»Quinty« 23 Actief Ideas come from curiosity
| |
| Onderwerp: The legacy of a Rose and a Lion ma 14 jan 2019 - 16:27 | |
| o/
Mensen gaan mij leuke ideeën, dus ik heb besloten om Blossomwish een kleinkit van Icyrose te maken. Dit is gedaan omdat ik zelf papa speel, Lizardtail, die een nestje heeft gehad met een NPC She-cat.
Blossomwish is een calico kattin met helder blauwe ogen, net zoals haar oma was. Alleen met meer donkerbruin en zwart erin. Qua karakter zal ze later wat meer op Icyrose lijken, maar voor nu is ze nog innocent en zachtaardig, oh dear.
Ze heeft geen siblings tot nu toe, vandaar dit topic. Ik zat te denken aan een nestje van 3 kittens, dus ik zoek max. 2 mensen die een sibling willen spelen.
Icyrose was een calico kattin met blauwe ogen, haar partner toentertijd was Lionroar, een ragdoll kater eveneens met blauwe ogen. Lizardtail lijkt op papa, mams is onbekend. Dus men kan alle kanten uit gaan met vachtkleuren en oogkleuren.
Als er interesse is voor iemand om mama te spelen, dan mag je je hier ook altijd voor aanmelden c:
Aanmeldingen hoeven niet lang te zijn, zolang ik maar een ongeveer idee krijg wat je ermee van plan bent ^^.
Gr. Quinty
|
|
Dine 160 Actief "Spoiler, we all die in the end."
| |
| Onderwerp: Re: The legacy of a Rose and a Lion vr 1 feb 2019 - 8:48 | |
| Ik heb niet echt een kat van Blossoms leeftijd, maar misschien kun je iets met Laurel? Ze is momenteel nog maar één moon oud, maar ik ben opzoek naar wat (windclan)familie voor haar. |
|