|
|
Linn 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes za 4 mei 2019 - 11:11 | |
| Heyy~ ik had een vraagje
Willen jullie de kittens regelmatig agen (aka een keer in de maand/twee maanden) of hoe willen jullie het agen van de kittens aanpakken? c: Ik zou het zelf namelijk fijn vinden als het niet opeens van 1 moon naar 6 moons verspringt over een paar maanden, bijvoorbeeld xD
Edit: Zou het ook niet erg vinden om het rustig aan te doen btw! Kan begrijpen dat 1 keer in de maand voor sommigen veel te snel gaat c: |
|
| |
Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes za 4 mei 2019 - 13:35 | |
| Ik ben zelf ook voorstander van regelmatig agen, miss een keer om de twee maanden ofzo? : ) |
|
| |
❆ Michelle ❆ 111 Actief The first sign is fear. The second is always fire. Your people are afraid, and now the fires burn.
| CAT'S PROFILEAge: ❆ 13 Moons ❆Gender: Tomcat ♂Rank: Young-Warrior |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes wo 15 mei 2019 - 20:07 | |
| |
|
| |
Linn 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes wo 15 mei 2019 - 20:18 | |
| Ah man, ik had liever dat we geleidelijk zouden agen, maar okay! ;v; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes wo 15 mei 2019 - 20:19 | |
| ze zullen een voorlopige tijd op de 3 blijven ^^' We wouden jullie een leeftijd geven waarop net wat meer te doen is... |
|
| |
Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes wo 22 mei 2019 - 19:38 | |
| oof dat is ineens heel oud (naar mijn maatstaven) :""") Daarna gaan we toch braaf naar vier en niet meteen naar vijf he? |
|
| |
↯ LOIS ↯ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes do 23 mei 2019 - 17:43 | |
| - Pythonkit schreef:
- oof dat is ineens heel oud (naar mijn maatstaven) :""")
Daarna gaan we toch braaf naar vier en niet meteen naar vijf he? Volgens mij waren we al naar 2 moons gegaan een tijdje terug bunny! Kan ook dat ik het fout heb tho hmm Ik vind het super dat ze op de 3 zijn |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes do 23 mei 2019 - 19:46 | |
| Dat waren ze inderdaad alleen via discord aangegeven :') We doen niet zomaar wat jongens |
|
| |
↯ LOIS ↯ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes ma 15 jul 2019 - 12:35 | |
| zullen we ze binnenkort weer een maandje omhoog? c: |
|
| |
Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes do 18 jul 2019 - 20:57 | |
| alright, wanneer is binnenkort? |
|
| |
↯ LOIS ↯ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes za 20 jul 2019 - 13:44 | |
| Ik dacht dat we misschien de leeftijden konden afstemmen met het nest van Slatefur? Die zijn net 1 moon jonger, misschien kunnen we ze samen iedere maand of om de maand uppen? Als iedereen dat leuk vind en het daarmee eens is c: |
|
| |
Bunny 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes ma 29 jul 2019 - 17:44 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes ma 29 jul 2019 - 17:50 | |
| Ik vind het ook goed! Gooi die babies maar op 4 moons en ze mogen met het slate nest mee agen~ |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes di 3 sep 2019 - 13:22 | |
| en ze mogen naar de 5 manen |
|
| |
↯ LOIS ↯ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes vr 15 nov 2019 - 11:35 | |
| zullen we ze volgende maand (dec) op 6 moons doen? c: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes vr 15 nov 2019 - 11:42 | |
| |
|
| |
↯ LOIS ↯ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes di 26 nov 2019 - 20:16 | |
| ik heb whitekit ook opgegeven voor de ceremonie omdat hij volgende week 6 moons is <3 |
|
| |
loïs 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes zo 22 maa 2020 - 23:31 | |
| Zullen we deze kits is op 8/9 moons yeeten? |
|
| |
Jamie 337 Actief “Dear universe, give me something to burn for”
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes vr 24 apr 2020 - 14:46 | |
| De babies mogen op 9 moons! |
|
| |
↬ Michelle ↬ 101 Actief Have I gone mad? I'm afraid so.
You're entirely Bonkers.
But I will tell you a secret,
All the best people are.
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes vr 24 apr 2020 - 14:50 | |
| Ik heb kleine Serpent overgenomen omdat ik toch erg graag een Sinbaby wou hihi. Ze heeft vlak na de apprentice ceremonie een ongeluk gehad. Waarbij ze eigenlijk een een soort van coma, (wel af en toe wakker geworden en dergelijken. Meer gewoon heel erg moe constant slapen enzo.) heeft gelegen. Ze is nu net toevallig wakker geworden met een enorm geheugenverlies. Dit is voor nu nog onbekend voor iedereen zeker gezien er even geen meds aanwezig zijn om haar te onderzoeken. https://www.warriorcatsnl.com/t41977-waking-up#861386Ook betekend dit dat ze echt een blank slate is. Alles wat er in de rpg gebeurt heeft invloed op haar karakter en dergelijken. So, have fun with either ruining or perfecting this baby hahahah (Heb het met Juul hier over gehad, die vond het helemaal goed!) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [KS] Litter of snakes | |
| |
|
| |
|