We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Gezocht: Overhalers zo 23 okt 2011 - 17:49
Lionclaw wilt de Riverclan uitstappen omdat hij denkt dat zonder Dreamheart het leven geen nut meer heeft. Hij keeft nu een tjdje even buiten het kamp in een verlaten vossen hol dicht bij de ingang. Maar ik zoek katten 3 of 4 die hem willen overhalen te blijven. Het lieft ook Skywlker en Stormtail want dat zijn zn matties. Maar als jullie dat niet willen is dat ook nii zo'n groot probeem.
1 Snowrose 2 Dawnkit 3 Skywalker 4 Stormtail
Laatst aangepast door Lionclaw op ma 24 okt 2011 - 18:49; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Gezocht: Overhalers zo 23 okt 2011 - 18:31
Snowrose wil wel :3 Ik dacht dat ze hem dan kan ontdekken in zijn vossenhol als ze eens het kamp uit gaat - op weg naar haar verboden liefde Longtail -. :3
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Gezocht: Overhalers ma 24 okt 2011 - 20:19
Snow =+ de rest.
Ik denk, dat we dit het allerbeste kunnen doen: Ik heb net het topic gelezen van waneer Dream het hem verteld. Crook is van plan om Lion te zoeken, de volgende morgen. Hij stuurd Stormtail om hem te vinden. Storm kiest jullie 2 daarbij uit.
Onderwerp: Re: Gezocht: Overhalers di 25 okt 2011 - 8:41
Is goed reageer maar als ik het zeg want hij moet eerst nog denken om de Riverclan uit te stappen. Ik Edit mijn post en dan kan de eerste van jullie reageren ^^