A steady place to let down my defenses - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

A steady place to let down my defenses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Zealspark
StarClan
A steady place to let down my defenses - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jan 2019 - 11:33

Ze gaf aan dat ze exact hetzelfde had gedacht over haar dochters, en dat dat ook niet waar bleek te zijn. Vervolgens vermelde ze dat het soms niet altijd was wat het wél leek te zijn. Zealspark zuchtte en haalde even zijn schouders op. Maar waarom moest het dan allemaal zo ingewikkeld zijn? Kon het niet zwart op wit zijn, zodat verwarring onmogelijk was? Konden katten niet vlakuit hun gevoelens voor elkaar verklaren? Haat, liefde, jaloezie? Hoe makkelijk zou de wereld dan wel niet geweest zijn. Maar dan was de rood met witte kater ook schuldig hieraan, aangezien hij al manenlang zichzelf voorloog.
Hij richtte zijn blauwe blik weer op de clanleader, opmerkende hoeveel rustiger ze er nu bijzat dan toen haar Clan aangevallen werd. Logisch ook, het was simpelweg een hele soep geweest. Riverclan die weer eens van stapel liep, al de doden die veroorzaakt waren geweest. Hij zuchtte nogmaals, zich herinnerende hoe Riverclan zijn vader vermoord had en een claim op hun territorium hadden gemaakt. Die katten waren letterlijk goed voor niets. Misschien nog net voor vissen vangen, maar daar bleef het ook bij. Als ze die skill ook aan de andere Clans zouden leren durfde hij zijn poot er zelfs voor in het vuur te steken dat de rest er beter in zou worden dan die stinkers. Pure haat, dat was wat hij voelde jegens hen. "Soms wou ik dat ik gedachten kon lezen. Hoe simpel zou het dan wel niet zijn?" grapte hij, maar toch nog met een ietwat serieuze ondertoon. Stiekem meende hij dit wel. Het was zijn wens, al was het voor één dag, om te kunnen horen wat er allemaal rondging in andermans kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
A steady place to let down my defenses - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jan 2019 - 16:01

Zealspark leek haar woord er nog niet voor te willen nemen. Het was lastig om uit een negatieve spiraal te stappen als het je zo naar beneden trok. Ze wist dat het een poos kon duren voordat de gevlekte kater zijn waarde weer terug vond en zichzelf kon vergeven. Pas als hij zichzelf vergaf zou de rest van de Clan hem weer volledig op kunnen nemen in hun rangen. Het was jammer dat de ander dit niet inzag. Hij haalde met een zucht zijn schouders op. Niet alles was zwart en wit; dit leek hij ook in te zien. Zealspark richtte zijn blauwe ogen weer op de jongere kattin. Het was duidelijk dat ze zoveel anders was dan tijdens het gevecht. Haar vacht glansde weer en ook al waren de wonden nog zichtbaar, tot nu toe leek de genezing wel redelijk te verlopen. Al kon ze niet ontkennen dat ze af en toe het idee had dat er een lichte ontsteking begonnen was. Ze zou het in de gaten houden en als het erger werd de Medicine Cats erna vragen. "Soms wou ik dat ik gedachten kon lezen. Hoe simpel zou het dan wel niet zijn?" Grapte de kater waardoor ze lachend haar kop schudde. "Wellicht dat zo iets in Starclan kan. Want ik ben er nog steeds niet achter hoeveel ze van ons meekrijgen." Mauwde ze waarna ze haar ogen naar haar poten liet glijden. Het was nog een rauwe wond op haar hart; de doden die waren gevallen.
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2019 - 18:40

Natuurlijk had de grijze kattin al meer ervaring met Starclan opgedaan. Ze had namelijk haar levens moeten ophalen bij hun voorouders, wat dus betekende dat ze zelfs gesproken had met hun overleden medekrijgers. Iets waar Zealspark soms van droomde, maar soms ook enorme schrik voor had. Zou zijn vader trots zijn op hem? Zou Icestorm hem met een afkeurende blik beoordelen omdat hij zijn kans met Firedance miskeken had? Zealspark zuchtte zachtjes, zijn blik weer op Oceanstar richtende. "Ik neem aan dat ze het wel interessant genoeg zullen vinden. Al die drama van tegenwoordig.." grapte hij zachtjes, een schampere lach op zijn gelaat toverende terwijl hij haar aankeek. Ze wist vast wel wat hij bedoelde. Al de ruzies, gevechten, onzekerheden..
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 12:07

