~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 11:33 Ocean en Zeal's topic is ook echt ernstig xD
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 11:44 Hahah ja dat heeft hij wel nodig ja xD Ja Ocean denkt vast van jeetje die zit diep haha :')
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 11:45 Wellicht dat Ocean is van, als je jezelf zeer gaat doen sleep ik je mee naar Windclan without retour xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 11:54 jeetje zie dat er nog wat van hem overblijft he xD Hahaha stel je voor. Daar gaat ze snel spijt van krijgen met al zijn gezaag :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 11:55 Beter gezaag dan katten die zich niet gedragen en de Warrior Code breken. Ze prefers 10 Zealsparks instead of 1 Sweetheart or Dinspots xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 11:57 10 depri zeals, goodluck with that hahah xD Ze zijn wel schattig nu tho. Maar recht begint aan mijn geweten te knagen. Denk dat ik toch maar eventjes ga leren :')
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 12:13 Zeal moet gewoon niet zo zelfdestructief zijn :c
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 12:13
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 12:16 Dit is maar een fase waar hij doorgaat. Hopelijk, haha
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 12:16 Mornin peeeeps
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 12:17 Yo Mimi!
Wij moeten sws topic zeal x rowan
En ik moet echt gaan leren xD
Fishy Person 30 Actief Love yourself first
Because that's who you'll be
spending the rest of your life with
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 13:00 Ik heb nog nooit een tribe kat gehad eigg :') Ik wil echt een kitten bespelen en het duurt nog wel eventjes voor Sabrekit geboren word >>
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 13:06 Nou ik zou zeggen, voel je geroepen~ Er zijn overigens heel veel leuke namen met fish species, zoals uh.. Trout <3
Because I believe everything happens for a reason.
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 13:07 Ik moet eigenlijk echt gaan leren maar heb ergens zin om al mn accs bij te posten uwu
I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 14:23
Babs 2811 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2019 - 14:46 Ooh wat een hippe sig Linn <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic