We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 di 25 dec 2018 - 8:56
Secret Santa
WE'RE ALL PART OF A STORY, PART OF A TALE.
Ho Ho Ho!
Gelukkig Kerstfeest iedereen!
Dit is het topic waarin je je cadeaus kunt geven. Per persoon graag één post zodat het een beetje overzichtelijk blijft (: In het andere topic (waar je je aangemeld hebt) kunnen andere zaken besproken worden, zoals het melden dat cadeaus later komen, nog niet ontvangen zijn of enig ander belangrijk iets.
Laten we proberen iedereen vóór het nieuwe jaar een cadeau bezorgt te hebben ;D Als je om een of andere redenen vertraagd bent tot na kerst of het nieuwe jaar, laat het even weten via het aanmeldings topic! Dan weten wij ook hoe het zit met de nog niet verschenen cadeautjes.
Veel plezier!
*gestolen van Emma
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Ik hoop dat je blij bent met het cadeau! Whitekit in de sneeuw leek mij een passend tafereel - geen felle zon, maar iets waar hij gewoon naar kan kijken c: Nog hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 di 25 dec 2018 - 13:25
MERRY CHRISTMAS BABS! Moeilijk hoor, voor jou iets maken. Vooral omdat je nog een onderschrift van mij krijgt en je eigen art al zo enorm mooi is. Toch heb ik geprobeerd er iets leuks en toepasselijks van te maken. En juist voor het character dat het het meeste verdiende van jou lijstje. Namelijk arme Slatefur. Wordt nu al manen lastig gevallen door zo veel bad boys in haar leven dat ze een vakantie verdiend of op z'n minst een girls night. Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak vallen en nog fijne feestdagen <3
Vakantiekiekje:
En nog een tweede pakje:
Als je wilt stuur ik de bestanden nog eens door, maar als je de post quote kan je makkelijk de linkjes van alles vinden <3
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 di 25 dec 2018 - 13:47
Jaaa! Het is kerst! Dus eerst schaamteloos een kerstboom gif zodat je pakje op de juiste plek terrechtkomt...
Een pakje, speciaal voor Michelle:
Speciaal voor jou een trotse Butter met de blik die ik me zo goed kan voorstellen wanneer ze de andere domme onervaren leiders weer wat uit ziet halen! Hope you like it.
Een kerstversie En een saaie normale versie
Amazing kerstfeest gewenst Mim, en dat we komend jaar maar net zoveel amazing stuff samen kunnen doen als dit jaar ;D
Crowcall
Member
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 di 25 dec 2018 - 16:17
Vrolijk kerstfeest, Lianne!
Bij dezen je cadeautjes :3:
Een ava voor Nettlekit:
En een tekening van dezelfde dame:
Bloodhound
Member
Mark 522 Actief “Blood is just red sweat”
CAT'S PROFILE Age: ??!?!? Gender: Tomcat ♂ Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 di 25 dec 2018 - 16:56
Een hele fijne kerst toe gewenst en ook alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar! Op mijn lootje stond een super awesome persoon en heb mijn erge best gedaan om een leuke cadeautje voor je te knutselen, dus hierbij...
Op mijn lootje stond...
Spoiler:
Cynthia!
En hier is je wel verdiende kerstkado! Enjoy <3
Spoiler:
First yoga and now christmas too? poor Acorn..
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 wo 26 dec 2018 - 0:13
Op mijn loodje stond: Chawl/Julia!
En je cadeautje is...:
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 wo 26 dec 2018 - 1:22
Op mijn lootje stond: Butter/Oceanstar
En hier je cadeautje:
Ik heb een poging gedaan om Oceanstar te tekenen en heb er ook nog even een kerstmuts aan toegevoegd, omdat het natuurlijk kerst is. Heb allebei hieronder toegevoegd. Het was al even sinds ik voor het laatst had getekend, maar hoop dat je het wat vindt^^
De kerstversie:
En de gewone versie:
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Ik vond deze knappe kat en besloot dat ik er wel een setje van kon maken. Ik ben daar erg slecht in, dus het is niet het beste ooit maar vond het wel erg leuk om te proberen. Ik heb nog nagedacht over een tekening, maar die mislukte grandioos (lees: de kat zag er meer als een konijn uit lol) Ik hoop dat je het leuk vind.
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 do 27 dec 2018 - 16:38
Op mijn lootje stond: Nathalie!
Spoiler:
Ik heb Russetfur voor je gemaakt! c:
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 do 27 dec 2018 - 18:17
Merry Christmas to Rebecca! En natuurlijk naar de rest van jullie
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 vr 28 dec 2018 - 21:44
Een hele fijne late kerst toegewenst, Wazz <3
Als Admin van 't forum zal je toch altijd een speciaal plekje hebben op 't forum en als jaren oude vriendin voor mij natuurlijk ook c: Ook in het nieuwe jaar mogen we ons samen lekker oud voelen tussen alle jonkies en hopen dat 't forum nog altijd zo geweldig blijft lopen zoals het nu doet c:
Maar voor nu is 't cadeautjes tijd, en as per usual, als je wilt kan ik er ook nog een setje van maken <3
Fijne kerst <3:
Iets maken voor de admin legt een grote druk op mij, idk why, hope you like it :3
xxx Quinty
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 vr 28 dec 2018 - 22:23
Een fijne late kerst, Kipje <3
Jaja, je hebt al gezien wat in een van je pakjes zit! Dus laat ik haar hier officieel ook even neerzetten.
Spoiler:
Even iets anders I guess, but I really hope you like it! Je krijgt haar uiteraard morgen officieel van me <3 en natuurlijk zal er nog iets volgen! Maar deze heeft serieus wat tijd opgeslokt, dus de rest volgt zeker. Hopelijk kan je van haar genieten, want ik wilde zeker iets speciaals doen voor zo'n speciaals persoon... zo yea hehe. Love ya B <3
We kennen elkaar al heel lang en ik reken je tot een van mijn dierbaarste vriendinnen die ik heb! We moeten snel een x meeten, het is te lang geleden! Ik wens je een fijne jaarwisseling toe en een fantastisch 2019!
xxx Lianne
Chawl
Deceased
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
CAT'S PROFILE Age: ✝35 moons✝ Gender: Tomcat ♂ Rank: Member
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 za 29 dec 2018 - 20:28
Nou en daar komt moedertje ook nog het topic binnen stuiteren hoor XD, ik kom hier ook even een cadeautje brengen =D !
Op mijn lootje stond Flo :3 , dus ik heb iets voor Crowcall gemaakt. Een gelukkig nieuwjaar Flo!
Crowcall:
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2018 di 1 jan 2019 - 18:08
Op mijn 'soort van' lootje stond natuurlijk Bo! <3 Niet alleen heb ik gezellig mn verjaardag bij je gevierd, maar zo ben ik ook meteen goed het nieuwe jaar gestart. Love u a WHOLE lot en als je je eenzaam voelt heb je nu iig altijd iets om mee te knuffelen
Het pakje:
Note;; mijn cadeau is natuurlijk wat laat, maar dat is omdat ik t persoonlijk aan d'r wilde geven hihi.