|
| Birds of a feather flock together. | |
| Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| | | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Birds of a feather flock together. zo 16 dec 2018 - 21:00 | |
|
De dag was weer voorbij gevlogen. Het was leeg geweest. Training, jagen en dat was he. Zuchtend zakte ze door haar achterhand waarbij ze even haar rossige pootjes begon schoon te maken. Ze was niet de beste jager, ze was niet de beste vechter. Ondergemiddeld kon je haar ook wel noemen. De flame point was inmiddels uitgegroeid tot een mooie pluizige she-cat. Haar lichaam was slank en ze stond hoog op haar poten waardoor ze nog slanker overkwam dan dat ze al was. "Uhm, Burnet..? Heb je zin samen avond te eten?" klonk er plots. Even wiebelde de oortjes van de rossige poes. Routpaw? Kort knikte de kattin even waarna ze met een forse tred de apprentice den uitliep, een houding die duidelijk aantoonde hoeveel respect ze voor haarzelf had en hoe hoog ze van haarzelf wel niet dacht.
If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| | | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Birds of a feather flock together. zo 16 dec 2018 - 22:13 | |
|
Even keek ze om naar de medicine cat apprentice, ze liep even naar de rand van het kamp waar ze de prooi neerlegde. Een konijn had de ander uitgekozen, een typische windclan maaltijd dus. Even keek de jonge Burnet naar de prooi voordat ze zich bij de ander voegde en even kalmpjes naar de tabby keek. Naar andere katten had ze vast haar brutale bek open getrokken, maar Routpaw kon ze wel hebben. Ze wilde zelfs niet haar lelijke mond open halen. Nee, zde ander verdiende respect en al zeker niet iets zoals scheldwoorden. Ze knikte even op de vraag van de ander. "Het gaat best goed, maar alles is een beetje saai," het was waar dat de ander een beetje haar levenslust kwijt was. Ze kwam niet meer zoveel de den uit en deed gewoon wat vanhaar werd verwacht. Maar meer? Dat zat er niet langer in.
If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| Onderwerp: Re: Birds of a feather flock together. wo 26 dec 2018 - 4:48 | |
|
Even keek ze op, haar vriendin keek haar vragend aan en dat was ook niet vreemd. Vele katten vonden het clanleven geweldig, maar was zij werkelijk een van die katten? Ze wist het niet meer als het zo door zou gaan. Ze voelde zich lusteloos en kreeg geen kick meer uit de dingen. Het leek alsof haar emoties met de tijd uit haar waren gezogen. En dat was verschrikkelijk vervelend. Ze was nu gewoon een saltpile... Die maar klaagde en klaagde. Was ook niet veel van karakter hm. "Hoe bedoel je saai..?" Even keek de mooie pluizige kattin naar het konijn dat voor haar was geschoven. "Is.. Is alles oké?" Even haalde ze diep adem waarna een zware zucht van haar lippen viel. Eentje die duidelijk gevuld was met wanhoop en irritatie, zo eentje die een gewoon een heel leven kon beschrijven. "Had ik maar een uitdaging, een doel, of wat dan ook..." mompelde de poes zacht. "De ene apprentice ziet het zitten om een familie te beginnen, de ander staat te popelen om vrij te staan als warrior... En dan heb je jou, jij zal binnenkort medicine cat worden. Bijna iedereen die ik ken kijkt ergens naar uit of lijkt wel ergens een uitdaging te vinden in zijn training. Ik vind het gewoon saai, het is repetitief en ik weet niet goed waarom het verder moet," ja, why. "Soms vraag ik me dan wel af of ik niet beter gewoon vertrek..." mompelde ze er haast onverstaanbaar achter.
| | | | Onderwerp: Re: Birds of a feather flock together. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |