We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2019 - 13:49
Gelukkig nieuwjaar! <3
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2019 - 15:59
Gelukkig nieuwjaar!
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2019 - 17:31
Futuresong schreef:
Halloooo naar d emensjes die hallo zeiden : D
Ra schreef:
IROOOOO hows my fave feminist doing <3
Gaat wel oké!! Vakantie doet me goed want zojuist 15 uur lang geslapen oeps???
How are youu?
HAHA ik heb ook echt superlang geslapen vannacht, ook 15 uur volgens mij c': Moest uitrusten van oud&nieuw, oof Verder gaat het met mij ook wel oké! ik heb vanaf nu veel te doen voor school helaas maar verder prima c:
Stormflare
you said you liked storms, so i let you in.
turns out you only like rain, and baby, i'm a hurricane
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2019 - 17:33
Stormflare schreef:
Futuresong schreef:
Ra schreef:
How are youu?
HAHA ik heb ook echt superlang geslapen vannacht, ook 15 uur volgens mij c': Moest uitrusten van oud&nieuw, oof Verder gaat het met mij ook wel oké! ik heb vanaf nu veel te doen voor school helaas maar verder prima c:
Wauw dan was je echt moe.. Ocean's laatste post op Blood x Acorn x Ocean is behoorlijk indrukwekkend en echt hoe ze is man... die was lastig te schrijven. Aan de ene kant is ze pissig, aan de andere kant dreigend, aan de andere kant super lief en de volgende kant geeft ze nog steeds aan tegen Bloodclan te willen vechtten samen omdat ze hen als grote dreiging ziet voor alle Clans, waar Starclan boven schijnt.. kan het nog moeilijker?
Futuresong
Member
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2019 - 18:37
Stormflare schreef:
Futuresong schreef:
Ra schreef:
How are youu?
Ja same, mn plan was dus tukkie doen van 8 tot 2200, toen werd ik om 11 sochtends wakker ahahha
Ik ging trouwens oude topics van me lezen, jammer dat Puddleshine niet actief gehouden is :c