Dream higher than the sky and deeper than the ocean

Het was een feit dat ze al voldoende met Starclan te maken had gehad. Mousewish had haar geholpen toen ze geen toekomst meer zag en er bijna alleen voor leek te staan. Vele katten hadden haar gezag willen ondermijnen, waardoor het wankele vertrouwen dat ze had gehad; was gebroken. Natuurlijk kon ze het weer opbouwen, al ging zo iets langzaam en met de tijd. Haar blauwe ogen hield ze op die van de Thunderclanner gericht. Er was weinig dat ze voor hem kon betekenen. Immers was ze de Leader van een andere Clan; toch kon ze hem iets opbeuren en de mogelijkheden van een mooie toekomst laten zien. Ze liet haar blik van hem afglijden in de richting van haar territorium. "Ik neem aan dat ze het wel interessant genoeg zullen vinden. Al die drama van tegenwoordig.." Grapte de kater waardoor ze langzaam knikte. Hij had de opmerking van Butterstar vast wel mee gekregen. Haar blik ving die van hem weer terwijl ze haar staart dichter om haar poten heen sloeg. "Ik dacht dat ik een vijand aan Bloodclan had. Dat Butterstar ons zo graag ziet vallen; dat had ik niet verwacht." Mauwde ze zacht haar stem bedachtzaam. De kattin had de mogelijkheid gekregen gebruik te maken van haar aanbod maar meer dan dat zou ze niet krijgen; niet kunnen krijgen. Immers moest Windclan opgebouwd worden, ze hadden een moeilijke Leafbare voor zich. Al waren Windclanners gehard door dit soort tijden en er veel beter op aangepast dan de andere Clans. Ze waren gewend voor het bestaansrecht te moeten vechten, en door te zetten zelfs als het nutteloos leek.
Zealspark
StarClan
Chi
2726
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2019 - 20:42

Zealspark keek wat serieuzer richting Oceanstar toen ze begon over Butterstar en haar dreigementen. De rood met witte kater zuchtte zachtjes, zelf ook niet goed wetende wat de Riverclan leidster in haar kop had spoken. De voormalige deputy had sowieso al geen goede connecties met Riverclan, afgezien hun verantwoordelijk waren voor de dood van zijn vader. Hij wist nog goed hoe die dag verlopen was, alsof het gisteren nog maar net gebeurd was. Hij vernauwde zijn helderblauwe ogen voor een tel, waarna hij Oceanstar weer aankeek. "Ik denk dat Butterstar wel weet dat ze in de fout is gegaan. En zo niet... dan weet ik simpelweg niet wat ze op dit moment allemaal door haar kop heeft spoken. Het was simpelweg onbeschoft om op dat moment zo'n claim te maken. Het zou haar Clan maar eens moeten overkomen." sprak hij, zijn toon dreigend kalm. Zijn haat jegens Riverclan was geen grap. Maar hij wist zich tenminste onder bedwang te houden, integendeel tot de Riverclan leidster. Die maakte de vreemdste claims op de meest ongepaste momenten mogelijk. Achja, dat die vissenvreters niet spoorden, dat wist hij al langer dan vandaag.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2019 - 21:18

Dream higher than the sky and deeper than the ocean

Het leek erop dat ze niet de enige was die de dreigenmenten van Butterstar misplaatst en ongepast vond. Het was niet haar fout dat haar territorium ineens was veranderd in een gebied met talloze monsters die kittens hadden verwond, en vele katten gedood. Waaronder haar Deputy, die zoveek voor haar betekende. Om dan nog dingen te eisen van een Leader die haar Clan probeerde te beschermen, was iets dat ze niet waardeerde. Er waren zoveel katten die hulp nodig hadden gehad. De kater zuchtte voordat hij haar met vernauwde ogen aankeek en sprak. "Ik denk dat Butterstar wel weet dat ze in de fout is gegaan. En zo niet... dan weet ik simpelweg niet wat ze op dit moment allemaal door haar kop heeft spoken. Het was simpelweg onbeschoft om op dat moment zo'n claim te maken. Het zou haar Clan maar eens moeten overkomen." Langzaam knikte ze, zonder twijfel had ze haar Warriors erop afgestuurd. Oceanstar bracht haar Clan niet graag in gevaar maar als het om onschuldige katten in gevaar ging, liep ze door het vuur heen. Zijn toon was dreigend, het was duidelijk dat hij Riverclan niet waardeerde. "Ze wilden eerst niet helpen, waardoor ik onnodig veel tijd daar moest besteden. Ze zeggen dan katten verloren te hebben door Windclan, maar het tegenovergestelde is dan ook waar. Windclan heeft er niet voor gekozen. Zonder twijfel zou ik mijn Clan naar de anderen gezonden hebben als er kittens of Elders niet beschermd konden worden. Onschuldige katten." Sprak ze zacht haar stem kalm maar het was duidelijk dat ze de beslissing van Butterstar niet accepteerde.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A steady place to let down my defenses   A steady place to let down my defenses - Pagina 2 Icon_minitime

A steady place to let down my defenses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: