt zelfvertrouwen uit en brengt dit meestal ook op de andere katten uit, zodat die haar mogen. Meestal lukt dit ook wel, en raakt ze er goed bevriend mee. Ze vecht alleen als het echt moet.

Brokenpaw
Clan: Skyclan
Tja, mijn schatje, ik heb haar al eerder op acc markt gezet, maar haar uiteindelijk terug gevraagd, maar nu ben ik er klaar voor. Ik hou ongelovelijk veel van haar, maar ze verdient een beter iemand. Ze heeft een klein vriendengroepje binnen Skyclan wat ze zo ongeveer domineerd met: Crowpaw, Dovepaw, Oddpaw en Silentpaw. Verder geen familie dit kan dus nog komen. Wel is ze uitgehuwelijkt aan Snowkit! DIT MOET BLIJVEN!! Verder is Brokenpaw's mentor Silverfang. Ook had ik eigenlijk als haar Warrior naam Brokenwisper, maar dit mag nog vrij veranderd worden.

Marshkit
Clan: Windclan
Dit account is van een vriendin van mij, ze heeft geen idee hoe ze moet RPG-en en heeft uiteindelijk besloten het ook niet te willen leren, ze laat Marshkit aan mij over maar ik heb het al druk en heb geen idee hoe ik haar ooit moet spelen dus zal ze weggaan. De kitten is geboren zonder rechtervoorpoot en aan haar rechteroog slechtziend. Haar moeder is Buttercup en haar vader onbekend. Verder kan haar hele karakter dus nog uitgewerkt worden. Haar Warrior/Elder naam is wel al bedacht, dat word Marshmellow. Er kan niet echt iets anders dus Razz

Cheza
Clan: Rogue
Cheza, tja, een verhaal apart, origineel gemaakt voor Snowlight's verhaallijn maar sinds die inactief loopt en ik compleet geen idee heb hoe ik Cheza moet spelen heb ik dus nogmaals besloten te kijken wie haar over wil nemen, haar geweldige Zuster Escada heeft hun ouders en broers en zussen vermoord voor Cheza's ogen. Cheza is ze alleen vergeten. Eigenlijk wou ik Cheza dood laten gaan, maar misschien dat als iemand haar nu wil overnemen ze actief word :3
Tja, zoals ik al zei Cheza is een verhaal apart. Ze is heel zorgzaam maar tegerlijkertijd ook vel en aggresief. Ze heeft geen problemen met de clans maar blijft toch het liefst voor altijd alleen. Ze is een vechter en is niet bang aan te vallen als het moet. Dit is haar laatste kans anders zal ze dood gaan, en dat is eigenlijk, tja jammer want het is best een schat.

Verhaaltjes:

Verder om mijn overige accounts dus actiever te maken meld ik (whoo jat ik dit nou van Babs xD )
dat even, dit zijn mijn accounts waar ik wel een topic mee wil. Wil je een topic met een van deze account, pm dan Dreamheart:

Dreamheart
Clan: Riverclan
Status: In Nursery

Dangerdance
Geslacht: Mannelijk
Clan: Skyclan
Status: Traint Silentpaw

Redeye
Clan: Was Shadowclan is Rogue
Status: binnenkort zwanger van tweede nestje,
traint nu nog Graykit.

Butterbell
Clan: Riverclan
Status: sowieso happy

Angelvoice
Clan: Windclan
Status: moet nog even op haar inkomen dus kan flutpost worden
XOXO

Mensen beslissen niet mee, Familie en partners/vrienden van mijn accounts moeten er maar op vertrouwen dat ik de juiste kies.

Laatst aangepast door Dreamheart op za 19 nov 2011 - 15:37; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 10:19

Redfur wil graag neebeslissen over Morningpaw, ze is tenslotte de moeder Smile

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Blacksoul1
Snowcrystal
Member
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 12:03

Maar dan zouden Lost en Moonpaw ook mee moeten kunnen beslissen(Moonpaw)

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Vg7cih
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 12:14

Lostpaw staat ook op de accountmarkt Wink
maar ik zal er rekening mee houden als ik 'm weggeef ^^.
Dreamheart
StarClan
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 13:00

Zo, hij is nu af dus wie wil kan reageren Smile

(heb het er bij gezet dat Moon, Lost en Red mogen meebeslissen)

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
soulheart
Member
315

CAT'S PROFILE
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 15:35

zou ik alsjeblieft Icy mogen?
hoor het graag!

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Darkcatbywolfminori2

Devildance
Member
91

CAT'S PROFILE
Devildance
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 16:10

Mag ik Sorrow hebben. Ik wil haar heel graag hebben omdat ik een kat in BC wil hebben. Hoor het graag.

Devil x Lion:
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 17:04

Ik ben ook geinterresseerd in Icy Very Happy Maar als Soulheart haar mag, dan is dat prima.

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes 15xa6vn
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimedo 27 okt 2011 - 18:36

@Soulheart, sorry, ik ken jouw posts niet en ik geef haar echt niet aan de eerste de beste.

@Devilpaw, Ik zal nog even kijken of andere willen anders geef ik morgen Sorrow aan jou.

@Snowrose, Zelfde als Devilpaw :3

Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 17:13

xDubbelpostx Embarassed

De accounts zijn voor jullie, ik stuur de ww's

Morningpaw kan nog weg,
Brokenpaw kan nog gedeelt worden of weg gaan
Marshkit kan nog gedeeld worden

Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimevr 28 okt 2011 - 17:37

Superbedankt! Very Happy

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes 15xa6vn
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimevr 18 nov 2011 - 21:54

er zijn wat dingetjes veranderd :3

Marshkit = weg
Brokenpaw = weg
Cheza = weg

en mensen beslissen niet meer mee,
so who wants

Oke nu gaan ze gwn naar de eerste de beste weg..
Zoang hun karakter maar in stand blijft.

Laatst aangepast door Dreamheart op vr 18 nov 2011 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Fox
Member
32

CAT'S PROFILE
Fox
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:12

Ik wil wel helpen. Als je wil kan ik delen. Anders wil ik wel iemand overnemen.

Ik ben nog meer.
Spoiler:
Dangerdance
StarClan
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me

CAT'S PROFILE
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:15

Oke ik heb liever dat ze overgenomen worden
(ben niet echt goed met delen)
Maar wie zou je dan willen?

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Ss3WEVm
Fox
Member
32

CAT'S PROFILE
Fox
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:21

Welke zijn er nog.
?

Ik ben nog meer.
Spoiler:
Bloodheart
Member
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:23

is marsh nou weg of nii

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes O79hti
Dangerdance
StarClan
~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me

CAT'S PROFILE
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:24

Cheza
Marshkit
Brokenpaw
Morningpaw

In beginpost staat info over hun ;p

@Tess, die staat nog op acc markt

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Ss3WEVm
Bloodheart
Member
TessaLyra
150

CAT'S PROFILE
Bloodheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:38

OIMG ik wil marshmellow poes kater geval XD

~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes O79hti
Dreamheart
StarClan
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 11:41

Poes elder geval zonder rechtervoorpoot xD
U want him? You get him met het vreslijkste ww eva xD
K stuur je t wwtje ;3

Fox
Member
32

CAT'S PROFILE
Fox
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitimeza 19 nov 2011 - 15:30

Ik wil cheza wel hebben dan?

Ik ben nog meer.
Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes   ~Aangeboden~ paar licht verwaarloosde Accountjes Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: