We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2019 - 0:22
Clovergaze schreef:
Jaaa ik weet het, like zoveel goede acteurs. Cher, Emma stone (stone toch?) enz alleen vind ik het stom dat de man van de dochter vervangen is
namen zitten zo ver weg xD
Je bedoelt Sky?? Want die acteur is nog steeds t zelfde. Zo ver ik weet doen al dezelfde acteurs mee namelijk x'D En je bedoelt Sophie? ; ) Cher zit er in ja, Emma Stone niet. Lily James speelt jonge Donna c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2019 - 0:23
Tenderkit' schreef:
Clovergaze schreef:
Jaaa ik weet het, like zoveel goede acteurs. Cher, Emma stone (stone toch?) enz alleen vind ik het stom dat de man van de dochter vervangen is
Je bedoelt Sky?? Want die acteur is nog steeds t zelfde. Zo ver ik weet doen al dezelfde acteurs mee namelijk x'D En je bedoelt Sophie? ; ) Cher zit er in ja, Emma Stone niet. Lily James speelt jonge Donna c:
Sky en Sophie ja oh wel Lily James, die bedoelde ik XD maar dus ik ben vreselijk in namen
NEE IN DE TRAILER ZAG IE ER ZOOOO ANDERS UIT *gaat trailer herkijken*
adder
You cannot rob me of free nature's grace, You cannot shut the windows of the sky Through which Aurora shows her brightening face.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2019 - 0:24
Adderlight schreef:
Tenderkit' schreef:
Clovergaze schreef:
Sky en Sophie ja oh wel Lily James, die bedoelde ik XD maar dus ik ben vreselijk in namen
hahaha maakt niet uit XDD
En ja ze zijn wat ouder + Hij heeft nu geen baardje xD Maar hij is het toch echt ; )
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2019 - 0:30
Chillybreath schreef:
Adderlight schreef:
Tenderkit' schreef:
Clovergaze schreef:
En ja ze zijn wat ouder + Hij heeft nu geen baardje xD Maar hij is het toch echt ; )
WOOW JA IK ZIE HET man Sophie acteur is bijna niks veranderd en dan heb je Sky acteur XD
adder
You cannot rob me of free nature's grace, You cannot shut the windows of the sky Through which Aurora shows her brightening face.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2019 - 0:37
Adderlight schreef:
Chillybreath schreef:
Adderlight schreef:
Tenderkit' schreef:
Clovergaze schreef:
WOOW JA IK ZIE HET man Sophie acteur is bijna niks veranderd en dan heb je Sky acteur XD
Jaaaaa hahaha echt super grappig om te zien xD
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Chawl
Deceased
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
CAT'S PROFILE Age: ✝35 moons✝ Gender: Tomcat ♂ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2019 - 7:55