|
|
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! za 29 okt 2011 - 10:27 | |
| ik zou ook kunnen vragen om mee te beslissen over Thistle, maar ik geloof dat Babs wel een gied actief iemand voor hem uit zoekr -houd stiekem topic hele tijd in de gaten- new howr, jammer dat hij weg gaat maar je vind vast een goed iemand :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Babs 183
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! za 29 okt 2011 - 10:29 | |
| Jep^^ Daarom zeg ik ook alvast, ik heb er geen boodschap aan wie iemand ook kent, ik beslis op hoe ik de persoon vind en hoe ik die persoon vind posten x'D |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! za 29 okt 2011 - 10:30 | |
| Ik hoop het van wel maar oke is goed heuwr babs *kijkt streng naar Thistle* zorg maar dat je een goede speler krijgt anders huisarest! |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 31 okt 2011 - 13:19 | |
| Sorry voor dubbelpost maar ik weet misschien wel iets voor strawberry en ik krijg Frozen er actief mee >3 Kan Strawberry niet Frozenkit zijn pleeg moeder worden? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 31 okt 2011 - 15:46 | |
| Nee sorry Frozenkit, daar is Strawberry iets te jong voor ;p |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 31 okt 2011 - 15:49 | |
| Oke, maakt niet uit hoor Maar ik moet nog iemand vinden anders kan ik niet met hem rpgen T3T |
|
| |
104
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 31 okt 2011 - 20:01 | |
| heb je al besloten wie servalsong krijgt ik hoor het graag |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 31 okt 2011 - 20:23 | |
| Ik heb misschien wel een ideetje voor Phantom! Misschien kan Phantom aka de moordkat een stiekeme haat hebben voor x, omdat ze hem vroeger (toen ze kits waren ofzo in de bloodclan) had afgewezen (dat idee hoeft niet persé, kan ook anders). Phantom wil wraak nemen en gaat daarom haar weer na een lange periode contact met haar opzoeken om x daarna steentje voor steentje af te breken en haar leven kapot te maken, zodat ze een lange pijn krijgt zoals hij had? xD X is dan een female bloodclan poes ofzo :p (Ik heb zelf Icy als bloodclan poes, als je het een leuk idee vind geef ik me wel op? xD Kies maar~) Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 31 okt 2011 - 20:51 | |
| Ik ben nog aan het nadenken over wie ik de acc's ga geven
En ik heb een hele historie voor Phantom in mijn hoofd, dat heb ik voor mijn meeste katten wel. Tevens is Bloodclan door Scourge in de rpg opgericht, dus het bestaat nog niet eens zo lang xD.. voice x meet me x themeWhen some things disappear, and some people die the darkest part of a cat will appear[/size] |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! di 1 nov 2011 - 18:29 | |
| Oke mensen, laatste kans voor Servalsong! Ik ga namelijk om 21:00 beslissen wie haar krijgt! |
|
| |
104
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! di 1 nov 2011 - 19:04 | |
| moet ik nu opnieuw reageren of niet zo jah ik wil servalsong echt heel erg graag, maar ik gun het iedereen zo niet sorry [^.^] |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! di 1 nov 2011 - 20:45 | |
| Altijd fijn dat je laat zien dat je nog steeds wilt Nog een kwartiertje~ |
|
| |
41
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! wo 2 nov 2011 - 12:40 | |
| Is er mischien nog een kat vrij ik ben namelijk wel geintereseerd. Hoor het graag |
|
| |
41
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! ma 7 nov 2011 - 20:07 | |
| -dubbelpost sorry- Ik wou graag weten of er een een kat vrij was? |
|
| |
104
| |
| |
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! di 8 nov 2011 - 16:00 | |
| Ben ook Mooneye sorry. Strawberry kan je pleas antworrd geven? Lolly's zijn gigantisch lekker! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! di 8 nov 2011 - 16:14 | |
| Er zijn accountjes vrij ja, als je in de eerste post had gekeken had je dat ook gezien.
In ieder geval, Spottykit, ik zal je het wachtwoord van Servalsong sturen. |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! wo 9 nov 2011 - 17:22 | |
| Oke dan wou ik Thistelkit best wel hebben? Mag dat? Lolly's zijn gigantisch lekker! |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! wo 9 nov 2011 - 19:27 | |
| En mag ik mischien Moon hebben? Hoor het graag. - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Accountjes aangeboden! | |
| |
|